|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
HEb van het weekend een krokodillen biefstukje op, erg lekker Dit weekend weer als cavia vervanger! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dus concretiserend mag er geconcludeerd worden dat het goorste wat jij gegeten hebt champignons zijn? Boeiender |
|
quote:Dude ga aan het werk. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Geroken, en dat kwam al aardig genoeg in de buurt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Krokodil, wel degelijk gegeten, vond ik trouwens ook geen succes. Veel vet en vies wit vlees. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dan ben je dus offtopic! Foei! Kritische tekortkoming! *damn, ja, ik moet echt aan het werk* Krokodil is lekkah! Tussen kip en vis in vond ik. Kikkerbilletjes zijn ook goed te doen, vond slakken ietwat minder. Boeiender |
|
Escargots? Damn, heb ik nog veel gegeten. Topvoedsel was dat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hoe heb je het gegeten T lijkt het meest op kip maar minder droog en toch duidelijk zn eigen smaak. Ook valt het op dat het niet in reepjes te trekken is in de lengte van de spier maar dat het gekruiste vezels zijn zoals biefstuk, maar dan totaal niet zo stuk als biefstuk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bruine bonen. Smaak staat me tegen maar die melige structuur is echt killer. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ik heb in Suriname een keer alligator gegeten. Met pindasaus. Was erg goed binnen te houden hoor Beetje kipachtig idd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Lamskop. Met schedel en al geserveerd. Zag er indrukwekkend uit, maar de smaak viel een beetje tegen. Veel gedoe ook om het vlees eruit te krijgen. |
|
Ik lust vrijwel alles maar kan echt niet tegen gember ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: In de Carrefour 2 van die 'steaks' gekocht, en het was meer bot en vet dan vlees. Misschien dat ik het beter eens zou eten als ik op restaurant ben in een land waar die beesten wonen, en ze 'vers' klaar gemaakt kunnen worden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Je moet dan ook scharrelkrokodil eten die is minder vet Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Stiekem ben jij Bartje zeker... Springbokfilet, lekker man! En kangoeroe, maar dat had ik volgens mij ooit al gemeld... |
|
Konijn ben ik nooit zo weg van. Kaviaar vond ik ook niet boeiend, lag in principe niet aan het restaurant. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Springbokfilet is heerlijk net als koedoesteak trouwens. Beiden ooit eens van de barbecue gehad in het Krugerpark in Zuid-Afrika. Grappige in dat park is dat inn alle kampementen daar in de supermarktjes die er zijn je zo'n beetje elk beest dat er rondloopt in het park voor de barbecue kan kopen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Vraag me af hoe dat is in het park waar ik heen ga. Ook een park met de Big 5 en meer. Maar dan echt stukken kleiner en daarom minder toeristisch ingesteld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
fok nee, wordt dat echt gegeten? signature |
|
Ik ken het alleen met witlof ipv banaan. De combi met banaan lijkt me smerig. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Jaren geleden eens een of andere sterke drank uit Ijsland, volgens mij op basis van levertraan ofzo. Gadverdamme wat een smerige bocht. |
|
Heb de meeste onderdelen van de gangbare varken en koe wel gegeten: poot, schouder, hersenen, tong, ingewanden, lever, hart, staart, maag etc. Verder kippenpoten, eendentongen, vissehoofden (lekker!), slang, kikker etc. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kippenpoten? Niet bepaald vreemd of goor toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het vreemdste wat ik denk ik gegeten heb is haai. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |