![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Top 20 en een etappewinst. Zwaar tegenvallend zal dat zijn ja. ![]() ![]() |
|
quote: Zolang hij niet wint... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: ![]() Ik vrees dat je wel gelijk hebt wat mij betreft. Maar ik ken ook wat fanatieke wielrenners die best op hoog niveau fietsen, en die beweren allemaal stuk voor stuk dat de tijden in de tour, en dan vooral het feit dat ze zo lang vol gehouden kunnen worden, behoorlijk absurd zijn. Neemt niet weg dat het een ultieme prestatie blijft natuurlijk, maar het is wel dubieus dat sommigen zo hard aangepakt worden, terwijl met zulke extreem scherpe tijden haast iedereen wel iets moet gebruiken, lijkt me. Vooral Tom Boonen die zo hard wordt aangepakt voor een snuifje vind ik absurd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Los van het feit dat er veel renners gebruiken en/of in het verleden hebben gebruikt is het een wereldprestatie om zo'n koers met die snelheden te rijden. ![]() |
|
Leuke sprint was dat weer... ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Daar hebben Contador en co zich toch wel even mooi laten verrassen... in tegenstelling tot de oude vos ![]() [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-07-2009 19:19] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: leuk om daar eens een poule van te maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Mooie Menchov-actie van Contador. ![]() |
|
Geniaal hoe Armstrong dan wel weer mee zit en de rest van de favorieten (muv Kirchen) niet. Ik ga gewoon gelijk krijgen: Armstrong wint deze tour. ![]() ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:ik zeg 7 ![]() o ja, en Armstrong wint de tour natuurlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 06-07-2009 22:33] ![]() |
|
quote: Vandaag pakt onze favoriete amerikaan het geel wel. As vrijdag echter zijn de eerste serieuze bergen. Dan gaan we echt antwoorden krijgen! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Vrijdag gaat inderdaad extreem interessant worden. Ik ga echt keihard zitten lachen als 'ie ze d'r gewoon allemaal weer afrijdt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Een paar duizendsten van een seconde... jammer. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Elk jaar denk ik stom genoeg toch weer dat Menchov potten kan breken in de tour, en elk jaar stelt die droplul weer teleur. Vallen in een ploegentijdrit, dat kan er ook nog wel bij. Wat een kneus ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Voeckler ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gesink. ![]() ![]() |
|
quote: Of zelf een pak rammel krijgt van Contador. Maargoed, we zullen vrijdag zien hoe de verhoudingen liggen. ![]() |
|
Rabobank kan wel zo'n beetje de biezen gaan pakken, met Menchov prut en Gesink eruit. Wordt helemaal niks dit jaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wat een kut tour ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Beste Nederlander: Koen de Kort op de 109de plaats ![]() Mijn god, wat slecht.. ![]() |
|
De pech voor Boonen mag nu ook wel gaan stoppen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Duidelijk. Hij maakte een behoorlijke klap vandaag. Vond het ook treurig om te zien hoe Millar in de laatste kilometers opgeslokt werd. Na al die inspanning en die vlucht had hij wat mij betreft toch wel de etappezege verdient. ![]() |
|
quote: Duimen voor een ritwinst, dat is het dan. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
en nu Klöden signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |