![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
typisch nederlands Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Willen dat de beste wint? Kan.. ![]() |
|
nee ik denk dat hij doelt op Salad Tomate Ognion. ![]() ![]() Ik vind Armstrong maar nare dingen gezegd hebben over ons Theo. ![]() |
|
quote: Je juicht het toe dat Leipheimer met een gebroken pols de tour moet verlaten? Lekker sportief weer. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Lees jij maar lekker fijn wat je wilt lezen, huilebalk ![]() ![]() |
|
Heerlijk is dat, mensen die er gewoon niet tegen kunnen dat Armstrong weer terug is. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
nee, je mist het punt. Het punt is 1: dat hij niet blij is dat die pipo zijn pols gebroken heeft. (dat zegt hij namelijk ook helemaal niet) Het punt is 2: dat hij een andere favoriet heeft dan Armstrong. En dat mag. Net zo goed als we niet allemaal voor dezelfde voetbal club hoeven te zijn, of de zelfde F1 coureur. Maar blijkbaar mag dat van jou niet. Zielig voor jou dus. ![]() |
|
Hij juicht het resultaat toe maar niet de oorzaak. Prima hoor als je simpel genoeg bent om het verband tussen die twee te ontkennen. Feit blijft dat het onsportief is om te juichen als de persoon van wie je geen fan bent te maken heeft met ongeluk in een wedstrijd. Dan ben je dus geen liefhebber van de sport maar gaat het je er puur om dat degene van wie je fan bent wint. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Da's inderdaad behoorlijk vrouwelijk om te doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hoe kom je er trouwens bij dat dat van mij niet mag? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik zou het geweldig vinden als Armstrong wint. Net zoals het altijd geweldig was dat Schumacher de Formule 1 altijd won. Nog geweldiger is het als ze streken uithalen om dat te bereiken, lijkt me een onderdeel van de winnaarsmentaliteit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Judge deed het, hij is een hij ![]() maarre je kunt wel degelijk blij zijn met het resultaat zonder dat je het prettig vind wat de oorzaak is. Als iemand het leven van 800 mensen redt door zichzelf op te offeren is het 1: fijn dat er 800 mensen nog leven, 2: kut dat die persoon zich heeft moeten opofferen. kortom je bent een huilie huilie. ![]() |
|
quote: Dat kan, maar zoals gezegd is het vrij onsportief als je dat bent. quote: Ik zie de vergelijking tussen iemand die de keuze maakt om 800 levens te redden en iemand die van zijn fiets valt en zijn pols breekt niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Het is zeker weer een alleenrecht van de vrouwen om vrouwelijk te doen/zijn. quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het is lullig voor Leipheimer, maar goed voor de koers... ![]() |
|
Goed bezig jullie ![]() Heerschende zege van Haussler vandaag. Wat een afdaling zeg! ![]() ![]() http://tour2009.nos.nl/nieuws/artikel/id/tcm:45-543119/freire-beschoten-flecha-gevallen ![]() Het moet niet veel gekker worden.. ![]() |
|
Wel jammer dat de favorieten weer helemaal niks doen. Hopelijk krijgen we zondag eindelijk een beetje strijd... ![]() |
|
Popovych moest er al vroeg af en ook dat Martinez niet meekwam dat verbaasde me wel. Ik ben erg benieuwd wat Kloden zal doen als het erom gaat spannen. Die zou zomaar nog weleens de lachende derde kunnen worden.. ![]() |
|
Klöden klimt niet zo goed meer als in de EPO-tijd, die gaat echt de Tour niet winnen. Wel interessant: als Klöden gelost is en Schleck of Sastre valt aan, wie rijdt dan het gat dicht, Contador of Armstrong? ![]() ![]() |
|
Freire en Dean beschoten... ![]() En Hushovd is een heerser ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:My thoughts exactly ![]() ![]() |
|
quote: Goeie zaak, eindelijk wat actie in het peloton. ![]() |
|
5% kopwerk doen en dan op het juiste moment de jump. Een echt ivanofje, kopietje van de vorige keer. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Maar wel goed gedaan hoor. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |