IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Tour De France 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 11:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het Armstrong-kamp wordt kleiner nu en dat juich ik alleen maar toe. Meer eerlijke kansen voor Contador. Hopelijk gaan we het nog meemaken dat Armstrong in alle macht de gele trui van Contador gaat verdedigen



spectre
Usericon van spectre
Posted 17-07-2009 12:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

typisch nederlands


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 12:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juli 2009 12:15 schreef spectre het volgende:
typisch nederlands
Willen dat de beste wint? Kan..



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 13:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee ik denk dat hij doelt op Salad Tomate Ognion.

Ik vind Armstrong maar nare dingen gezegd hebben over ons Theo.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2009 13:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2009 11:48 schreef Judge M. het volgende:
Het Armstrong-kamp wordt kleiner nu en dat juich ik alleen maar toe. Meer eerlijke kansen voor Contador. Hopelijk gaan we het nog meemaken dat Armstrong in alle macht de gele trui van Contador gaat verdedigen


Je juicht het toe dat Leipheimer met een gebroken pols de tour moet verlaten? Lekker sportief weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 13:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juli 2009 13:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Je juicht het toe dat Leipheimer met een gebroken pols de tour moet verlaten? Lekker sportief weer.
Lees jij maar lekker fijn wat je wilt lezen, huilebalk



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2009 14:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Heerlijk is dat, mensen die er gewoon niet tegen kunnen dat Armstrong weer terug is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 14:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nee, je mist het punt.
Het punt is 1: dat hij niet blij is dat die pipo zijn pols gebroken heeft. (dat zegt hij namelijk ook helemaal niet)
Het punt is 2: dat hij een andere favoriet heeft dan Armstrong.

En dat mag. Net zo goed als we niet allemaal voor dezelfde voetbal club hoeven te zijn, of de zelfde F1 coureur.
Maar blijkbaar mag dat van jou niet. Zielig voor jou dus.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2009 14:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hij juicht het resultaat toe maar niet de oorzaak. Prima hoor als je simpel genoeg bent om het verband tussen die twee te ontkennen.

Feit blijft dat het onsportief is om te juichen als de persoon van wie je geen fan bent te maken heeft met ongeluk in een wedstrijd.

Dan ben je dus geen liefhebber van de sport maar gaat het je er puur om dat degene van wie je fan bent wint.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-07-2009 15:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2009 14:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Feit blijft dat het onsportief is om te juichen als de persoon van wie je geen fan bent te maken heeft met ongeluk in een wedstrijd.


Da's inderdaad behoorlijk vrouwelijk om te doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2009 15:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Net zo goed als we niet allemaal voor dezelfde voetbal club hoeven te zijn, of de zelfde F1 coureur.
Maar blijkbaar mag dat van jou niet. Zielig voor jou dus.



Hoe kom je er trouwens bij dat dat van mij niet mag?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-07-2009 15:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zou het geweldig vinden als Armstrong wint. Net zoals het altijd geweldig was dat Schumacher de Formule 1 altijd won. Nog geweldiger is het als ze streken uithalen om dat te bereiken, lijkt me een onderdeel van de winnaarsmentaliteit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-07-2009 15:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2009 15:01 schreef bastianus het volgende:
Da's inderdaad behoorlijk vrouwelijk om te doen.

Judge deed het, hij is een hij


maarre je kunt wel degelijk blij zijn met het resultaat zonder dat je het prettig vind wat de oorzaak is.

Als iemand het leven van 800 mensen redt door zichzelf op te offeren is het 1: fijn dat er 800 mensen nog leven, 2: kut dat die persoon zich heeft moeten opofferen.

kortom je bent een huilie huilie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-07-2009 16:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2009 15:42 schreef ghoulliette het volgende:
Judge deed het, hij is een hij


maarre je kunt wel degelijk blij zijn met het resultaat zonder dat je het prettig vind wat de oorzaak is.


Dat kan, maar zoals gezegd is het vrij onsportief als je dat bent.

quote:
Als iemand het leven van 800 mensen redt door zichzelf op te offeren is het 1: fijn dat er 800 mensen nog leven, 2: kut dat die persoon zich heeft moeten opofferen.

kortom je bent een huilie huilie.


Ik zie de vergelijking tussen iemand die de keuze maakt om 800 levens te redden en iemand die van zijn fiets valt en zijn pols breekt niet, maar dat zal wel aan mij liggen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-07-2009 16:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2009 15:42 schreef ghoulliette het volgende:
Judge deed het, hij is een hij


Het is zeker weer een alleenrecht van de vrouwen om vrouwelijk te doen/zijn.
quote:

kortom je bent een huilie huilie.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-07-2009 16:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het is lullig voor Leipheimer, maar goed voor de koers...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 23:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Goed bezig jullie

Heerschende zege van Haussler vandaag. Wat een afdaling zeg!

http://tour2009.nos.nl/nieuws/artikel/id/tcm:45-543119/freire-beschoten-flecha-gevallen

Het moet niet veel gekker worden..



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-07-2009 23:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Wel jammer dat de favorieten weer helemaal niks doen. Hopelijk krijgen we zondag eindelijk een beetje strijd...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2009 23:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Popovych moest er al vroeg af en ook dat Martinez niet meekwam dat verbaasde me wel. Ik ben erg benieuwd wat Kloden zal doen als het erom gaat spannen. Die zou zomaar nog weleens de lachende derde kunnen worden..



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-07-2009 0:48 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Klöden klimt niet zo goed meer als in de EPO-tijd, die gaat echt de Tour niet winnen. Wel interessant: als Klöden gelost is en Schleck of Sastre valt aan, wie rijdt dan het gat dicht, Contador of Armstrong?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-07-2009 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Freire en Dean beschoten...

En Hushovd is een heerser


Faustian Spirit of the Earth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2009 9:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 juli 2009 0:48 schreef Blueprint het volgende:
Wel interessant: als Klöden gelost is en Schleck of Sastre valt aan, wie rijdt dan het gat dicht, Contador of Armstrong?
My thoughts exactly



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-07-2009 16:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2009 1:48 schreef cataclysm child het volgende:
Freire en Dean beschoten...


Goeie zaak, eindelijk wat actie in het peloton.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2009 17:45 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

5% kopwerk doen en dan op het juiste moment de jump.

Een echt ivanofje, kopietje van de vorige keer.


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-07-2009 17:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Maar wel goed gedaan hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen