![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon balen. Misschien volgend jaar? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Godverdomme! ![]() |
|
Oh my god, they killed Kenny ![]() Verder een prachtige etappe vandaag ![]() ![]() |
|
Heerschende rit! ![]() Wel weer briljant gereden van Astana... Contador valt aan en lost daarmee Klöden ![]() ![]() |
|
quote:haha daar had ie ook al snel spijt van ![]() |
|
Leuke rit weer idd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Nee. ![]() ![]() |
|
quote: Helaas niet nee. Maar wat mij betreft blijft het een held ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
echt een rot manier om de tour uit te moeten evenals Voigt ![]() |
|
quote: Tja, het gerommel in het Astana kamp houdt aan. Was dit gewoon een domme fout van Contador, of zit Kloden in het Armstrong kamp? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het bleek iets anders te zijn. Contador heeft Klöden gevraagd of het okay was om aan te vallen en Klöden ging akkoord. Die was kennelijk toch niet zo goed als hij zelf dacht, want hij moest er meteen af. Het is wel goed voor het klassement: de eindzege is binnen voor de beste renner en zaterdag krijgen we een mooie strijd om het podium tussen de Schlecks, Klöden, Armstrong en Wiggins. ![]() |
|
Ik hoop dat de oude bok het podium haalt ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
lance gaat nu knokken voor zichzelf en k denk dat hij nog slimme dingen gaat doen maar of hij de benen wel heeft is afwachten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik niet, hij had gewoon gepensioeneerd moeten blijven. Fantastisch wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft, maar nu blijven allerhande andere fraaie prestaties als Contador's berg- en tijdrit overmacht en het werk van de Schleck broertjes en Wiggins overschaduwd worden door stomme sensatie-journalistiek als "Waar rijdt Armstrong volgend jaar?", "Wie gaan er in zijn team?", "Wat eet de beste man voor zijn ontbijt?", "Wat zijn Lance's laatste Twitters?", etc. Niet goed word je ervan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja want drie dagen voor het einde van de Tour 3e staan in het algemeen klassement was de moeite natuurlijk niet waard. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:idd, is toch een fantastische prestatie ![]() |
|
Hopelijk is zondag Contador Schleck Schleck Kloden Armstrong. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ik ben benieuwd wat ze bij Astana gaan doen als Klöden tussen Armstrong en het podium dreigt te gaan staan. Zou me niks verbazen als hij dan de benen stil moet houden ter meerdere eer en glorie van Lance's ego. ![]() |
|
quote: Kloden moet gewoon fietsen, net zoals Contador ook had moeten fietsen. Als Lance zo graag op het podium wil staan moet hij volgend jaar wat harder trainen en hopen dat het dan wel lukt. ![]() |
|
quote: Tuurlijk rijdt hij fantastisch, maar het zou leuk zijn als het gewoon over het fietsen ging, in plaats van dat irritante getwitter en dat nieuwe kankerteam (NU MAG HET!#!#1321!1one!) van 'm. ![]() |
|
quote: Prestaties zijn leuk, maar worden geheel verpest door al het loze geblaat om zijn persoontje en "De Toekomst". Kom nou zeg, ik wil de Tour kijken, niet de Lance Armstrong Show. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik hoop dat Wiggins gaat aanvallen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Sinds wanneer mag dat dan? ![]() |
|
Had niet verwacht dat Cavendish die klim zo goed zou over leven, erg sterk ![]() En Armstrong heeft 4 seconden gewonnen tegenover zijn concurrenten voor de derde plaats. Je weet maar nooit, elke seconde telt ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |