![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat was hard voor Voigt. Maar wat een knappe prestatie van Ivanov, wel jammer voor Hincapie. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik hoop dat het vandaag dan eindelijk interessant wordt. ![]() |
|
quote:+1 De echte strijd om het geel moet normaal in de 2e week toch al zijn losgebarsten. Hopelijk volgend jaar weer een parcours volgens 'klassieke' recept. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Wiggins & Nibali ![]() ![]() |
|
Prachtige etappe zeg! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
iets met twee vingers en een neus.. ![]() ![]() |
|
Wie is de jood? ![]() |
|
![]() |
|
Ik had stiekem gehoopt dat Armstrong minder tijd zou verliezen, maar het is nu wel duidelijk hoe de waardeverhoudingen zijn. Ik zie in feite niemand in staat om op dit moment Contador van de Tourzege te houden. Hopelijk in de toekomst Andy Schleck. Maar toch hulde voor Armstrong. Na 3 jaar inactiviteit en gezien zijn leeftijd doet hij het nog meer dan behoorlijk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Rasmussen zou hem bijhouden, maar ja... En Armstrong heerst, als gister Albert niet vooruit was gefietst hattie meer kunnen laten zien gok ik zo ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-07-2009 17:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat denk ik niet. Klöden moest Armstrong echt die berg op slepen en was uiteindelijk ook gewoon nog sterker dan zijn 'kopman'. ![]() |
|
Zou me niet verbazen als Armstrong een spelletje speelt. ![]() |
|
quote: Armstrong kon niet harder, anders had hij Wiggins of Andy Sleck niet laten rijden. ![]() |
|
quote: Nee, zeiken op mensen die allang de shit bewezen hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
De enige vraag die er toe doet vandaag... Gaat Kenny het redden? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Jammer voor Vandenbroeck, wat rijdt die een sterke Tour ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Hoezo... nee? Hij heeft het vandaag gewoon weer gered op 34:43 achterstand op Astarloza. Ben benieuwd of ie morgen ook weer overleefd en anders zaterdag? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
iig een jukbeenbreuk en hersenschudding ![]() ![]() |
|
Echt een bizarre crash ja, damn. ![]() |
|
Kenny van Hummel uit de Tour ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
kut! Wel is Hushovd z'n groene trui aan het veiligstellen. ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |