![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het slaat natuurlijk ook nergens op om zo'n slaapverwekkend parcours uit te tekenen, volledig op maat gesneden van Armstrong, en dan met het afschaffen van de oortjes interessante koers te gaan afdwingen. Leg dan eens wat heuveltjes in een finale of doe eens gek: rijd niet nog 60 kilometer door na de Tourmalet! Aan de andere kant moeten de ploegen/renners zich ook niet aanstellen. Trainen zonder helm gebeurt nog steeds massaal, ik heb niemand gehoord over het levensgevaarlijke parcours van de ploegentijdrit en ook niet over die spekgladde slottijdrit van de Giro. Maar zonder oortjes zou het ineens te gevaarlijk zijn ![]() ![]() |
|
Doe dan oortjes met verkeersinformatie ![]() En Armstron heerst ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
De sport is gewoon behoorlijk rot van binnen met veel te veel partijen die allemaal wat te zeggen willen hebben. Grootste slachtoffers zijn uiteraard de fans op 1 en dan de wielrenners. Zo jammer. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Inderdaad. Ze moeten een voorbeeld nemen aan het turnen en schaatsen, waar problemen netjes onder het tapijt geschoven worden. ![]() |
|
Hehe, da's ook wel weer een punt. Ik doelde meer op al die partijen. Bij de organisatie van de koers heeft de UCI wat te zeggen, de ASO of andere organiserende partij, de ploegen, het land waar het wordt verreden... Bij de dopingzaken is het allemaal nog ondoorzichtiger, wie kan dat nog volgen? Lokale justitiele instellingen buitelen over elkaar heen, dan mag die renner daar weer rijden of toch niet, enz. enz. Om met de stem van de FBTO te spreken: "Kan dat nou niet anders?" Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Armstront zal wel weer vooraan zitten. en Kontador er net boven... Astanaal regeert signature ![]() |
|
quote: Wordt met de dag leuker, dat wielrennen. ![]() |
|
vooral als ze passeren en je roept "pas op, je wiel draait!!!!!!!" in 12 verschillende talen signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Tegelijk? Knap. Ik zit eigenlijk nog steeds (heel kinderachtig) te wachten tot er iemand met wind tegen zijn hengst uit zijn broek haalt en het gewoon op een lopen zet. ![]() |
|
En toch heb ik nog steeds zin in de laatste Tourweek. ![]() ![]() |
|
Ik ook, want dan is het verstoppertje spelen voorbij. ![]() |
|
Same here. Maar een mooie etappe vandaag. Hulde aan Sorensen ![]() ![]() |
|
Inderdaad, knap gereden! Hij zag goed dat Calzati er doorheen zat. ![]() ![]() |
|
Zijn er al veel eruit getieft wegens doping dit jaar? Je moeder. ![]() |
|
Karnivoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Terechte winnaar vandaag, hij was gewoon keihard de sterkste in die laatste 15 km. ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Mooie beelden van de finish vandaag. Ik vind het altijd gaaf om te zien als zo'n jongen, die altijd in dienst rijdt van anderen, eindelijk eens de zege krijgt waar 'ie al jaren van droomt. Heroisch! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Erg leuk allemaal ja zeker. Het blijft natuurlijk wel verder gepeddel van de pionnetjes. Ik wil het echte werk verdomme. Die Armstrong verlamt het hele peloton weer. Eens zien wat er morgen gebeurt. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Morgen zullen er wel weer wat tweederangs renners voor de dagzege mogen gaan, terwijl de favorieten het Armstrong zo makkelijk mogelijk maken. Misschien kunnen ze het zelfs zo regelen dat Nocentini het geel behoudt, dan hoeft Astana zich zaterdag ook niet te vermoeien. ![]() |
|
Of toch wel: Leipheimer valt uit met gebroken pols Levi Leipheimer heeft de Tour de France noodgedwongen moeten verlaten met een gebroken pols. Leipheimer kwam donderdag in de straten van aankomstplaats Vittel ten val en blesseerde zich daarbij aan zijn pols. De verwondingen waren ernstiger dan verwacht. Uit nader onderzoek in het ziekenhuis bleek dat het gewricht gebroken was. Op zijn Twitter-pagina gaf Leipheimer een eerste reactie: "Mijn pols is gebroken. Ik kan niet beschrijven hoe teleurgesteld ik ben." Onmiddelijk na het nieuws stroomden de tweets van zijn collega-renners binnen. Ook Lance Armstrong was geraakt: "Ik werd vanmorgen wakker met slecht nieuws, Levi is uit de Tour met een gebroken pols. Damn!" Het uitvallen van Leipheimer, de nummer vier van het algemeen klassement, is de eerste tegenvaller voor de Astana-ploeg van Johan Bruyneel, die met Alberto Contador, Armstrong en Andreas Klöden nog altijd meerdere ijzers in het vuur heeft. ------------------------- Ik vermoed dat er vandaag de nodige aanvallen gaan komen nu ![]() ![]() |
|
Jammer! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Salade Tomate Oignon van La Caravane passe!!! is de tour hit van dit jaar (radio 1). http://www.casttv.com/video/x6look/la-caravane-passe-salade-tomate-oignon-video geniaal nummer! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |