![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat natuurlijk een enorme klap voor die Fransozen (Lab) zou zijn als hem dat clean lukt ook nog ![]() ![]() |
|
quote: Freire werd toch tweede, mede door falende ploegentactiek. Daar zit zeker meer in. En die vervloekte Flecha moet zijn dure salarisstrookje eens omzetten in een fatsoenlijke zege! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Contador ![]() Hij had veel eerder moeten gaan. ![]() |
|
Ja, als Contador dat niveau kan behouden zie ik niet in hoe Armstrong (of eender wie) hem gaat bedreigen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Mooie finale vandaag! Terecht dat Efimkin het niet heeft gered, hij reed wel erg laf. Leuk dat Evans en de Schleck-broertjes zich hebben laten zien op de klimmen. ![]() ![]() |
|
Zeker een mooie finale! Bovendien heb ik LL Sanchez in mijn ploegleider poultje, dus ik ben in mijn nopjes! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Beetje tegenvallende etappe, had wel meer vuurwerk verwacht. ![]() |
|
Aankomst bergop is vaak toch een stuk interessanter. Nu zat er wel een erg lang dalend/vlak stuk na de laatste berg. Helaas morgen weer hetzelfde verhaal, maar na die etappe verwacht ik wel iemand anders in het geel. ![]() |
|
Inderdaad, zoals verwacht gebeurde er niet al te veel vandaag. Voor morgen verwacht ik ongeveer hetzelfde. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Voila ![]() Wel jammer voor Freire, als je ziet met welk gemak hij die spurt nog won. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Tot aan de Alpen gaat er echt helemaal niks gebeuren in de ranglijst, zoveel is inmiddels wel duidelijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Knappe voorspelling, zo vlak na de laatste Pyreneeënrit. ![]() ![]() |
|
quote: Tja, ik had het twee dagen geleden ook wel willen voorspellen, maar toen heb ik het niet gedaan. Erm. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
http://www.telegraaf.nl/telesport/tourdefrance2009/4385150/__Staking_dreigt_in_Tour__.html en we hebben weer een relletje! Er gebeurt meer naast de weg dan op de weg... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Godskolere, ze kunnen deze Tour net zo goed per mail afdoen want op de weg gebeurt idd geen zaak. Koersen goddomme!! ![]() ![]() |
|
slotje, gaytipoc Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Kop houwe ![]() ![]() |
|
sjips, weer mislukt ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Fiets lenen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: zou wel iets voor mij zijn, zie je me al gaan over die bergen ? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gvd die dekselse renners, ze houden de koers bewust slaaaaapverwekkend, om de organisatie te pesten. onder de 40 rijden, kopgroepje fransen voorop.... Ergens is het wel weer grappig. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Nee dan Bruyneel die gisteren in de avondetappe doodleuk weet te melden dat er geen zak gedaan wordt tot aan de Alpen. Gezellig hoor... ![]() Maar toch blijf ik ernaar kijken.. ![]() ![]() |
|
Wat een verwende kleine kinderen, het enige wat nog ontbreekt zijn vlaggetjes en zijwieltjes op de fiets. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Toch logisch? Waarom zou Astana zich bemoeien met vlakke etappe's? Hebben ze totaal geen belang bij en is verspeelde energie, die je in de alpen hard nodig hebt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |