|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal vast wel weer een aardige line up worden. Hoop dit jaar ook eens aanwezig te zijn. |
|
Ben zeer benieuwd naar de line-up. Officieel zijn er nog geen bands bekendgemaakt maar wie goed zoekt zal alvast 1 band kunnen ontdekken via myspace Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
*lui* Welke band? |
|
quote: Geen verschil... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 21-07-2009 9:18] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Yup, inderdaad... Had er al een tijdje aan gedacht Twordt weer een leuke maand |
|
quote: Iets Nederlands, iets nieuws, drummer die niet drumt maar gitaarspeelt Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:En nee, het is niet Andre Borgman |
|
Binnenkort worden de eerste bands bekend gemaakt. |
|
Zeg het, Zeg het!!! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-07-2009 11:21] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zeg het, zeg het! Ik weet het toch al :D |
|
.. en de winnaar is: |
|
hint: 2 uur geleden |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
AH nice |
|
quote: Mooie hint van je in combinatie met die van mij. Maar je bent 9 minuten te laat Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Doom is as doom does |
|
Stond al een heel tijdje op de myspace van die band. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Precies Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Wat heb jij toch tegen ambtenaren Pascal? Die doen toch helemaal niks? |
|
AHAB!!! moet spelen! |
|
quote: Die spelen op 10 oktober al op BredaDOOM, dus denk niet dat ze twee weken later ook nog eens op DDD VIII zullen spelen. Maar wie weet? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee, als ze dat doen, ruk ik hun kop eraf En ik had het op een andere band |
|
quote: Niet dat van ter elfder ure? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ja, das waar, maar laten we hopen dat ze ook in R'dam spelen |
|
quote: Nope, ik had het op een Finse band... Touren in die periode, leek me wel iets voor DDD |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |