|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Zet dat dan in de kleine zaal van 013 weg |
|
dit begrijp ik ook niet. |
|
Mayhem in Little Devil? Klinkt goed, waarschijnlijk aanwezig. |
|
quote: Als je de uitbater van Little Devil bent toch wel? Waarschijnlijk kunnen ze met de 200 tickets precies de act betalen, en hebben ze dus 200 zuipers in da house. |
|
quote:In een tent waar het met 120 man al niet meer leuk is en men achterin al geen drol meer kan zien.. Het is maar waar je als bezoeker zin in hebt.... |
|
quote: vanuit Little Devil begrijp ik het wel, zou ik ook tof vinden. Ik begrijp de keuze van de zaal niet vanuit het management of boeker, that's all. |
|
Het was ook een boekingskantoor waar ik nog nooit van gehoord had, bedenk ik me net... |
|
Boeiend toch, als er maar betaald wordt. Mischien wilde 013 het wel helemaal niet. |
|
quote: Waar JIJ nog nooit van gehoord hebt... Poeh poeh.. Lekker boeiend Michiel "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Bareuh... |
|
DE? Ze komen toch uit NO? |
|
Douwe Egberts, dé grondleggers van zwarte lekkere shit. |
|
quote: Dat bleek vandaag wel weer ja.... |
|
quote:Vertel |
|
Slapshot. Was echt niet te doen zo druk. Geen idee hoeveel man er binnen waren, maar dat het teveel was was wel duidelijk. Natuurlijk hardstikke gaaf die optredens maar bands als Slapshot en Mayhem zijn duidelijk te groot voor die zaal... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-08-2009 1:35] |
|
Little devil ? lol. Mayhem zo diep gezonken ? Hebben we verleden jaar ook gespeeld. Zo goed aangekondigd van te voren dat er maar 4 man publiek aanwezig was. neoplasma malignum |
|
Iets zegt me dat dat met Mayhem wel zal meevallen... En de zaal is natuurlijk niet de enige die verantwoordelijk is voor het komen opdagen van publiek. Echt niet. |
|
WTF ? Vorige keer was toch bij esoteric het geluid zo enorm drol? Ben benieuwd of dit ook bij Mayhem is... Beetje te groot voor een kleine kroeg ben ik bang I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
+ heul veul. Godverdomme, die kroeg zou geen grote bands MOGEN boeken, gewoon doodzonde. Zeker met een podium van 4,67 centimeter hoog. Dan zie je toch geen donder van de band? Dan luister ik wel een slechte live opname in een andere kroeg |
|
quote:geloof niet dat er daar 200 in kunnen....zelf ook eens gespeeld. niet echt een tentje voor zo'n act, maar aan de andere kant, wel behoorlijk underground natuurlijk.ik ga er wel heen!! My friend, watch out for traitors... |
|
quote:Ik heb geen idee hoeveel man erin kunnen. Wel is er wat veranderd waardoor er (iets) meer zouden moeten kunnen. Al vond ik de verandering niet erg denderend... Tja, ik ben het met Judge M eens dat -hoewel Little Devil een gezellige tent is- dit soort bands er niet thuis hoort, want dan is het zo afgeladen vol dat het echt niet leuk meer is. Of Mayhem is dieper gezonken dan ik voor mogelijk houd |
|
quote: Jij woont toch in Limburg is 't niet? Hoe ga je erheen? |
|
quote:Erheen is het probleem niet. Hooguit terug LD ligt echt vlakbij het station. Dus voor een brabo misschien zelfs terug te treinen.. |
|
Ik weet het, met koninginnedag was het ook goed te doen. Origin was netjes op tijd klaar om thuis te komen met het OV. Maar meerijden, of hoe dan ook is natuurlijk altijd beter. |
|
quote:True. Maar Origin was ook al vroeg toch? Meestal begint het bij LD wel later. Maar mee kunnen rijden is altijd relax natuurlijk |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |