|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet om het goed te praten, want dat slopen valt niet goed te praten vind ik zelf.....maar soms is het nog steeds leuk, ook boven de 30 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Yep dat ken ik :p ik heb soms ook zin om iets te slopen... maar ja normale mensen doen het gewoon ff niet dan... Hey Hub, we zijn wel oud hè... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 20-11-2009 23:22] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik weet niet hoe oud jij bent hehe, maar inderdaad, ik voel me vaak al oud Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, mijn gevoel geeft mij nu duidelijk gelijk toen ik dacht 'ik ga hier niet teveel op in', wat een stelletje kansloze lui zijn een gedeelte van de mensen die hier reageren zeg. Deze hype is nu ook wel weer over, en we leven weer fijn gelukkig verder. |
|
quote:jazeker leven we fijn en gelukkig verder. Maar het heeft niks met een hype te maken. We zijn gewoon onze meningen aan het delen, zoals een goede forum member dat betaamt. My friend, watch out for traitors... |
|
Bezorgde huisvrouwen topic Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: dan is het toch grappig dat ik alleen mensen hoor zeiken, die er zelf NIET bij waren. en ze komen allemaal met een zedenleer van hun gereformeerde tante aanzetten. |
|
quote:Jij gelukkig niet, stoere. |
|
quote: Precies. ik was er zelf ook niet maar ik vind het wel een mooie actie. Wat die moraalridders hier verder van vinden zal me een biet zijn |
|
quote: wat ben jij een lief klein jongetje, zeg... zit je misschien verlegen om een beetje moeder liefde? |
|
quote:Dat altijd. Dat krijg je als wees zijnde. |
|
Even kort samengevat: Noorse band is opgelicht door Roemeense tourmanager en komt toch, mede dankzij hulp van enkele Nederlandse steunpunten als Deathwish en Ruud en op eigen kosten. De heren spelen, en op de afterparty gebeuren er twee ongelukken waardoor, door iets te veel drank wellicht, het escaleert. Een hotelkamer moet het ontgelden en de heren worden aangehouden voor de rekening: prima toch? Wat je breekt moet je betalen... Maar dan: het komt in het landelijke nieuws, en iedereen doet zijn zegje. Frappant is dat men enerzijds alles streng afkeurt, maar anderzijds maar wat graag alle details wil weten. De toegevoegde waarde is mijns inziens nihil, en je herstelt er niet mee wat er gebeurd is. De band heeft wellicht zoiets van "het was fun, maar wel duur" en kan wellicht met de nieuwe bezetting wel wat extra aandacht gebruiken. En dan even persoonlijk: soms kan iets helemaal kort en klein slaan best lekker ontspannend werken hoor Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Daar is niets frappants aan hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
O. Wil je muilperen? |
|
quote: Klopt aardig, alleen heeft die Roemeense promoter er niets mee te maken, dat was natuurlijk alleen voor de Roemeense show. Het gaat hier om een 'promoter' van POC Music Productions (http://www.myspace.com/pocmusicproductions) ene Jeroen, die de complete boel bij elkaar gefuckt heeft en twee dagen voor de shows nog steeds geen tickets had geboekt, terwijl hij zei van wel. Ook is hij de band nog 4000,- euro schuldig. Tegenwoordig kan iedere debiel op het internet roepen dat hij een professionele booker is, maar toch had Mayhem natuurlijk ook niet met zo'n kleine jongen in zee moeten gaan. |
|
Keith Freezing Moon Bareuh... |
|
quote: Dat zal toch niet de zelfde zijn als die Shining van de zomer nog hun hele Oost Europeese tour liet afzeggen? |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Damn. 5000 euro voor 1 kamer. *gaat ook in uitgewoond pand een 1* hotel beginnen met wat meubilair van de kringloop en nodigt Mayhem alvast uit* Sorry maar ik pis dus echt in mijn broek. Betwijfel of het zoveel aandacht had gekregen als het de Leurse blaaskapel of de F1 Zevenbergen boys betrof. |
|
quote:jawel, maar dan op het frans bouwerforum. |
|
Jongens wat een heisa om niets zeg, het is niet dat ze de St Lukaskerk in de fik hebben gestoken of zo... |
|
quote: Gezonde houding. Toch wel met spullen van jezelf hoop ik? Of zal ik even daarvoor langskomen? Is wel zo ontspannend voor me. |
|
quote: Zou je die laatste twee zinnen even kunnen uitleggen, dat kan namelijk op verschillende manieren geïnterpreteerd worden... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Inderdaad, maar daarvoor heb ik een grote boksbal hangen, gaat niet kapot, dus je kunt blijven rammen tot je een ons bent en dat werkt flink ontspannend . |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |