|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
'n 6sic6? Boeiender |
|
quote: Dat zou zomaar eens kunnen |
|
Boefje Boeiender |
|
Beekse beren |
|
Voor mij ook 2 keer in 1 weekend, misschien zelfs 3 keer hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gisteren mijn kaartje gekocht, heb hier wel zin in |
|
Kaartje reserveren was blijkbaar niet mogelijk. Toch nog op een andere manier me kaartje kunnen kopen dus aanwezig! Heb er zin in. |
|
Nog meer zm'ers die hierheen gaan? Eindelijk eens Hub live meemaken |
|
Ik ben zondag ook aanwezig in de Hall of Fame Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ik ben er ook bij: ik heb begrepen dat er wegens strubbelingen (ik druk me netjes uit) met de Roemeense promotor nog steeds geen vliegtickets waren betaald en dat de band heeft besloten dit dan maar uit eigen zak te gaan betalen. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Klotepromoter, fijn dat Mayhem toch komt spelen |
|
Klopt, Mayhem heeft zelf de vliegtickets gekocht om toch maar deze shows te kunnen doen. Dat is lovenswaardig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik hoop echt dat je lever t weekend overleefd man, hehe |
|
quote:Hehehehe, Mayhem heeft mij mee gevraagd als gitaar-tech....op de voorwaarde dat ik NUCHTER blijf. Geen drank dus voor mij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zal ook maar redelijk nuchter blijven, de dag erop weer voor de klas, maar een paar pilsjes gaan er zeker wel in |
|
hopelijk si er nu wel een vergunning bij de H.O.F Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Oh god, heb ik jou het hele weekend in de bus. Gezellig Marcel! |
|
quote:Nou, ik rij elke avond gewoon naar huis. M'n vriendin is dit weekend ook hier dus die wil ik ook wat speciale aandacht geven hehehe Baroeg heb ik helaas al moeten afzeggen wegens m'n werk, red het gewoon allemaal niet qua tijd (werkschema is vandaag omgegooid ). Maar zaterdag en zondag gewoon van de partij......en ik zal me gedragen Edit: dus jij bent buschauffeur? In ieder geval cool je weer te zien [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-11-2009 23:00] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Last minute gevraagd voor transport te regelen, en aangezien dit weekend nou toevallig geen bands had staan, kon dat prima. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
komt helemaal goed |
|
gelukkig maar dat Hall of Fame wat geld heeft gekregen van gem. Tilburg.. anders was het niet door gegaan. Maar goed, 2.5 milj. euro verder... en HoF bestaat nog I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hoe is dat funeral goat? Ken ik niet, is eigenlijk voor het eerst dat ik de naam zie, hehe |
|
Primitieve black metal, het is te vergelijken met Von. Never have so many sacrificed so much for so few |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |