|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Neemt nog steeds niet weg dat het een feit is dat ze een hotelkamer gesloopt hebben en dat ik recht op mijn mening heb, net als iedereen hier. Gereformeerde tante m'n reet! My friend, watch out for traitors... |
|
Wie heeft jou wijsgemaakt dat jij recht op een mening hebt? |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: wil je er over praten, misschien? |
|
quote: NCVB is nog beter! |
|
:') Al die stoere mannetjes uit dit topic zullen toch flink balen en tieren als hun fiets na een avondje stappen kapot is getrapt of in de gracht gedumpt. Dan moet men opeens van andermans spullen afblijven zeker . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik dacht dat je niets meer zou zeggen? |
|
Posten in dit topic na deze post is gay. |
|
Het is me toch wat allemaal. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: dat is toch wel heel wat anders, beste jongen. het gaat hier om een betaalde dienst - niet om privé eigendom. |
|
Oei, hotelkamer, boohoo huil huil |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Niet zo'n grote mond, hè? Met je aarspaint. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Toch vind ik het grappig. Jij formuleert je mening als een feit, en zodra iemand er iets op aanmerkt, dan mag hij zijn mening niet geven omdat het over JOUW mening gaat? Snap je het nog? Ik niet. |
|
quote: Want een hotel is algemeen eigendom , juist ja. En volgens deze geniale logica is het natuurlijk ook prima om een prostituee in elkaar te slaan. EDIT: tenzij ze privé eigendom is van haar pooier natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-11-2009 23:35] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Pas maar op, straks staakt deze faalhaas de discussie nog omdat jullie te kinderachtig zijn! |
|
quote: Precies, net als bushokjes slopen op zaterdagnacht e.d. Zal wel aan de opvoeding liggen gok ik, Faaljas zijn pappie en mammie zijn vast tokkies. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee hoor, spreek een verlepte junk aan en voor 5 euro heb je een nieuwe. |
|
Gewoon allemaal bek houden en dit luisteren. Je moeder. |
|
quote: Mongool. Hihi. Je moeder. |
|
quote: Toen waren ze nog lief. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vreemd, vaak zijn mensen namelijk bozer als eigendom gestolen is dan wanneer het simpelweg beschadigd is. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |