|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Origin was inderdaad ook erg vroeg. Maar dit begint ook al op 16:00, dus als het een beetje meezit word dat ook niet al te laat. |
|
quote: Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er 200 tickets waren. |
|
quote: Mayhem staat twee dagen ervoor ook in Baroeg, Rotterdam. |
|
quote:Vrijdag de 13de? |
|
Jep! |
|
ja, maar de baroeg is een kutzaal. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:En Mayhem is een kutband.. Tadaa! |
|
quote: JUIST! hey dipper kom ook lekker naar Ghoul in de little devil man!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*Zucht* Ik kom al. Vraag me wel af waarom er net allemaal die favoriete bands van mij nou net in de crisis langs komen, maar goed. Voor wat hoort wat. |
|
pas op dat ze je niet neerschieten hey blijft toch rotturdam Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Waar begint voor jou Rotterdam? Voorbij Antwerpen? :-) |
|
nee; bij Dordt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Uit de Little Devil mail: Het concert van Mayhem op 15 november is bijna uitverkocht. Op het moment van schrijven zijn er aan de bar van Little Devil geen kaarten meer te koop. Sounds aan de Nieuwlandstraat heeft nog enkele kaarten beschikbaar. We checken nog even hoeveel ruimte de band naast het podium nodig heeft om de precieze capaciteit te bepalen. Wellicht zijn dan vanaf komend weekend de laatste kaarten aan de bar te koop. |
|
|
|
En weer kaarten beschikbaar! quote: Vanaf heden dus weer kaarten verkrijgbaar in Little Devil. Ga ze op tijd halen, want dit concert zal ook op de grotere locatie hoogstwaarschijnlijk uitverkopen. |
|
quote: Kan je ook mailen naar The Little Devil voor reserveringen of zijn ze echt alleen aan de bar verkrijgbaar? |
|
Mayhem heeft trouwens tegenwoordig een tweede gitarist die nu voor het eerst meegaat op tour. Een Fransman afkomstig van Vorkreist. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mijn ervaring is dat reserveren per mail wel kan / kon. Een andere ervaring is dat het zo klein is dat het meestal ruk is om er een band fatsoenlijk te kunnen zien. Boeiender |
|
quote:Een maand of 2 terug kon ik nog reserveren. |
|
Verrek, da's op een paar honderd meter van m'n huis. Jammer dat ik het zo'n kutmuziek vind www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kijk vooral ook Misanthropia, die komen straks met een beest van een plaat! spelfout weggehaald... |
|
Beters, misschien dan toch aanwezig |
|
Ik niet. Andere plannen. |
|
quote:Oh, die smiley doet iets vermoeden Daf.. Mag ik raden bij wie je bent? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |