IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Sun Nov 15: Mayhem, Little Devil, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
Besatt
Usericon van Besatt
Posted 16-11-2009 16:49 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Kwam bij het eind van Funeral Goat binnen, door wat vertragingen met het ov.
Heretic was gaaf, alleen het geluid vond ik niet zo.
Mayhem was kut, ik dacht dat ze wel wat beter zoude zijn als in Eindhoven maar dat was totaal niet zo. Jammer genoeg ook geen leuke verkleedpartij, en het geluid was al helemaal kut.
Toch nog wel een prima dag gehad.

Wel geniaal van die hotelkamer eigenlijk.


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 16-11-2009 19:16 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

De mooiste reactie van telegraaf.nl wat mij betreft:

Eigen schuld dikke bult zou ik zeggen. Je verhuurt als hotelmanager toch geen kamer aan een Heavy Metal band? Die gasten zitten onder de drank&drugs en zijn niet zelden lid van een satansclubje. Het is triest dat een groot deel van onze jeugd aan die "muziek" verslaafd is.
Henk Bruijn, Langedijk | 14:05 | 16.11.09

In 1 woord geweldig dat soort ruimdenkende mensen!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 19:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 16:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
En dan staat er een foto bij dat bericht met leden die beiden niet meer in de band zitten


Ah kijk. Hub was dus niet een van de Nederlanders die ook ingesloten zijn?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 16-11-2009 19:21 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Volgens z'n myspace bulletin niet



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 19:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 19:16 schreef BlackWizard het volgende:
De mooiste reactie van telegraaf.nl wat mij betreft:

Eigen schuld dikke bult zou ik zeggen. Je verhuurt als hotelmanager toch geen kamer aan een Heavy Metal band? Die gasten zitten onder de drank&drugs en zijn niet zelden lid van een satansclubje. Het is triest dat een groot deel van onze jeugd aan die "muziek" verslaafd is.
Henk Bruijn, Langedijk | 14:05 | 16.11.09

In 1 woord geweldig dat soort ruimdenkende mensen!


Nou, als ik zo naar jou kijk heeft Henk Bruijn qua drank&drugs in ieder geval wel gelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-11-2009 19:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 19:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah kijk. Hub was dus niet een van de Nederlanders die ook ingesloten zijn?
Ik niet, was gelukkig op tijd naar huis gegaan om in m'n eigen nest te slapen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-11-2009 19:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 19:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik niet, was gelukkig op tijd naar huis gegaan om in m'n eigen nest te slapen


Hehe "gelukkig" zegt 'ie dan ook nog!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-11-2009 19:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hahaha, ik heb niks gedaan en ik weet van niks dit keer. Heb al genoeg van zo'n shit meegemaakt in Rusland dus dat wil ik niet nog eens meemaken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


allanvogue
Usericon van allanvogue
Posted 16-11-2009 22:03 by allanvogue Wijzig reactieProfiel van allanvogueQuote dit berichthttp://www.allanvogue.com

quote:
Op 16 november 2009 14:34 schreef underkoffer het volgende:
schitterend.. plaats een artikel op telegraaf.nl, en iedereen heeft ineens een mening !!


idd ja die reacties! Alsof ik Draadstaal zit te kijken!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5335522/__Metalband_sloopt_hotelkamer_Tilburg__.html?p=25,1


“Ik schaam mij diep als Metal-fan! Niet dat ik van dit soort "Satanisten" en "Vleermuis" metal hou maar hardrockers worden zo weer in een kwaad daglicht gezet! Terug betalen die schade of opsluiten! Domme schmink koppen!”

“Volgens mij toch een soort vorm van metaalmoeheid..”

“Schade ¤ 5.000,--?? Ik ken het hotel en de kamers! Ik vind het knap dat ze voor zo'n bedrag schade aan hebben kunnen richten!De kamers zijn waardeloos en in de afgelopen 50 jaar nooit gemoderniseerd en/of gerenoveerd! Als Tilburger schaam ik me diep voor dat hotel!”

“Ze zullen wel een reden hebben gehad.”

“5000 euro is een peanuts investering voor zulke pr. wie had er ooit van die lui gehoord? nu kent iedereen ze.”

“Ach, wat een burgerlijk gezeur, die paar mille. Je moet die sensitieve creatieve jongelui niet hinderen bij de hoogst persoonlijke ontwikkeling van hun volstrekt unieke scheppende gaven. Zie het toch wereldbreed als een .... OK, bij nader inzien: het is een zootje ongelooflijk gajes. Kosten flink overdrijven en fors laten dokken.”

“Is een 3e rangs bandje stelt niet veel voor.Waarschijnlijk hebben ze hun frustatie geuit want het optreden was bagger. Tja we zullen bij een volgend optreden van deze band eens even hun spullen slopen kijken of ze dat ook leuk vinden. Wat een loosers”



Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 17-11-2009 0:53 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Zoo, dat was dat weer.
Beetje apart einde, zo'n dag in een cel.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-11-2009 0:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht


Ik lag vanochtend al motherfucking dubbel van het lachen haha


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-11-2009 0:56 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hahaha wat een dom commentaar hierboven. Metal word in een verkeerd daglicht gesteld ooo boehoehoe.

Dat moet toch juist?


R.
Usericon van R.
Posted 17-11-2009 1:03 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Niets is te extreem in black metal


R.
Usericon van R.
Posted 17-11-2009 1:03 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-11-2009 1:05]


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 17-11-2009 1:16 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 0:53 schreef Deathwish het volgende:
Zoo, dat was dat weer.
Beetje apart einde, zo'n dag in een cel.


Ik heb trouwens prima kunnen slapen in de cel.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 17-11-2009 7:21 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Stoer joh! Vast enorm veel extra scenepoints voor gekregen?

[Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 17-11-2009 7:28]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-11-2009 7:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

En een zure anus?


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-11-2009 8:06 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 0:53 schreef Deathwish het volgende:
Zoo, dat was dat weer.
Beetje apart einde, zo'n dag in een cel.
Klinkt goed?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2009 8:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 1:03 schreef R. het volgende:
Niets is te extreem in black metal



Hotelkamers slopen, snoep jatten bij AH, fietsbanden leksteken -- you name it! Black metal is about hatred and intolerance, no fuckin' compromise!



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2009 9:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zeg Wietze, waar blijft dat volledige verslag van jullie allemaal precies uitgespookt hebben en wat er vervolgens de rest van de nacht en dag allemaal gebeurd is?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 17-11-2009 9:48 by Waldtyr Wijzig reactieProfiel van WaldtyrQuote dit berichthttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 17 november 2009 7:21 schreef Kaaskop het volgende:
Stoer joh! Vast enorm veel extra scenepoints voor gekregen?


Natuurlijk, vooral als er 8 man in de kamer waren en er vlekke op de muur zaten.

Uit de hand gelopen SM party ?


neoplasma malignum


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 17-11-2009 10:51 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

quote:
Op 17 november 2009 0:53 schreef Deathwish het volgende:
Zoo, dat was dat weer.
Beetje apart einde, zo'n dag in een cel.





Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 17-11-2009 16:40 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 17 november 2009 9:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Zeg Wietze, waar blijft dat volledige verslag van jullie allemaal precies uitgespookt hebben en wat er vervolgens de rest van de nacht en dag allemaal gebeurd is?


Die komt er niet.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-11-2009 17:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2009 16:40 schreef Deathwish het volgende:
Die komt er niet.


Want?

Je schaamt je een beetje?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 17-11-2009 18:16 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Beetje lafjes.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen