|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
De mooiste reactie van telegraaf.nl wat mij betreft: Eigen schuld dikke bult zou ik zeggen. Je verhuurt als hotelmanager toch geen kamer aan een Heavy Metal band? Die gasten zitten onder de drank&drugs en zijn niet zelden lid van een satansclubje. Het is triest dat een groot deel van onze jeugd aan die "muziek" verslaafd is. Henk Bruijn, Langedijk | 14:05 | 16.11.09 In 1 woord geweldig dat soort ruimdenkende mensen! |
|
quote: Ah kijk. Hub was dus niet een van de Nederlanders die ook ingesloten zijn? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens z'n myspace bulletin niet |
|
quote: Nou, als ik zo naar jou kijk heeft Henk Bruijn qua drank&drugs in ieder geval wel gelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik niet, was gelukkig op tijd naar huis gegaan om in m'n eigen nest te slapen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehe "gelukkig" zegt 'ie dan ook nog! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hahaha, ik heb niks gedaan en ik weet van niks dit keer. Heb al genoeg van zo'n shit meegemaakt in Rusland dus dat wil ik niet nog eens meemaken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: idd ja die reacties! Alsof ik Draadstaal zit te kijken! http://www.telegraaf.nl/binnenland/5335522/__Metalband_sloopt_hotelkamer_Tilburg__.html?p=25,1 “Ik schaam mij diep als Metal-fan! Niet dat ik van dit soort "Satanisten" en "Vleermuis" metal hou maar hardrockers worden zo weer in een kwaad daglicht gezet! Terug betalen die schade of opsluiten! Domme schmink koppen!” “Volgens mij toch een soort vorm van metaalmoeheid..” “Schade ¤ 5.000,--?? Ik ken het hotel en de kamers! Ik vind het knap dat ze voor zo'n bedrag schade aan hebben kunnen richten!De kamers zijn waardeloos en in de afgelopen 50 jaar nooit gemoderniseerd en/of gerenoveerd! Als Tilburger schaam ik me diep voor dat hotel!” “Ze zullen wel een reden hebben gehad.” “5000 euro is een peanuts investering voor zulke pr. wie had er ooit van die lui gehoord? nu kent iedereen ze.” “Ach, wat een burgerlijk gezeur, die paar mille. Je moet die sensitieve creatieve jongelui niet hinderen bij de hoogst persoonlijke ontwikkeling van hun volstrekt unieke scheppende gaven. Zie het toch wereldbreed als een .... OK, bij nader inzien: het is een zootje ongelooflijk gajes. Kosten flink overdrijven en fors laten dokken.” “Is een 3e rangs bandje stelt niet veel voor.Waarschijnlijk hebben ze hun frustatie geuit want het optreden was bagger. Tja we zullen bij een volgend optreden van deze band eens even hun spullen slopen kijken of ze dat ook leuk vinden. Wat een loosers” |
|
Zoo, dat was dat weer. Beetje apart einde, zo'n dag in een cel. |
|
Ik lag vanochtend al motherfucking dubbel van het lachen haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hahaha wat een dom commentaar hierboven. Metal word in een verkeerd daglicht gesteld ooo boehoehoe. Dat moet toch juist? |
|
Niets is te extreem in black metal |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-11-2009 1:05] |
|
quote: Ik heb trouwens prima kunnen slapen in de cel. |
|
Stoer joh! Vast enorm veel extra scenepoints voor gekregen? [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 17-11-2009 7:28] |
|
En een zure anus? |
|
quote:Klinkt goed? |
|
quote: Hotelkamers slopen, snoep jatten bij AH, fietsbanden leksteken -- you name it! Black metal is about hatred and intolerance, no fuckin' compromise! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zeg Wietze, waar blijft dat volledige verslag van jullie allemaal precies uitgespookt hebben en wat er vervolgens de rest van de nacht en dag allemaal gebeurd is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Natuurlijk, vooral als er 8 man in de kamer waren en er vlekke op de muur zaten. Uit de hand gelopen SM party ? neoplasma malignum |
|
quote: |
|
quote: Die komt er niet. |
|
quote: Want? Je schaamt je een beetje? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Beetje lafjes. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |