|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Slayer in 013? WTF? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:2 avonden ook nog eens |
|
Slayyyyyuuuuuurrrrrrrrrrrr! Ben benieuwd wie ze meenemen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
YES |
|
2 x aanwezig |
|
quote: Dus ze komen nog meer keren in nederland, maar dan ergens anders? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-09-2009 17:04] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Slayer in 013 is natuurlijk geniaal, maar 39 euro... |
|
Ja, wat een jodenprijs. |
|
Gaaf, maar wel prijzig. Het hangt een beetje van de voorprogramma's af of ik hier bij ben. |
|
Ik kan me haast niet voorstellen dat slayer een gaaf voorprogramma heeft. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik kan me ook niet voorstellen dat Slayer een gaaf hoofdprogramma heeft. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Waarom zouden ze ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@Tegenpartij: lees die post nog eens |
|
In de HMH betaal je dat ook voor een band als slayer en dan betaald men wel zonder te morren, dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
precies, hier ga ik proberen bij te zijn. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Voor Motorhead word volgens mij nog meer gevraagd. Maar niet aanwezig. |
|
Lijkt me wel gaaf eigenlijk |
|
quote:Als die er uberhaupt zijn.... |
|
quote: Dat lijkt me qua muziek een vreemd voorprogramma. Hoewel...'Roundabout' heeft wel Slayeriaanse invloeden. Daarbij is Yes een veel grotere band dan Slayer! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Ik zal het wel weer niet snappen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Baroeg |
|
Nee man, Dynamo Ow wacht, dat was 24 jaar geleden |
|
Ge-ni-aal!!!!! Ik ga echt beide dagen keihard afwezig te zijn!!! Kutband! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: + 1 waarschijnlijk 1 dag aanwezig of de Sint moet me gunstig gezind zijn. |
|
quote:Onweerwolf heeft het over (geen goed) HOOFDprogramma, jij over openingact.. toch [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 14-09-2009 22:31] |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |