|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Er was al een '01 editie, dus waarom geen '02 editie? Het werkt zo: Eerst zoeken we 10 kandidaten [sluitingsdatum: zondag 01 september], waarna we allemaal stemmen en er 1 als winnaar uit de bus komt. Ik nomineer deze als kandidaten: ^McDoom. ^Trotz. ^Humanator. Hier moeten er dus nog 7 bij voor zondag 1 september. Pas daarna turf ik iedere stem. Iedereen mag er dus maar 1 maken. |
|
als ik eerlijk ben vind ik de mijne wel mooi. |
|
denk het wel is in ieder geval mooier dan die van trotz |
|
quote: Vind jij, maargoed, ik zet hem erbij. |
|
|
|
Ik vind mijn icon wel übertrue eigenlijk Dussuh -- count me in En wat valt er te winnen? Een levenslang abonnement op ZM ofzo Dus.. |
|
Eigen ikon kiezen mag niet wijsneuzen! |
|
we nomineren alleen |
|
quote: Dan nog. Iedereen post dat hij/zij z'n eigen ikon wil nomineren. Dan hebben we er over een uur al 10. Oneerlijk. |
|
^McDoom. ^Trotz. ^Humanator. ^Mislyd. |
|
ok Wil iedereen mij even nomineren? He alvast bedankt |
|
IK STEUN VANNACHT DE HULPBEHOEVENDEN, IK STEM OP GUMMYBEER! (SARCASME TEN TOP, DE FLES WISKY IS OOK LEEG TROUWENS, MAAR GOED, ) ((GELDT DIT ALS GELDIGE STEM?)) |
|
quote: Voor u op Shredfest gratis bier. |
|
quote:Whie-oe!!! nu nog een slaapplek en ik ben van de partij! |
|
Als je niet te lastig ben ken je misschien wel bij mij slapen. |
|
^McDoom. ^Trotz. ^Humanator. ^Mislyd. ^Gummibeer. |
|
quote:ik ben NOOIT =EDIT= IK ZAL M'N ZIN FF AFMAKEN: (z0nder caps) Ik ben dus NOOIt lastig en ben trouwens ook even vergeten waar ut hele verhaal over ging maar een feesie is altijd wel goed en ik stem nogmaals uiteraard op mezelf en op gummibear [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 25-08-2002 1:34] |
|
Ik stem op SnaacK...en nee geen vriendjespolitiek, maar ik vind het echt een super mooie usericon Don't blush when I rip you open |
|
quote: Verrader |
|
Mcdoom is duidelijk het betere werk |
|
ik vind die van ghoulliete ook wel altijd grappig !!! |
|
mooiste niet grappigste |
|
|
|
|