|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Jaaaaa verdomme! Alle liedjes van Hete Harrie staan eindelijk op youtube! (Speciaal voor OWW, als hij hier nog eens leest.) [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-05-2011 20:50] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het vroegere leven van de man van de ditzo- reclame. Die joden op het laatst, geweldig Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote:Klassiekertje! Net als: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo rond 5:30 wordt het wel heel bizar [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 18-06-2011 15:09] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
hahaha wtf!! Against God and Government |
|
En dat dan iedere 2 minuten Deze is ook wel bizar, zo landen vliegtuigen dus op Sint Maarten 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: ghe Deze is ook best goed und das ist das GAS! Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Hehe geniaal dat Hete Harrie!! tis duidelijk waar de Dikke Lul Band de mosterd vandaan haalde Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Geen youtube, maar ik vind het wel een vette reclame. http://www.vkmag.com/magazine/rob_zombie_voor_woolite/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote:Vet, vooral die stem van die gast. Die Vrolijke Trekkers hebben al echt veel zangers begeleid, Peer Mullens, Hete Harrie, Pietje Potent. Goede zaak! Edit: Verdomme, nog een goede tekst met een moraal ook. Ja, hij komt binnen hoor. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-06-2011 22:15] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: klassiekertje IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deze landingsbaan schijnt één van de moeilijkste aanvliegroutes op de wereld te hebben. Gaat er best raar daar. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oew, ff kijken! edit. Kijk! Leuk! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-06-2011 22:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: het begint enigszins met een soort van ABN, maar dan haha nog beter te verstaan '..elken keer ak smorg'ns de duer los doe en goa noar buut'n dan denk biej mien zelv, eeueuehhh wat doa ik hier?!..' [edit] en godver op het eind nog een anekdote over mien geboarte dorp over noar 't café. Leuk! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 23-06-2011 23:31] |
|
quote:Ik zie mezelf soms terug. Als het aan mij lag zou ik ook in de natuur wonen, zo eenzaam mogelijk. Ben ook niet zo kapot van al die drukte en dat gedoe hier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: woar kom ie hen dan?! |
|
quote:Van de Veluwe oorspronkelijk. Ik mis het bos vooral. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ah ok, begrijpelijk. Is wel erg mooi daar op sommige plekken! |
|
signature |
|
even gek doen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-06-2011 23:53] signature |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |