|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank! Was er al naar op zoek "Ik denk dat het vanavond gewoon, ja sorry, weer uit de hand gaat lopen." |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geen filmpjes, wel kanalen: - Black Metal Promotion - Metal Vault Complete metal albums, erg noice. Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
Of t kanaal BrutalFullAlbumsHD ook fijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
Vergeet Odium Nostrum (black metal) en Vinod Karki (grindcore) niet |
|
quote: Stoned Meadow of Doom is ook gaaf. |
|
quote: Gaaf kanaal, ja. Ik vermaak me kostelijk met lost in vegas. Van mayhem tot rush. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja, Lost in Vegas vind ik ook fantastisch! Het enige reactiekanaal dat ik echt volg. Vet om te zien hoe ze steeds meer metal gaan waarderen. |
|
Mag ze ook graag af en toe kijken ja When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ook, zijn toffe gasten. Idd leuk om te zien ook hoe ze metal steeds meer beginnen te waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-01-2019 15:11] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Behalve de snelle stukken, dat moet nog groeien, lol! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Komt vanzelf, weet nog dat ik er ook aan moest wennen. Ik begon met Rainbow, Dio, Priest, Maiden, dat werk. Toen ik voor het eerst grindcore en deathmetal hoorde vond ik het maar waardeloze herrie ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Die zijn wel tof ja! Mag ook wel graag naar Alex Hefner kijken, een of andere blije hiphop-liefhebber die dankzij zijn reactievideos inmiddels een beste metalhead is geworden. Stom dat het kijken naar andere mensen die video’s kijken vermakelijk is geworden Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Alle filmpjes van Adam Neely overigens. Leuker dan Beato. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik vertrouw hem niet helemaal. Lijkt soms of ie de muziek wel degelijk kent en een hoop enthousiasme acteert. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wow, it's really great topic to discuss about youtube. Thanks for sharing, found many interesting videos. [Dit bericht is gewijzigd door owenlevinee op 19-02-2019 5:36] |
|
Weer die url, telkens met een andere user. Hmmm... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rare dingen mogen ook? Snoep verstandig, eet een bijbel. Aandachttrekkerij van de hoogste plank, sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Oud, maar blijft geniaal. Hipster-techdeathbandje bij de Nieuw-Zeelandse Telekids. In combinatie met die dansende koters en de net iets te enthousiaste presentatrice allemaal knap surrealistisch Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Weer eens wat anders dan K3 |
|
|
|
... signature |
|
wtf, is dat een BN? signature |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |