|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: WOW |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Chriet Titulaer komt nog regelmatig op tv voorbij, er is zo'n digitaal thema kanaal wat al die oude afleveringen van De Wondere Wereld uitzend. De micro electronica was echt zijn paradepaardje [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 01-09-2011 21:13] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Best 24 Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Ja die zender bedoel ik, echt geniaal wat daar soms voorbij komt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Staat hier ook tussen de favorieten, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Soms komen je leerlingen wel met wat geniaals: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is een topic over. Ik snap er niets van. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is irritant en daardoor gaaf, vind ik. Net als dat andere filmpje met die paddestoel en die hamsters waarbij je steeds 'mushroom' hoort. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
XXL, check het welke inernetverbinding topic, aub. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-09-2011 20:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: En inmiddels 6 miljoen hits.... mijn record is 125.000 (ik heb nog een lange weg te gaan...) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Misschien dat hij al ergens anders gepost is. Ik vind hem iig hier wel passen. Erg vet gedaan, imo. http://www.flabber.nl/linkdump/video/nederlandse-leger-test-drone-9235 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mét Johan Wesdijk en Wim van der Valk, speciaal voor jou. quote: Kom der maar in, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb Judgement Day nog weleens gezien in de Kelder. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb het ergens op dvd. En op videoband. Hmmm, we hebben er wel vaker gespeeld, hoor ik hier net naast me. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-09-2011 22:12] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ben geweest toen jullie met Krabathor speelden. Onze eerste Methylbenzeenbassist schreef veel met ik meen Kristoph ofzo van die band, en ze deden ook veel aan tapetraden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah, check, dat was de eerste keer. Heb ik op dvd, ja. We hebben vrij vaak met ze gespeeld, in nederland en in tsjechië. Via een verzamelcd, and justice for none, zijn zij met ons in contact gekomen. Super gasten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wauwie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |