|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Mooie is wel: 750 euro uitgeven aan een hengel en dan 3 tanden in je bek hebben staan. Geef dat geld uit aan een kunstgebit zou ik zeggen. |
|
Jan, m'n jas hangt hier nog. Jan! M'n jas... Hahaha |
|
TOEN ZEI DIE HENGEL KRAK TOEN WAS HIJ KAPOT |
|
|
|
signature |
|
Geil hoor. Boeiender |
|
Deze heb ik vandaag in mijn les over argumentatie gebruikt. Ook vooral over hoe je de leiding van een gesprek over kunt nemen, zelfs in je eentje tegenover drie tegenstanders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
classic, held, voorbeeld signature |
|
quote: Wat een Henk! (excuses aan W817tjes). Boeiender |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nou, vooruit maar weer, ik weet gelukkig wie het zegt... |
|
Dunno why, but it made me laugh so hard. http://www.youtube.com/watch?v=78FGu0PNQ6c&feature=BF&list=QL&index=2 |
|
quote: lijkt die gozer van de pedopartij wel, met die tanden... |
|
|
|
Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Prachtig! Je moeder. |
|
Nog meer vrouwvriendelijke producten: |
|
|
|
Haha klassieker is dat! |
|
|
|
Doet me erg aan dirk "van kooten! Kom effe een pilsje drinken!" denken. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-12-2010 22:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |