|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wim! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik hoor er een snufje Rubberen laarzen in. Goede compositie, daarnaast is de productie van erg hoog nifo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En die breaks. Ik zag ze niet aankomen! Godverdomme! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
De nieuwe sound van 2013! https://www.youtube.com/watch?v=lBIZcWS9j3w |
|
Wat een slappe kutmuziek! Ja hoor... |
|
4 minuten en 40 seconden naar een cd hoes kijken. Heel vet inderdaad. |
|
quote: Ik mag het godverdomme toch niet hopen. |
|
quote:Erg misplaats in deze topic, maar ik had erger verwacht. Beetje grunge, vleugje stoner en een heel subtiel southern-achtig sfeertje, maar dat het je dan ook al snel. Erg modebewust. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Of eigenlijk alle Rage Quits (en Rooster Teeth in zijn algemeen) wel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Pretty Ambitieus. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
Genieten. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
quote: Geniaal, helaas maar al te waar. |
|
geen film maar wel ubervet signature |
|
quote: Ja, man. Zo abstract en bizar dat het mijn visuele cortex bijna streelt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
signature |
|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |