IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Vette youtube filmpjes. Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2013 11:13 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht





PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-12-2013 10:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2013 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-12-2013 22:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Eerst dacht ik: "Awwwwwwwwww. "

En toen: "O! Wauwie!"




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-01-2014 15:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



Ze is hoger dan de Niagarawatervallen, telt maar liefst 17 verdiepingen en bezorgt u de 'rit van uw leven'. Mogen we u voorstellen aan 'Verrückt', de krankzinnigste waterglijbaan ter wereld die van de zomer open gaat in waterpark Schlitterbahn in Kansas City.

Wie een rit op de 'Verrückt' aandurft, moet er wel iets voor over hebben en beschikken over een sterke maag. Bezoekers moeten maar liefst 264 traptreden beklimmen om het platform te bereiken waar de vierpersoons 'rafts' vertrekken. De bootjes donderen met een snelheid van ruim 100 kilometer per uur omlaag en 'vliegen' daarna een tweede helling op. Ze is minder hoog dan de eerste maar liegt er niet om, verzekert de leiding van het attractiepark.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 15-01-2014 12:43 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht



Shit. Die gast in z'n gele jas. Wat een held.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-02-2014 10:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-09-2014 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-10-2014 16:36 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-10-2014 16:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Linkdroptopic.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 13-12-2014 1:13 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-01-2015 15:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kan iemand mij vertellen of dit te zien is met een Nederlands IP adres?:



Charlie Brooker's jaaroverzicht 2014.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2015 15:32 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Doet 't.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-01-2015 17:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht





Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-01-2015 13:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2015 15:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
Doet 't.



Ta!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-01-2015 14:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Plezant



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-01-2015 11:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-04-2015 17:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Was vergeten dat we hier een apart topic voor hebben. Weet niet of dit al geplaatst was (jaja, afgezien van door mijzelf in het lultopic, heel snugger), maar er is dus een hele serie van.



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-04-2015 17:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-04-2015 15:24 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2015 22:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2015 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-06-2015 12:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht





Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 24-04-2016 15:10 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht



Spannend ook, zeg!




VIESPEUK!!!


Zandhaas
Destroyer of worlds
Usericon van Zandhaas
Posted 27-04-2016 21:53 by Zandhaas Wijzig reactieProfiel van ZandhaasQuote dit bericht


Jup


"Ik denk dat het vanavond gewoon, ja sorry, weer uit de hand gaat lopen."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 27-04-2016 22:34 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2016 21:53 schreef Zandhaas het volgende:

Jup


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4152206?hl=Nieuwe,komers

Oude games.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen