|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
signature |
|
Ze is hoger dan de Niagarawatervallen, telt maar liefst 17 verdiepingen en bezorgt u de 'rit van uw leven'. Mogen we u voorstellen aan 'Verrückt', de krankzinnigste waterglijbaan ter wereld die van de zomer open gaat in waterpark Schlitterbahn in Kansas City. Wie een rit op de 'Verrückt' aandurft, moet er wel iets voor over hebben en beschikken over een sterke maag. Bezoekers moeten maar liefst 264 traptreden beklimmen om het platform te bereiken waar de vierpersoons 'rafts' vertrekken. De bootjes donderen met een snelheid van ruim 100 kilometer per uur omlaag en 'vliegen' daarna een tweede helling op. Ze is minder hoog dan de eerste maar liegt er niet om, verzekert de leiding van het attractiepark. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Shit. Die gast in z'n gele jas. Wat een held. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
signature |
|
|
Linkdroptopic. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Kan iemand mij vertellen of dit te zien is met een Nederlands IP adres?: Charlie Brooker's jaaroverzicht 2014. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Doet 't. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Ta! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Plezant The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
Was vergeten dat we hier een apart topic voor hebben. Weet niet of dit al geplaatst was (jaja, afgezien van door mijzelf in het lultopic, heel snugger), maar er is dus een hele serie van. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-04-2015 17:15] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Spannend ook, zeg! VIESPEUK!!! |
|
Jup "Ik denk dat het vanavond gewoon, ja sorry, weer uit de hand gaat lopen." |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4152206?hl=Nieuwe,komers Oude games. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |