|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dat zeg ik. Maar ik loop bvb niet in een.. erm.. bandshirt als ik de muziek niks vindt. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Je kunt het natuurlijk ook andersom bekijken. Ik houd nou eenmaal graag naar metal en het is ook (bijna) de enige soort van muziek waar ik naar luister. Maakt mij dat dan kortzichtig? Ik begin het gevoel te krijgen dat veel mensen heel hard proberen om niet bij het standaard " metal fan" beeld te horen. Maar er is toch niks mis mee? Wees gewoon jezelf en heb schijt aan wat andere mensen van je vinden...dan ben je pas metal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
precies. en bier drinken, motorhead luisteren en ruig doen gaat nou eenmaal niet in een trendy witte broek die niet vies mag worden. |
|
quote: Zei ie dat dan Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 27-08-2002 13:05] |
|
quote: Hahaha nee toevallig niet, maar ik heb wel een T-shirt van......Green Day! Toen ik in groep 8 (lang geleden) had ik die gekocht en ik vond het helemaal tegek!!!! |
|
quote: We hebben dringend een applaus-smiley nodig... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hoger willen zijn dan een ander? Waar ben je dan mee bezig? Leven en laten leven... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Idd. Live and let die. Met andere woorden: Boeie!! Al luistert Demonaz in z'n vrije uurtjes Ali G, who cares? |
|
Ja man Ali G is lachen je hebt ook deze nog inplaats van klapsmiley |
|
Zelf luister zelf al vanaf mijn 15'de ( ben nu 19) naar de extremere metal soorten, op acht jarige leeftijd luisterde ik naar motorhead/ironmaiden/deep purple omdat mijn vader de lp's er nog van had liggen, en de enigste soort van muziek instalatie wat ik had was een platenspeler ook vind ik het zelf niet echt belangrijk in welke shirts ik loop..als ik ze zelf maar mooi vind. Maar op een black metal concert durf ik niet te lopen in een witte levi shirt of zo Wat mij tevens wel is opgevallen is dat de "nieuwere" generatie er meer extremer probeert eruit te zien, is dit omdat ze erbij proberen te horen of niet? ik loop zelf in de occasional zwarte broek/of dergelijke met een death/black metal shirt aan. HEEL soms gewoon een zwarte polo'tje (4-5 keer in het jaar ) omdat ik geen lang haar heb, krijg je wel de reacties van de "old" school metal figuren..van kort harigen zijn hier niet gewenst. [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 27-08-2002 13:55] |
|
quote: Het is tegenwoordig in om anders te zijn, hehe. Ik wil anders zijn, en ander zijn is toch een verschil. Ik ben blij dat ik redelijk normaal ben, na jah, wat is normaal. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
TOPIC: JA! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ach, ik ben mijn haar is standje 0 op de tondeuse, bijna niets dus. Nooit wat van gehoord, het is volgens kij best wel geaccepteerd om een kale metalhead te zijn |
|
Er wordt hier veel gezegd in de trand van 'ik moet er niet per sé METAL uitzien. OK, ieder zijn recht, ik ga mensen daaropm niet anders bekijken,maar.... Ik zie de laatste tijd op concerten wel meer mensen die met kort haar lopen enzo, dames 'gewoon' gekleed,... Niks op tegen, maar ik krijg de indruk dat net die mensen mij en mn vriendin raar bekijken omdat we er wel expleciet- zucht , dan maar termen gebruiken- respectievelijk 'metal' en 'gothic' bijlopen. Niet dat ik er daarom wat aan ga doen ofzo, maarre op een metalconcert wil je toch niet aangestaard worden als een freak.*bof ze doen eigelijk maar* Metal 'zijn' mag vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-08-2002 14:16] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik kan het zelf wel waarderen als mensen er extreem erbij lopen, kheb er zelf geen probleem mee |
|
quote: Ik denk altijd maar, doe wat je zelf leuk vind. Ik lach mensne uit die ik er raar uit vind zien, maar ik zal ook vast achter me rug uitgelachen worden .. so focking what .. |
|
quote:Van mij mag iedereen doen en laten waar ie zin in heeft en zich kleden zoals hij dat wil. Ik laat je echt wel in je waarde.. maar doe dat dan de andere kant op ook! Ik zie hier heel veel stemmen op gaan dat een bepaalde 'oude garde' zich niet zo druk moet maken over de 'nieuwelingen' in de scene.. maar aan de andere kant komt het gezeur ook van de andere kant. Om maar een voorbeeld te noemen.. bij metalconcerten wordt ik steeds vaker aangetikt met de vraag of ik wil ophouden met headbangen.. mijn haar komt in het bier.. mijn haar komt in hun gezicht... hallo, het is wel een metalconcert! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: HAHA!!! Staks komen er nog mensen aan of je ietjes rustiger aan kan doen in de moshpit |
|
Mijn stelregels: 1. Bepaal helemaal zelf naar welke muziek je wilt luisteren. 2. Bepaal helemaal zelf hoe je eruit wilt zien (kapsel, kleding, enz.). Punt 2 staat volledig los van punt 1. Draag aub alleen geen shirts van bands, waar je niet eens een MP3'tje van hebt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: zulke dingen heb ik ook wel eens meegemaakt. bij een concert van Queensryche storm ik bij een van m'n favoriete nummers naar voren, beginnen er allemaal gezinnen met kinderen en andere brave borsten te zeuren dat ik op hun plaatsje sta. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik denk echt dat er een hoop projectie is. Mensen met korte haren hier zeggen 'ik word raar aangestaard omdat ik er niet metal uitzie'. Mensen die er expliciet uitzien zeggen 'iedereen hoeft er tegenwoordig 'niet metal' uit te zien en als je er dan WEL metal eruit ziet word je raar aangestaard'. Wat is dat nu voor gezever?? Ik denk dat een hele hoop mensen veel te onzeker zijn en gewoon een blik van iemand die er anders uitziet interpreteren als 'rare blik'. |
|
Zeg Mutilator... ...als je mij citeert moet je niet jouw spellingsfouten en rare zinsconstructies erin frotten Wow wat een reacties...effe lezen. |
|
quote: haha ja en dan kijken je ze vreemd aan als je staat te headbangen! Je ziet ook op metalconcerten steeds minder mensen headbangen(eerder een stel zombies die een band aan het bestuderen zijn). Waarom vraag ik me dan af, schaamte, of voelt men zich dan niet 'cool' meer |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |