|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
mmmm wat een verhalen, wat een verhalen. Gooit het er maar uit mensen! toe maar! |
|
Kringgesprek ! |
|
weet je wat! de eerste fluisterd wat door aan de tweede, en zo heel de kring door, en dan kijken we wat er van het verhaal over is gebleven bij de laatste! hehehe sorry ON TOPIC NU! |
|
quote: Laat ik effe duidelijk zijn; ik heb zelf ook een hekel aan stereotypen...het was alleen effe voor het beeld. Zie mijn vorige reply... En nee ik vind dat niet kortzichtig van mezelf. Ze is letterlijk in een week van kleding en muzieksmaak veranderd toen ze merkte dat het niet "werd geaccepteerd" op haar nieuwe school. |
|
survival of the fittest... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: I.d.d., ik zou er alleen nooit mijn identiteit voor opgeven. En die keuze heeft me ook vaak veel problemen bezorgd. |
|
ik luister nog niet zo lang naar metal, maar ik ben er niet 100% uit mezelf naar gaan luisteren, een vriendin van me stuurde me een keer een slayer mp3tje, zij is bij slipknot blijven hangen, en ik ben me verder in de metalscene gaan verdiepen, en er is nog zat wat ik nog niet weet over de metal scene. ik ben metalshirts gaan dragen en al, 0% meeloperij, ik wil gewoon geen merkleding en zo dragen (dat is pas meeloperij) dus ik luister naar metal, ik vin die shirts toevallig mooi, en koop ze, simpel. of ik true ben of niet maakt me niet uit, als ik me er maar lekker bij voel |
|
quote:Misschien is de essentie van haar identiteit dat ze zich heel makkelijk kan aanpassen, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-08-2002 17:06] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ja of ze heeft er gewoon geen |
|
Gezeur vind ik het. Niet meer en niet minder. Oh trouwens Jade, als pure vorm van appreciatie heb ik je usericon geript en als icon voor mijn harde schijf gebruikt. Ik hoop niet dat je het erg vindt. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Nee joh. Als ik maar niet ooit ergens opduik op www.gerardgoling.nl of lickmycrack.com etc. Trouwens ik sta ook ergens nog in een oud fototopic...maar dat is effe zoeken hoor... Sta jij er al in? Ik heb al heel lang niet meer gekeken. Misschien kunnen we dan traden |
|
quote: Tsss . Het moet van twee kanten natuurlijk komen, 'schatje'. Als je nieuw bent in metal en je weet niks, dan kan je daar niks aan doen. Ik vind het altijd tof als mensen met vragen komen en nieuwsgierig zijn naar wat er in de metal zoal te doen is. Waar ik me aan erger zijn die types met 20 CD's die overal een mening over hebben. En dan heb je - in dat geval - je inderdaad er niet genoeg in verdiept. Het aloude credo 'praat niet waar je geen verstand van hebt' geldt nog steeds (al zondig ik zelf ook wel eens, zie Dimmu Borgir topic ). |
|
quote: Daar doel ik niet op honneponnetje Ik doel op het feit dat door veel mensen veel kennis gelijk staat aan goede smaak. Ik zou er persoonlijk heel moe van worden, maar veel mensen verkiezen om zich te richten op alleen de toplaag van het genre. Simpelweg omdat de rest hun geen fuck interesseert. Als dat alleen maar Iron Maidencd's zijn, dan vind ik hem/haar toch een goede smaak hebben. Lang leve de nostalgie! |
|
quote:Okay honingraatje, maar iemand die alleen maar Iron Maiden CD's luistert heeft ook best goede smaak. Het hangt maar helemaal van de persoon af hoe hij er tegenover staat. Maar ja, smaak, smaak, smaak, als ik over metal discussieer gaat het wat mij betreft juist nìet over m'n smaak, maar over de metal. Mijn smaak in deze, wat ik mooi vind, is dan onbelangrijk (en off-topic ). *edit* maar als je wil kunnen we ook wel gaan bekvechten hoor, kersenbonbonnetje . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 27-08-2002 17:38] |
|
Argh SLOWCHAT ! |
|
quote:Da's niet waar, Jenje. Posts van meer dan zes regels, da's ff kijken, toch zo'n 500% van het forumgemiddelde . Okay, DEZE post is slowchat. De boel daarvoor niet. Spijtoptant-moderator! |
|
ech wel .. en je bent off topic |
|
Hmm ik luister waarschijnlijk geeneens zo lang metal. Ben in 1999 gewoon begonnen met rock ben het zo steeds leuker beginnen te vinden. Mensen zeiden al heeeeeeeel lang dat ik "gothic" was of in ieder geval de kant op naar het 'darkere'; wist voor die tijd geeneens wat dat inhield. Ik ben ook helemaal nog niet thuis in alle genres metal. Ksnap er de meeste tijd nix van. Ik kan ook niet begrijpen waarom er zelfs mensen zijn die specifieke soorten metal leuk vinden en nix anders. Precies wat boven aangegeven staat. Als je metal als een cultuur mag omschrijven vind ik dat men als groep mekaar ook niet moet afkraken voor het een of ander. Als je over straat loopt in je kloffie wordt je al genoeg afgekraakt zonder dat je 'eigen lui' dat ook nog gaan doen. |
|
quote:Dat kan ik prima begrijpen, het is enorm diverse muziek. Er zijn mensen die BM niet kunnen lijen, dat heb ik nu met sommige bands uit alle genres (correctie... vele bands uit alle genres ) en vooral met power- en gothic metal. quote:Dat snap ik ook niet zo goed idd. Maar goed, gelukkig hoeven we niet alles te snappen op deze wereld (wat een tegeltjeswijsheid ). |
|
quote: "zeg is die muziek die je aanheb staan niet te hard voor jou?" zo ben ik een keer aangesproken in de stad door een metalhead toen ik gewoon lekker rustig liep te slenteren met pantera in mn discman! My madness, my sadness |
|
quote: Misschien was ie gewoon bezorgd om je oren omdat je het volume op tien had staan? Het zou zonde zijn als je op je 30e niet meer van metal zou kunnen genieten |
|
quote: LOL! ik denk dat ie dan wat minder minachtend had geklonken maar ja ik snap zowiezo niet wat em bezinde om me midden in de stad op me schouder te tikken en aan een discussie te beginnen over de muziek die ik luisterde My madness, my sadness |
|
quote: Ik denk dat te maken heeft met het feit dat mensen bepaalde elementen in een muziekstijl aantrekkelijk vinden. De een heeft een pesthekel aan veel toetsen in muziek, de ander weer aan grunts en ga zo maar door. |
|
quote: M'ok. That's understandable. Vind het alleen nooit zo geweldig als anderen of zij mekaar liggen afkraken voor wat ze leuk of niet leuk vinden. Maar goe; ik ben toch zo'n lieverdje!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |