![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Leuk dat ze weer eens het podium op gaan. Ik ga iig wel proberen een show bij te wonen ![]() ![]() |
|
quote: Als je een farewell tour bedoelt om extra mensen te lokken misleiding vindt omdat ze daarna er weer een tour aan plakken, dan is het nog wel begrijpelijk, maar hoe meer metalbands optreden, oud of nieuw, hoe meer mensen de kans hebben om ze te kunnen zien. Dat laatste is veel belangrijker. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Hehe, ik wind me er niet over op hoor, geef gewoon aan wat ik vind. ![]() Boeiender ![]() |
|
En mss is het wel waar dat ze het gewoon leuk vonden en aangezien er genoeg animo voor is er nog wel een keer zin in hebben. NOU EN? ![]() |
|
quote:Ja, psies, dat eerste gedeelte. En waarom is het laatste veel belangrijker? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Nou, het enige is dus dat misleidende gebeuren qua vorige tour. Boeiender ![]() |
|
Catch AT THE GATES live in 2011 at the following shows: 17 June 2011 - Gothenburg, Sweden - Metaltown 22 July 2011 - Helsinki, Finland - Tuska Open Air ![]() |
|
Nice! Hopelijk ook weer op Wacken ![]() ![]() |
|
Graspop mag ook hoor ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
of op NDF, de zahger was er vorig jaar al ![]() ![]() |
|
quote: Jij met je kwaliteit van de gevestigde orde altijd, daar moet je mee ophouden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Moet dat ja? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Hehe no way ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Gearriveerde bands vind ik prima, mits ze van toegevoegde waarde zijn ipv te teren op het verleden. Atheist is daar een puik voorbeeld van. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Wat een onzin zeg. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Geweldig die nieuwe van Atheist Enskedese Kopknikkers Bende ![]() |
|
quote: Nou, ik ben het volledig met hem eens. Bands kunnen wat mij betreft beter geen cd's uitbrengen dan de zoveelste ongeïnspireerde meuk op de mensheid los te laten. Stel, At The Gates neemt een nieuwe cd op en speelt daar een x aantal nummers van. Dan loopt toch iedereen (mijzelf inbegrepen) te zeuren dat ze de oude nummers willen horen. Ander voorbeeld: Carcass. Tof om te live te zien maar wat mij betreft hoeven ze echt niet met nieuw materiaal te komen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik ben anders erg blij met de laatste ceedees van Celtic Frost Deathangel Forbidden Atheist Heathen Asphyx en een Exodus en Candllemass zijn ook ijzer sterk terug gekeerd met goede ceedees dat had ik echt niet willen missen heur ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote:? Ben je het nou eens met Muti of nie? Ik snap je effe niet .. Welke band dan ook: ongeïnspireerde meuk is kut en moet niet uitgebracht worden. Of het nu bandje X uit Schubbekutteveen is of At the Gates ![]() |
|
quote: "ik ben voor zoveel mogelijk actieve metalbands, ook al teren ze op ouwe roem." ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Die zou ik ook geen ongeïnspireerde meuk durven te noemen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Hmm hangt er vanaf, soms is het gewoon duidelijk dat het om de doekoes gaat, das sneu, ga dan popmuziek maken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |