![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hahaha ! Ik dacht al dat deze bewoording jou zou opvallen, maar dat het zo snel zou zijn had ik niet verwacht ! Speedy Gonzales.. lampje ![]() |
|
quote: Dat denk ik ook. Natuurlijk beweren ze dat ze alle stijlen gaan doen omdat iedereen dan de muziek gaat luisteren. Net als Carcass. Zij schemerden ook door dat ze terug naar de roots gingen. Daardoor heb ik die plaat ook geluisterd bijvoorbeeld. Maar het was dus gewoon new-school Carcass omdat ze daar meer succes mee hadden. At the Gates zal precies hetzelfde doen denk ik. Ze zien echt wel aan het publiek dat ze meer headbangen bij de ene helft van de setlist dat wel van Slaughter of the Soul afkomstig is. ![]() |
|
Als ze een beetje in de buurt komen van bijvoorbeeld SOTS of TSD klaag ik nergens over. ![]() Boeiender ![]() |
|
Wat een geneut hier alvorens ook maar één noot is vrijgegeven ![]() ![]() |
|
Ik houd er gewoon van om dadelijk "ik zei het toch" te kunnen zeggen. ![]() |
|
Als het ook maar in de buurt komt van SotS wordt het een kopen. [/fanboy] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Ik ga ff verder hierover in het carcass topic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Al die melodieuze Gotheborg shit-riffs zijn de afgelopen twintig jaar tot in den treure herkauwd door foute "core" bandjes en slappe thrash bands dus veel succes met het her-opwarmen van deze versteende drol. Heb deze band er ooit nog eens keihard uitgespeeld zien worden door (us eiguh) Consolation en Nembrionic Hammerdeath (ik wil Nembrionic terug!)... er waren maar 30/40 andere bezoekers bij dus grote schande is ze bespaard gebleven. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Dat laatste zou wel de slechtste optie zijn. Prima plaat, hoor, daar niet van. Maar wel dusdanig simpel qua rechttoe rechtaan hakwerk dat een SOTS2 weinig kán toevoegen. Dan liever een TRitSIO2, maar ook dat beter van niet. Hoewel ik sceptisch ben (gezien veel andere 'comebacks' in metalland), ben ik toch zeer benieuwd. De heren hebben onder verschillende vlagen mooie nieuwe dingen gebracht, hopelijk lukt ze dat ook onder de ATG-vlag ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ik verwacht gewoon een verderzetting van SOTS met hoogstens wat invloeden van TSD, aangezien een groot deel van de nummers van de eerste 2 albums en de mini door Alf Svensson geschreven zijn. Ik heb m.a.w. geen hoge verwachtingen. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Geen SOTS deel 2 kennelijk. http://www.decibelmagazine.com/featured/exclusive-at-the-gates-first-interview-about-new-album/ ![]() |
|
Haha. Mooie sneer op het eind. Boeiender ![]() |
|
quote: Inderdaad, subtiel ook ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
"The bar for “death metal comebacks” is now Surgical Steel." Bullshit! had volstaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Nembrionic en Consolation zijn zelfs met At The Gates op tour geweest, wat zal dat pijnlijk geweest zijn, als ze er elke avond uitgespeeld werden. ![]() Ik heb van Dennis (Nembrionic/Consolation) begrepen, dat ze wel weer samen muziek hebben gemaakt, maar de kans dat Nembrionic zal herrijzen is vrij klein. Ik zou het ook tof vinden als ze weer zouden gaan spelen, maar zoals gezegd is de kans dus klein. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Je weet toch wie het typte? ![]() Boeiender ![]() |
|
Jazeker, daarom ook de ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Van mij hoeft een nieuwe ATG niet. Slaughter Of The Soul is toch niet te overtreffen ![]() We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! ![]() |
|
quote: Gelukkig weet jij het beter... was jij er ook bij dan? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Dat jij nog niet bij de recherche werkt zeg ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Dat is wel altijd een wens geweest, helaas is het er nooit van gekomen. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Zo, dat is wel heel weinig muziek, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |