![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje naïef om nog te geloven in "afscheid" van welke band dan ook tegenwoordig... ![]() |
|
Ik ben wel klaar voor een Dissection reünie. ![]() Wat is de beste At the gates plaat eigenlijk? Ik ken alleen slaughter of the soul en die vind ik wel gaan. ![]() |
|
Slaughter Of The Soul is de beste plaat! Ik vind de releases daarvoor ook erg goed trouwens. Zit, naar mijn idee, meer melancholie in en komt niet zo strak over als SOTS. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
The red in the sky is ours wordt vaak genoemd, maar ik vind de band live het best tot z'n recht komen. Op plaat verpest de mij te eentonige zang het voor ondergetekende. Ik zet in deze stijl dan ook liever beide Eucharist platen op. Deze band is de ware grondlegger van de zgn Gothenburg sound. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2010 10:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hoop dat ze nu dan wel Nederland aan doen en niet een festival. Een clubshow zou ik echt fantastich vinden, maar spelen ze op een festival dan moet er echt goed over na denken of ik er naar toe ga. ![]() |
|
Dan kom jij wel aan je trekken ![]() |
|
Daarvoor hoef ik niet naar At The Gates ... ![]() |
|
Ooit van hints gehoord? ![]() ![]() |
|
Hints is een spel waarbij niet gesproken mag worden. Hierbij moet iemand aan de rest van zijn of haar team duidelijk maken welk woord of welke woordencombinatie hij of zij uitbeeldt, zonder erbij te spreken. Om het spel enigszins werkbaar te houden zijn er inmiddels algemene gebaren ontstaan om het begrip uit te beelden ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Wat betreft deze hint; for real? ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() |
|
Net te vroeg ![]() ![]() Ben pas op 1 Mei weer terug in NL. ![]() |
|
Ik vraag me af hoeveel reunions ze nog gaan doen. Ik wil ze nog wel een keer zien, maar zo'n actie is wel zwakjes. ![]() |
|
Dat komt wel goed: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hopelijk wordt het een nieuw album ![]() ![]() |
|
quote: Terminal Spirit Disease vind ik toffer dan Slaughter of the Soul. SOTS begint ijzersterk, maar na de helft vind ik hem toch wel heel erg inkakken. lampje ![]() |
|
quote: + 1 ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Dit dus! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Aii... Dat hint wel naar een album... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Persoonlijk vind ik 'the red in the sky is ours' and 'with fear i kiss the burning darkness' hun beste albums. Zelfs nu nog ontdek ik daar telkens weer nieuwe nuances in de opbouw van de nummers van die albums, terwijl SOTS gewoon rechttoe rechtaan rammen is. Niet slecht, maar na 4 à 5 nummers heb ik het wel gehad. Vooral bij die reünie concerten live stoorde me het enorm dat ze dat album zo goed als volledig speelden en dan 1 of 2 nummertjes van de oudere albums. Temeer omdat dan 90% van het volk met een verdwaasde blik staat te kijken van 'welk nummer is dit?'... Gelukkig heb ik ze 3 keer live aan het werk gezien voor de split. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
mee eens absoluut. Ik hoop trouwens dat ze echt gaan opletten dat het niet gaat klinken als een nieuwe The Haunted album. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hmmm, ben een beetje bang voor een nieuwe plaat van ze. ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |