|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Met ook dit jaar weer het Aardschok podium! De eerste namen; LOUDNESS MY DYING BRIDE CONVERGE www.zwartecross.nl |
|
converge op de zwarte cross? wtf! |
|
Converge? het moet niet veel gekker worden! moet dan maar aanwezig zijn |
|
My Dying Bride en Converge. Dat is beiden erg lekker Dan denk ik ook wel van de partij te wezen ghehehe. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Leuk begin. Ben benieuwd naar de rest. |
|
Inmiddels ook bevestigd; KUDRA MATA DEVILDRIVER PAPA ROACH |
|
Ligt aan de rest van de line-up, maar de dag met My Dying Bride wil ik toch nog wel even meepakken. |
|
quote: Wat dan? Niets van gemerkt, geloof ik. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Er mocht helemaal niks vloeibaars de camping op, zelfs geen kartonnen pakken. Nou ben ik misschien iets te veel de Duitse festivals gewend waar auto's en winkelwagens de camping op mogen, maar zo extreem als op de Zwarte Cross is het volgens mij ook in Nederland nergens. Zelfs op Pinkpop en Lowlands mag je je eigen bier meenemen. En dat we niet terug de camping op mochten voor Action in DC was ook balen, maar misschien was daar wel een goede reden voor. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 03-02-2010 14:28] |
|
LOUDNESS!!! |
|
Kofferbak van je auto volladen met bier, met alleen je tent het campingterrein op en pas als de camping vol is teruggaan om je drank op te halen. Dan wordt er nauwelijks meer gecontroleerd, al helemaal niet bij de zij-ingang. Wij hebben toch best wel een fors aantal traytjes het campingterrein opgekregen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Zwarte Cross stond stiekem al wel weer op de planning; leuk veelzijdig festival!!! |
|
En het valt niet eens samen met Stoonhens dit jaar? Hmmmmmmmmmmm.... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb er nu al zin in! Misschien zelfs al een dag eerder I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En dus vanaf donderdag met Band zonder banaan! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Camping is echt belachelijk streng. Ik ga toch alleen zaterdags. Er is nergens te vinden wanneer MDB komt? |
|
Jammer dat Converge hun enige optreden in Nederland daar hebben, ik haat festivals/mensenmassa's (en met name dronken mensenmassa's). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Volgens de Aardschok: Vrijdag: The Devil's Blood, God Dethroned, My Dying Bride en Volbeat Zaterdag: Kamelot, John Oliva, Paradise Lost, Kudra Mata en Devildriver Zondag: Airbourne, Converge, Loudness en Papa Roach Meer namen volgen nog. |
|
quote:Bedankt, wel kut van die zaterdag zover. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 01-04-2010 19:52] |
|
quote: De zaterdag speelt Forbidden ook, dus de keuze is niet zo moeilijk als het om 1 dag gaat. Dagkaarten kosten overigens slechts 20,- Euro |
|
Welke dag speelt Overkill? Edit: Niet dus, dan ben ik verkeerd voorgelicht. Toch blijft de zaterdag interessant met Jon Oliva's Pain, Forbidden en Paradise Lost. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 01-04-2010 20:46] Bareuh... |
|
Nieuwe namen Voor de vrijdag: The Devil's Blood en Triggerfinger. Voor de zaterdag: Forbidden, Jovink en K's Choice. Voor de zondag: Normaal Maar ik denk dat Jovink, K's Choice en Normaal niet op het Aardschok-podium staan |
|
quote: Oei! Mogen we niet bij de andere podia komen dan? Bareuh... |
|
Ik heb geen flauw idee eigenlijk |
|
quote: Jawel je kan gewoon het hele terrein over. Vorig jaar was gaaf ik denk dat ik dit jaar ook weer ga. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |