|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Post hier Uw nieuwtjes over Waldrock 2010. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kom anders eerst eens even met een datum? |
|
Delain! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Meld anders even dat het definitief doorgaat. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Of uh.. Toxocara, Deadcell, 11th Hour?! Maar goei... t wordt vast weer een leuk feessie, heb nu al weer zin in de festivals... weg met de winter! |
|
Ook goeie opties! Brutal Death Metal |
|
Slayer! |
|
Misschien een keer een editie zonder Nederlandse bands? Want eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het middelmatigheid troef wat hier vandaan komt... Bareuh... |
|
ROFL @ MODERATOR FAIL in het vorige aangemaakte Wâldrock topic; http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3325155 HAHAHAHA! OT: Gaat dit festival nog door dan? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-01-2010 17:00] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iron Maiden! Ze spelen op Wacken, kunnen ze ook wel weer op Waldrock! bub |
|
is er al wat nieuws? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat er nog niks is bekend gemaakt is wel een beetje vreemd. Kom dan op z'n minst met een datum... Meeste festivals hebben de line up al zo goed als compleet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Wellicht geen datum wegens gaat niet meer door. Als ik de organisatie was had ik ook ondertussen mijn schaapjes wel zo ongeveer op het droge. Misschien over een paar jaar weer als het geld op is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, kom maar op met de datum! ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
http://www.onlineticketshop.nl/waldrock-kaarten Hier ook, hoop gelul over 2009 maar verder... Hun Hyves doet ook alleen nog maar aan speculaas. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Van metalfan: nou, wat ik begrepen heb is dat het een stuk naar achter verschoven wordt in het festivalseizoen, en zijn er nog wat onderhandelingen met een grote band gaande. En mocht dat niet lukken dan komt die grote band voor een losse show en geen idee wat Waldrock dan doet. Welke grote band kun je zelf ook wel raden, als je naar wat andere festivals kijkt. see you at occultfest! |
|
quote: HeeFt vorig jaar al gespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-01-2010 19:51] =) |
|
Ochja Graspop heeft toch ook ieder jaar wel een aantal herhalingen in de line-up staan |
|
Zekers.Maar sommige bands zie je in 1 jaar teveel of je krijgt er geen genoeg van. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-01-2010 19:53] =) |
|
quote: Waar doel je precies op? Ik zie eigenlijk geen echte grote band die op veel festivals speelt, of kijk ik ergens overheen? |
|
quote: Waarom nou zo moeilijk doen. Zeg godverdomme gewoon welke band en doe eens niet zo irritant. ik heb een cd als je naar mijn favoriete genre kijkt kun je wel raden welke!! Wil je muilperen? |
|
Of is het een prijsvraag? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, dat stukje "van metalfan". quote: Anders doe je even niet zo gefrustreerd Jelmer2, er staat toch dat ze het op metalfan heeft gelezen. Is een quote van een ander. Diep inademen en tel tot 10. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-01-2010 22:59] |
|
quote: Hey Mayo je was me net voor, thanx! see you at occultfest! |
|
quote: Maiden 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |