|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik help je graag, hoor! |
|
quote: Zorg maar dat je op tijd bent, wij zullen voor de afwisseling eens openen... Kunnen we ook een keer zuipen... |
|
quote:Hehe, dit opruimen lijkt me een prima tegenprestatie. Hoe moeten we dit zien? Met schortjes om en worden we met een zweep begeleid? Wij denken nog even na |
|
quote: Nou nette deal toch voor degene die wil blijven slapen.. |
|
Denk dat ik toch wel aanwezig ben, blijkt dat ik het weekend ervoor in Germaniƫ ben. Boeiender |
|
Toegevoegd aan de line up: Lugubre speelt als laatste om er een flinke afterparty van te maken. Zorg dus dat je geen bus of trein hoeft te halen: Kanschloos Nieuwe flyer volgt. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 25-01-2010 20:23] Bla |
|
Dat wordt Terror! |
|
Ik kom ook wel denk ik |
|
Zit ik godsamme net dat weekend in Litouwen, damn. |
|
quote: |
|
Nieuwe flyer: Bla |
|
hard! ik kom wel efkes langs... gata een allnighter worden denk ik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Misschien is het handig hier een lijsje te maken voor degenen die willen blijven slapen. Dan heb ik niet dat gedoe met email want ik ben tot begin maart in Thailand. Als je plannen wijzigen kun je altijd je naam weer verwijderen. Van degenen die blijven slapen (en geen band of crew zijn) verwacht ik dat ze zondag om 11 u meehelpen met opruimen van de logeerzaal en concertzaal. Met z'n allen is het zo gepiept, legge flessen in kratten, het afval wegvegen, dweilen, asbakjes leegmaken, lapje over de bar etc. Neem je eigen matje, slaapzak en evt. ontbijt mee, dan komt alles goed. De belangrijkste regel is 's nachts geen gehang en lawaai in de gangen van het gebouw want er wonen mensen en er slapen kinderen. Wil je frisse lucht, ga dan ff naar buiten en niet in de gangen hangen. Glas blijft binnen de barruimte. Als er klachten komen over herrie en afval rondom de concertzaal kunnen we dit soort feestjes niet voortzetten in de toekomst. Van de logees verwacht ik extra opmerkzaamheid en sociale controle naar elkaar toe om te zorgen dat alles gezellig blijft en er geen overlast van komt. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 11-03-2010 18:17] Bla |
|
quote: Dan moet je Terror Gerrie wel meenemen! see you at occultfest! |
|
Don't worry... Die komt wel mee |
|
*yay ik blijf slapen lijst* - - @Mira, ik blijf deze keer niet slapen. |
|
Verdeurrrie, ik ben er helemaal niet bij. Ik moet dat weekend werken en kan niet wisselen, heb laat/vroeg dus even heen en weer kan ook niet. Hopelijk een volgende keer maar weer. |
|
ik ben wel psyched voor deze shit. ik trek het! |
|
quote: Het moet SIKED zijn. |
|
Schsiked! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
KIKA SIKED! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
SIKED |
|
even een nachtje doorklappen. daar lijkt het verdacht veel op. beter komt die teringlijer in die rolstoel ook even! moeilijk harde gast! |
|
hahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |