|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1:15 Mooie tijd om naar De Ster te fietsen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Voortaan mij even mailen; Maarten doet nog wel eens te makkelijk. |
|
En -Cc- Striid hielp ook niet... In elk geval tot zaterdag. Ik ga er van uit dat jullie pas later op de avond aankomen en moet nog even de namen/aantallen ontvangen van een van jullie. Thnx! Bla |
|
Check je mail |
|
quote: SIKED. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nah, iets te ver weg. Maarreh, kom jij nou morgen nog in Grunn dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Fucking hell wat een tijden zeg. *die nacht maar wat slaap inhalen gaat van gisteren* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Betekend dit dat je thuis blijft? Edit: De moeder van Schaep. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: betekend moet meteen t man hahahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Edit: Dit mocht niet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-03-2010 2:22] |
|
Zin aan. |
|
Vanavond al! Beetje jammer dat ik morgenochtend moet werken en de klok vannacht een uur vooruit gaat Maar heb er wel zin in |
|
quote:Nee, 2 bandjes kijken en weer pleit0s. De muziek trek ik toch al niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hier van hetzelfde, maar dan ouderlijk bezoek op de zondag, hehehe. Maar idd: zin in ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Op naar groningen.... siked!!! |
|
Respect dat hier inmiddels siked word gezegd. Het word het Hausmagger en dan door naar Lugubre plan voor mij iig. SHWAM BEER PLEASE!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Oke, dan zie ik je waarschijnlijk zondag. |
|
Ist al bijna Party Machen Zeit ??? |
|
quote: +1 |
|
Vind 7 euro toch wel veel en de afstand wel groot voor één band, dus ik denk dat ik maar rechtstreeks doorga naar de stad. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-03-2010 15:51] |
|
Schaep-afhaek edit: als je maar wol hebt. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-03-2010 16:02] |
|
quote:Best stoere line-up. Vooral de eerste en vierde band. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nou, niet helemaal. |
|
Niet helemaal of niet overal? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |