|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor 15 euro krijg je een Kika-vlag van 2 bij 3 meter, ik zeg nieuwe DrDoom backdrop! |
|
Vet, waar kun je die bestellen? |
|
Ik trek het kikagoed trouwens, gasten. |
|
beter blijft mart ff van wietze's account af |
|
En geen Kika gelul in dit topic. We hebben recent een uitvaart achter de rug van een allerliefst menneke met een jong lijf vol kanker. Bla |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nu ga je te ver |
|
sure, man, drpolitiekecorrectheid. |
|
quote:Ai, sterkte! |
|
Slaaplijst: - Regeer - TerrorGerrie - Metoalkerel - bokaj En Silence en Metalhead22 moeten ook komen, ik heb getypt. Ugh. |
|
en ik kom ook langs! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
nachtwerk zeg ik je! |
|
Duikbril mee! |
|
Lugubre schuimparty? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 19-03-2010 12:43] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: dan neem ik mijn zwemvliezen mee, kunnen we samen lekker spatten in het water hahaha [Dit bericht is gewijzigd door Schmerz op 19-03-2010 14:38] I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
Wie maakt het schuim? Dan is de volgende dag alles ook zo schoon! Bla |
|
Ziet er geil uit, trouwens. |
|
Blijft jammer dat ik hier niet heen kan Wil je muilperen? |
|
quote: Allemaal half naakte kerels onder wit schuim ? Brrrrr . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
7 dagen te gaan voor het schuimfeest! |
|
Heb hier eigenlijk wel veel zin in. Nu nog even kijken hoe en wat we met slaapspul kunnen regelen. |
|
quote: Ik woon in het gebouw en heb nog een tweepersoonsmatras liggen waar je eventueel wel op kan slapen, moet je maar even laten weten |
|
quote: Stond jij maar in het midden met je strakke speedo Kom je zaterdag trouwens? Bla |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |