|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is geen LUGUBRE merchandise. |
|
Wot? geen Lugubre merchandise? |
|
quote: Nou, durk! |
|
Ja, wie weet! |
|
Oow, keep your shirts on. |
|
quote:Wie wil die troep dan ook? |
|
Ik probeer dan ook zo veel mogelijk mensen te lokken. |
|
quote: wil nog niet echt lukken he? hahhaha I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
christelijke black metal.... |
|
Christenhonden hebben sowieso niets te zoeken in de black metal...opbokken met die lui. 666 I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
quote: Wil je niet van die enge dingen zeggen www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Altijd grappig, mensen die bang zijn voor christenen... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zeg je nou dat zij bang is, en ik christelijk? |
|
quote: Nakooma is zeker niet bang, wat jij in je vrije tijd doet mag je zelf weten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben niet bang voor ze, ik vind het alleen een eng idee dat ze zich in de black metal willen mengen.....laat ze lekker naar gospel rock gaan luisteren. En omdat Paljas 1x gekleed is geweest in een monnikspij, wil nog niet zeggen dat hij zich ook gelijk tot het christendom heeft bekeerd.....zou goed kunnen maar ik heb zo mijn twijfels www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik vind dat iedereen lekker mag doen waar ie zelf zin in heeft; zolang er niemand benadeeld wordt is er geen ene fuck aan de hand. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Slechtvalk is anders een hele fijne band! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou, het eerste deel van de naam zegt het al.... Wat een kutmuziek. Boeiender |
|
Wat vind je er precies kut aan dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
muilperen direct. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het is black metal |
|
quote:Is op zich het enige argument dat ik zo weet te verzinnen ja. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-03-2010 18:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aantal keren live gezien, kutriffs, slechte vocals, gewoon kut dus in mijn optiek. Boeiender |
|
Ik vind mijn argument sterker Mathieu |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |