|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Jamaarrrr, ik vind niet álle BM kut, wel ontzettend veel BM. Boeiender |
|
Ik weet het, zelf Slechtvalk nog nooit gezien en ook nog nooit de moeite genomen om het te luisteren zelf. |
|
quote: Kom hier dan johhé! Boeiender |
|
quote: Op een zekere hoogte zijn yin and yang het zelfde. Maar mijzelf verlagen tot het christendom zal ik nooit doen. |
|
|
|
ik heb der zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Yeah! |
|
Out Soon... Haha... Voor de zekerheid maar geen datum toegevoegd voor het geval het alsnog 3 jaar gaat duren eer hij eindelijk eens een keertje echt uit gaat komen? |
|
Precies! |
|
Ach, een beetje genocide kijkt niet op van een paar jaar meer of minder. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-03-2010 15:27] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Kom je 3 april naar Nijverdal? |
|
Hausmagger speelt zaterdag in Simplon, dus wellicht afwezig. |
|
oh saai. Sowieso anders even in de stad meeten. |
|
Ja, nog even kiezen tussen mensen en muziek, hard loos gaan in de stad komt sowieso goed. |
|
Hausmacher, geniaal ja! afterpartyzeit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
21.30 Zaal open 22.00 Cirith Gorgor 23.00 Paragon Belial 00.00 Mor Dagor 01.15 Lugubre |
|
quote: Inhuman Ritual Massmurder... Origineler dan Exterminate iig Veel suc666 zaterdag!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Eerst naar Hausmagger! Hopelijk nog wat van Lugubre meepakken en anders afterparty in de stad! |
|
Siked! Thanks. Ga je wel halen toch, Mart? Anders krijg je peren! |
|
quote: Gestoofde? Dan kom ik alsnog langs. =) |
|
muilperen! |
|
quote: Joh meen je dat nou?dat had ik nou echt niet door met me blonde haren. =) |
|
dus eerst Hausmacher party? dan de Pandaboys? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Moet wel haalbaar zijn, lijkt me. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |