|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eem telefoontsje, al mien vrienden. |
|
BAM!! Ansicht spruz! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hast it herdertje in de boeze jonkje? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Lijkt me een leuk feestje en zeker tof met mogelijkheid tot overnachten. Maar ga al hard party-en in me eigen stadje. =) |
|
gaat een mooie feestje worden! |
|
Hoe zit dat met die nieuwe Lugubre cd? |
|
Mm, twijfels twijfels. Dit, of Esoteric, of een weekendje niksen? |
|
Esoteric. |
|
Neigt ook mijn voorkeur naar uit, maar is lastig met meneers werk omdat het op vrijdag is. We twijfelen nog even. |
|
quote: we komen binnekort met nieuws naar buiten. even wachten nog |
|
quote:Wat wordt de titel, Chinese democracy? |
|
haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Esoteric is live echt super, maar Night of The Sick is een supergezellig feestje.. succes met kiezen. |
|
dagje niks doen, dna hoef je neit te kiezen voor beide shows Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Night of the sick is idd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezelliger dan een of andere stront show |
|
Thnx! Voor degenen die willen logeren: Voeg je naam toe aan deze lijst. Vergeet niet je maatjes die niet op ZM zitten toe te voegen zoals TerrorGerrie etc! Geen naam doorgeven = geen plek! De opzout en opruimtijd is gewijzigd naar 11 u ivm een expositie aldaar op zondag... - - - Bla |
|
Slaaplijst: - Regeer - TerrorGerrie - Metoalkerel |
|
SIKED! |
|
Ik was eigenlijk wel van plan om te gaan. |
|
quote:Maar? |
|
Maar zolang jij twijfelt weten we het zo net nog niet. |
|
Dus jullie komen niet als ik wel kom? Of juist andersom? |