|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
of ie op de final 20 staat is nog de vraag natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bij mij niet, denk ik (ook Lali Puna niet). Dit soort muziek is vaak iets te mellow voor mij, hoewel ik de stijl wel waardeer en het eigenlijk gewoon goede CD's zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: leuke hoes. jammer van die genre naam/// IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
heb het even gedownload. laat maar zitten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
tsja, ik heb het tenminste geprobeerd IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
waarvoor hulde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lali puna is mellow idd, Bear in Heaven vind ik niet mellow eigenlijk. Het zijn veelal opbouwende nummers die wel exploderen in laaaaagen synths en gitaarmuurfx. Vind ik dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, dat wel. Ik moet het anders zeggen; de stukken muziek zijn (grotendeels) niet erg intens. Ongeacht of het rustig is of niet kan het natuurlijk wel heel 'aangrijpend' zijn en dat mis ik hier een beetje. Maar, ik luister nog even verder, kan ook gebrek aan gewenning / niet door hebben zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind het wel intens eigenlijk BiH dan. Luister maar eens naar 'Deafening Love' en je begrijpt wat ik bedoel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ga ik doen Later Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wooden Shjips - Vol. 2 come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Inmiddels heb ik toch wel wat leuks gehoord: 01. White Hills - White Hills 02. Imperium Dekadenz - Procella Vadens 03. Terminal - Tree Of Lie 04. Audrey Horne - Audrey Horne 05. Les Discrets - Septembre Et Ses Dernières Pensées 06. In Strict Confidence - La Parade Monstrueuse 07. The Dillinger Escape Plan - Option Paralysis 08. Coheed And Cambria - Year Of The Black Rainbow 09. Proghma-C - Bar-Do-Travel 10. Demonica - Demonstrous [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 03-05-2010 11:28] |
|
Tijd voor een opdatum: 01) Triptykon - Eparistera Daimones 02) Orphaned Land - The Never Ending Way Of Orwarrior 03) Alcest - Écailles De Lune 04) Dark Tranquillity - We Are The Void 05) Abigor - Time Is The Sulphur In The Veins Of The Saint... 06) Borknagar - Universal 07) Temnozor' - Haunted Dreamscapes 08) Carach Angren - Death Came Through A Phantom Ship 09) Rompeprop - Gargle Cummics 10) The Vision Bleak - Set Sail To Mystery 11) Finntroll - Nivelvind 12) Burzum - Belus 13) Ihsahn - After 14) Eluveitie - Everything Remains As It Never Was Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
komen er ongetwjfeld op: Triptykon, Overkill, Cathedral, Soulfly en Dillinger escape plan. |
|
1. Triptycon - Eparistera Daimones 2. Valkyrja - Contamination 3. Deivos - Gospel of Maggots 4. Hacavitz - Meztli Obscura 5. Blood Cult - We are the Cult of the Plains 6. Odem Arcarum - Outrageous Reverie Above The Erosion Of Barren Earth 7. Sator - Marte Zazdmi 8. Stam1na - Viimeinen Atlantis 9. The Grotesquery – Tales of the Coffin Born 10. Besatt - Demonicon 11. Dragobrath - Fra Myrer Taake 12. Imperium Dekadenz - Procella Vadens 13. Benighted in Sodom - Dismal Ethereality: Stellar Celestial Void 14. Vasaeleth - Crypt Born & Tethered to Ruin 15. Burzum - Belus 16. Dødsengel - Mirium Occultum 17. Agrypnie - 16[485] 18. Serial Butcher - A Crash Course in Cranium Crushing 19. Alcest 20. Dekadent Aesthetix - Dekadent Aesthetix [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-05-2010 11:47] signature |
|
quote: Ja joh? Ik vind hem tegenvallen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik ook wel gedeeltelijk idd signature |
|
1. Negura Bunget - Virstele Pamintului 2. Burzum - Belus 3. Triptykon - Eparistera Daimones 4. Cathedral - The Guessing Game 5. Dark Fortress - Ylem 6. 1349 - Demonoir 7. Orphaned Land - The Never Ending Way of ORwarriOR 8. Darkthrone - Circle the Wagons 9. Skyforger - Kurbads 10. Enthroned - Pentagrammaton Faustian Spirit of the Earth |
|
1 Burzum - Belus 2 Negura Bunget - Virstele Pamintului 3 Sick of it all - Based on a True Story 4 Terzij de Horde - A Rage of Rapure Against the Dying of the Light 5 Blacklodge - T/ME 6 Svarti Loghin - Drifting through the Void Volgens mij verder nog weinig gehoord van dit jaar. Kanshebbers verder: nieuwe Lantlos, Alcest, Darkthrone, Les Discrets en nog wel een aantal. |
|
Voorlopige erelijst (niet in volgorde): Overkill - Ironbound Heathen - The Evolution of Chaos Ihsahn - After Rotting Christ - Aealo Dark Fortress - Ylem Immolation - Majesty And Decay Johhny Cash - VI Ain't No Grave Burzum - Belus Watain - Lawless Darkness Darkthrone - Circle The Wagons Carach Angren - Death Came Through A Phantom Ship 1349 - Demonoir Skyforger - Kurbads Cathedral - The Guessing Game When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
eerst maar eens de nieuwe albums van Black Tusk, Howl, en Yakuza horen voor ik weer een update post hier |
|
quote: Het is geen meesterwerk maar er is wat mij betreft ook weinig mis mee. Het nummer Iridium vind ik zelfs een van de sterkste DT songs aller tijden. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 03-05-2010 19:38] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
(niet in volgorde) Overkill - Ironbound Ihsahn - After Dark Fortress - Ylem Carach Angren - Death Came Through A Phantom Ship Skyforger - Kurbads Fear Factory - Mechanize Kalmah - 12 Gauge Finntroll - Nifelvind Eluveitie - Everything Remains (As It Never Was) Winterburst – Winterburst |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |