|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mag ik u er op atent maken dat u potentieel counterparts, kvelertak, journal, suffokate, ion dissonance, the armed, the contortionist, volumes, throats en hundredth mist? Kudos voor Madball & Tony Danza btw Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Cloudkicker is een duitse oneman progressive metalband en die shit is zeeeeeer aan te raden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Klinkt niet als iets voor mij, maar ik zal het toch proberen. |
|
quote: graties te beluisteren dacht ik op zijn site, als je even goed zoekt moet het te vinden zijn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: enjoy! wel gans de plaat checken, er zijn veel variabelen onderling =- signature |
|
quote: Ben sowieso wel erg voor het luisteren van een geheel album voor een definitief oordeel te vellen. Zal er aan denken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Oceansize is dan denk ik een soort van Indie/Post Rock ofzoiets? Met progressieve shit erin. |
|
quote: Counterparts: ken ik niet, wat is het? Kvelertak: misschien nog maar eens een paar keer beluisteren. Goeie plaat, maar voorlopig geen echte kanshebber. Journal: eens beluisteren. Suffokate: plaat wat beu, terwijl Carnifex blijft boeien. Ion Dissonance: saaie plaat. The Armed: zie Counterparts. The Contortionist: goede plaat, maar geen persoonlijke favoriet. Volumes: zie The Armed. Throats: juist ja, eens beluisteren. Hundredth: zie Volumes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog willekeurig: Enslaved - Axioma Ethica Odini The Dillinger Escape Plan - Option Paralysis 1349 - Demonoir Shining - Blackjazz Hour of Penance - Paradogma Anathema - We're Here Because We're Here Trident - World Destruction Keep of Kalessin - Reptilian Sahg - III Ion Dissonance - Cursed The Secret - Solve et Coagula Goat the Head - Doppelgängers Withered - Dualitas Dimmu Borgir - Abrahadabra (toch wel verrassend sterk!) Hail of Bullets - On Divine Winds Svart Crown - Witnessing the Fall Deathspell Omega - Paracletus Black Breath - Heavy Breathing Cough - Ritual Abuse Solefald - Norrøn Livskunst Yakuza - Of Seismic Consequence Nog goed luisteren: Underoath - Disambiguation Evocation - Apocalyptic Norma Jean - Meridional Bring Me the Horizon - ... Les Discrets - Septembres et ses Dernieres Pensees Cradle of Filth - Darkly Darkly Venus Aversa Motorpsycho - Heavy Metal Fruit Year of No Light - Ausserwelt Nails - Unsilent Death Jumalhämärä - Resignaatio [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 01-12-2010 20:13] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Counterparts: amerikaanse metalcore, beetje mix van gothenburg en hardcore riffjes. ''Prophets'' heet het album, gewoon 1x doorluisteren kijken of je het interessant vindt. Lekkere breakdowns Journal: zoals ik in dat topic had gezegd: mindfucking veelzijdigheidscore, maar dan echt heel technisch. de cleans zijn een beetje irritant, en qua entertainment-value ook niet top, maar dit moet je gewoon 1x luisteren. The Armed: hevig geinfluenceerde Botch-band, EP gratis op hun site te downloaden, net als hun debuut uit 2009, die in mijn ogen iets beter is. Volumes: mathcore/deathcore, beetje the contortionist technish-heid. Ik denk dat je de vocalen wel pakkend vindt, en dan heb ik het nog niet eens over de breakdowns. Throats: = Converge in tijden wanneer zij geen muziek maken, erg vermakelijke EP/album (weet niet zeker wat het nou was) Hundredth: lekkere hardcore, worden vaak gelinkt aan the ghost inside (mis je die trouwens ook niet?) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ok, daar kan ik wat mee! Ik ga het allemaal eens doornemen Nope, The Ghost Inside staat in de lijst en zal waarschijnlijk hoog in de definitieve lijst eindigen. Ijzersterk album I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
naast We're here because we're here van Anathema en Heligoland van Massive Attack niks tegengekomen nog exact 1 maand te gaan |
|
quote: Klopt. Bovendien een band die dit jaar niet zo'n best album heeft uitgebracht, dus kun je beter het meesterlijke debuut "Effloresce" proberen. |
|
Goede muziek komt niet zomaar op je neervallen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Heuy, een nieuwe 65daysofstatic? Nice! Die moet ik ook nog maar opsnorren dan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik vond hem niet zo heel goed Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ik dan weer wel zeker live komt het erg goed uit de verf |
|
quote: toen ze 2 weken geleden in nederland stonden heb ik ze gemist Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mijn top-10 van 2010 is heel simpel: 1. Watain - Lawless Darkness 2. - 3. - 4. - 5. - 6. - 7. - 8. - 9. - 10. - Er zijn verder wel goede cd's uitgekomen hoor, maar Lawless Darkness overschaduwt ze wat mij betreft allemaal, dus ik zet er niets tegenover. |
|
Nou nou, lekkere plaat hoor, zo goed is Lawless Darkness nou ook weer niet... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +9999 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Je zou toch denken dat dat een mening is. |
|
Er zijn dit jaar zó veel goede albums uitgekomen, ik kan er echt geen tien uit kiezen! Dit zijn in ieder geval een paar albums die me echt van mijn sokken bliezen. Finntroll - Nifelvind Equilibrium - Rekreatur Wuthering Heights - Rekreatur Sabaton - Coat Of Arms Stone Sour - Audio Secrecy Therion - Sitra Ahra Dimmu Borgir - Abrahadabra Heaven Shall Burn - Invictus Volbeat - Beyond Hell/Above Heaven Hail Of Bullets - On Divine Winds Machinae Supremacy - A View From The End Of The World Keep Of Kalessis - Reptilian Deathspell Omega - Paracletus Ion Dissonance - Cursed God Dethroned - Under The Sign Of The Iron Cross Borknagar - Universal Enslaved - Axioma Ethica Odini Bring Me The Horizon - There is A Heaven.. Carach Angren - Death Came Through A Phantom Ship Amorphis - Forging The Land Of Thousand Lakes Rhapsody - The Frozen Tears Of Angels Forbidden - Omega Wave Helloween - 7 Sinner Kvelertak - Kvelertak En weetikveel wat nog meer. Ik vond 2010 een heerlijk productief jaartje. En 2011 beloofd ons (mij toch) ook al heel wat met oa Legion Of The Damned, The Project Hate en Devildriver I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Devildrivaaah! Ik heb verhalen gehoord over een nieuwe Necrophagist, Lamb of God, Between the buried and Me en Tool Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |