|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nieuw niveau van flauwheid hier zeg, allemachtig "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
signature |
|
Tot nu toe Burzum en Alcest. Ik weet nog niet wat ik van de nieuwe Ihsahn en Ikuinen Kaamos vind. |
|
Toppers: Burzum en Dark Fortress Net-niet toppers: Rotting Christ en Orphaned Land Tegenvaller: Finntroll Faustian Spirit of the Earth |
|
Valkyrja - Contamination Dragobrath - Fra Myrer Taake The Grotesquery – Tales of the Coffin Born Dark Fortress - Ylem Imperium Dekadenz - Procella Vadens Burzum - Belus zeker al [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-03-2010 1:10] signature |
|
Niet eens Lost Soul?? |
|
Later dit jaar komt de nieuwe U.S. Christmas uit, vermoedelijk gaat dat wel een van mijn topplaten van 2010 worden. Van wat ik tot nu toe gehoord heb zie ik de albums van Motorpsycho, A Silver Mt. Zion, Joanna Newsom, Burzum en wellicht Darkthrone ook wel de eindlijst halen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Proghma-C, Motorpsycho, In Vain, Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra en Shining (NO) maken denk ik vooralsnog de grootste kans om de top 10 te halen. Abigor, Massive Attack, Fear Factory, Blacklodge en Kashmir maken een kans om de top 20 te halen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-03-2010 17:07] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is er een nieuwe Massive Attack ja? |
|
Ja, Heligoland. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Godverdomme wat een kinderen voor kinderen deuntje. |
|
Verschrikkelijk inderdaad. Helemaal omdat het voorgaande materiaal vrij goed te pruimen was. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ja Sketches of Reality vind ik ook erg gaaf maar dit is niks. |
|
ik kijk erg uit naar de nieuwe van Red Sparowes en MGMT Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: 2009 Valkyrja heerscht!!!! signature |
|
Ik kreeg het niet eens afgeluisterd Sketches vond ik geweldig... Zonde dit! |
|
quote: Ja die vergat ik even, fantastisch album. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
signature |
|
1 Burzum - Belus 2 onbekend. |
|
Ik vroeg me al af wanneer je dit zou posten:'). JE BENT VOORSPELBAAR BURRIE! |
|
quote: Jezus zeg, dit is wel triest. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat dezelfde man ook een album als Sketches Of Reality heeft geschreven. Godverdomme nou. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Echt om te huilen. Zo'n man moet je zijn muziek-bewijs afpakken. Kan dat? |
|
quote: Ah oke |
|
DEIVOS signature |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |