|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm Integrity in mijn lijst vergeten .. |
|
Mar de Grises - Streams Inwards Akelei - De Zwaarte van het Doorstaane Year of No Light - Ausserwelt Triptykon - Eparistera daimones Anathema - We're Here Because We're Here Todtgelichter - Angst Klone - Black Days The Man-Eating Tree – Vine Khoma - A Final Storm Day Six - The Grand Design Orphaned Land - The Never Ending Way Of ORwarriOR Star One - Victims Of The Modern Age Ufomammut – Eve Melechesh - The Epigenesis Shining - Blackjazz Agalloch - Marrow of the Spirit Alcest - Écailles de Lune Yakuza - Of Seismic Consequence In Vain - Mantra Kylesa - Spiral Shadow Ik denk dat mijn top 10 vast staat, maar de rest moet ik nog eens heel goed luisteren vooral Agalloch en Alcest moet ik nog meer beluisteren en verder ook nog albums van o.a. Ankhagram, Blood of the Black Owl, God is an Astronaut, Lantlôs, Nechochwen, Ophis, The Ocean en Urfaust |
|
Les Discrets gehoord? Die vind ik persoonlijk nog iets beter dan Alcest. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En dan ervan versteld staan dat Kvelertak pas op de 47e plaats staat, tool-fan I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Mis de zang wel erg hoor .. ook niks wat het gebrek aan zang povangt .. beetje saai .. |
|
quote: viel me voornamelijk op doordat in jouw lijst wel erg veel hardcore gerelateerde albums staan en ik deze toch een van de sterkste vond bij mij zou die waarschijnlijk rond de 3 komen |
|
quote: heb ik al lang niet meer beluisterd dacht dat deze van vorig jaar was bij deze nog een erbij die men voorlopige top 20 door elkaar kan schudden :D |
|
nog maar eens Enslaved aan het luisteren ... begin ik die nu toch nog erg lekker te vinden daar gaat mijn voorlopige lijst |
|
quote: +1 |
|
Mijn jaarlijst zal iets in deze richting worden, eerste helft zal niet veel meer veranderen: 01. Year of No Light - Ausserwelt 02. Alcest - Écailles de Lune 03. Deathspell Omega - Paracletus 04. Ef - Mourning Golden Morning 05. Les Discrets - Septembre et ses Dernières Pensées 06. Akelei - De Zwaarte van het Doorstane 07. Burzum - Belus 08. Rosetta - A Determinism of Morality 09. Drudkh - Handful of Stars 10. Lantlôs - .Neon 11. Celeste - Morte(s) Nee(s) 12. Kollwitz - Like Iron I Rust 13. October Falls - A Collapse of Faith 14. Slow Six - Tomorrow Becomes You 15. Negură Bunget - Vîrstele Pămîntului 16. Blood of Kingu - Sun in the House of the Scorpion 17. A Forest of Stars - Opportunistic Thieves of Spring 18. An Autumn For Crippled Children - Lost 19. Toundra - (II) 20. Remembrance - Fall, Obsidian Night Vooral de laatste vijf moet ik nog vaker luisteren, en een aantal die er niet bij staan ook. |
|
De nieuwe Horned Almighty kom ik toch wel erg weinig in de jaarlijsten tegen. Toch maar ff spammen...(hoewel ietwat matige kwaliteit) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ken ik beiden niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-01-2011 17:30] |
|
Ik wil het best wel uitleggen Silence. |
|
ok, de meer alternatieve platen dan Yeasayer? Black Mountain Buurman? Foals? The Walkmen Holy Fuck Ariel Pink's Haunted Grafitti? Jónsi (van Sigur Ros) Tame Impala? signature |
|
nee? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2011 17:49] signature |
|
quote: Ja. BM komt misschien nog in m'n top 20. Rest ken ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-01-2011 17:50] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
signature |
|
sterke plaat , vinnek signature |
|
signature |
|
quote: ken je niet? signature |
|
deze is ook best merkwaardig signature |
|
btw, niemand fan van de nieuwe Swans? signature |
|
quote:Het hoeft niet, ik keek niet naar maanden, en snap het eigenlijk wel. Nu The National toch maar aan het luisteren, het heeft wel iets. Een keer goed luisteren. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |