|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Die had dan zeker hoog gekomen, ja. Alleen wel begrijpelijk dat EP's e.d. niet mee doen, anders is het nog meer werk dan dat het nu al is. |
|
Mogen split CD's (zoals van Evoken) meedoen met de jaarlijst? |
|
quote:yep. Voor de jaarlijst worden alleen full-lengths meegenomen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Van mijn 20 meest gedraaide albums van de afgelopen 12 maanden zijn er welgeteld 3 uit 2010. Nee, geen topjaar naar mijn smaak. 1. Agoraphobic Nosebleed – Agorapocalypse 2. Anaal Nathrakh – In the Constellation of the Black Widow 3. Noisia – Split The Atom 4. Parov Stelar – Coco 5. Misery Index – Heirs To Thievery 6. Circle – Hollywood 7. James Newton Howard – The Village 8. Kickback – No Surrender 9. The National – High Violet 10. Misery Index – Traitors 11. Archive – Controlling Crowds 12. Hans Zimmer – Modern Warfare 2 13. Hans Zimmer – The Simpsons Movie 14. Helios – Eingya 15. Strapping Young Lad – City 16. Anaal Nathrakh – Hell Is Empty, and All the Devils Are Here 17. Bruce Springsteen – Working On A Dream 18. Keef Baker – The Widnes Years 19. Hard-Fi – Stars Of CCTV 20. J. Ralph – Lucky Number Slevin Soundtrack [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 13-12-2010 14:11] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Dat zijn er bij mij zes (Terror, Trash Talk, Oddisee, Your Demise, The Acacia Strain en Nasty). Vind het een beter jaar dan 2009. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gij hedde gewoon beroerde smaak dus |
|
Ik weiger dat te ontkennen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bij mij zijn dat er maar vier; Enthroned, The Secret, God is an Astronaut en 65daysofstatic. Heb dit jaar dan ook naar mijn mening meer platen uit voorgaande jaren ontdekt die ik echt grijs gedraaid heb. (You Slut, Yann Tiersen, Maybeshewill, Sleepmakeswaves, Mumford & Sons, Auto! Automatic,... ) Niet dat dit jaar tegenviel naar mijn mening, ik kwam gewoon betere albums uit voorgaande jaren tegen. |
|
quote: Aiiight! Heb jij Stargazer al in de lijst staan? Denk dat je die wel gaaf vindt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ken ik niet, maar ik zal het checken. Wat is het voor iets? Kruising tussen starmaker en shoegaze? 2010 is trouwens weer een TOPjaar geweest (ook al stijgt Enslaved er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit, de nummer twee volgt op gepaste afstand) en heb vreselijk veel gave nieuwe bandjes ontdenkt! : The Secret Nails The Contortionist Black Breath And So I Watch You From Afar Mongo Ninja Kvelertak Svart Crown Les Discrets Evocation Hooded Menace Goat the Head Trident Winterfylleth Jumalhamara Cough Woe In Mourning The Tony Danza Tapdance Extravaganza An Autumn For Crippled Children Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Stargazer is progressieve/moderne/avant-garde death metal met wat black en 239456913845 andere invloeden. Met o.a. de voormalige drummer en bassist van Portal (nu op bas, gitaar en tweemaal zang). Het deelt ook wat van de complexiteit en soms ook van de chaos van Portal. En het geluid heeft ook een bepaalde 'brakheid', maar dan niet blikkig en ruizig zoals Portal maar meer wollig. Al met al wel een stuk duidelijker geluid, overigens Denk dat ik hem nog wel m'n jaarlijst inwerk. --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3479883?hl=stargazer En ja, veel gave nieuwe dingen dit jaar Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tien keer voor de Kerrang Awards Best British Newcomer: Rise to Remain Best International Newcomer: Trash Talk Best Live Band: Bullet For My Valentine Best Single: You Me At Six "Liquid Confidence" Best Video: Bullet For My Valentine "The Last Fight" Best Album: Bullet For My Valentine 'Fever' Best British Band: Bullet For My Valentine Best International Band: Bullet For My Valentine No Half Measures Award: Frank Turner Classic Songwriters: Lostprophets Kerrang! Inspiration Award: Rammstein Kerrang! Services to Metal Award: Paul Gray Kerrang! Icon Award: Ronnie James Dio Kerrang! Hall of Fame Award: Motley Crue en Trash Talk is niet eens een nieuwkomer "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
man, ik moet haast een top 100 maken dit jaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Doe dat dan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb tot 9 januari Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sowieso voorbarig om dit jaar eraan te beginnen.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
idd! ik heb nog nieuw spul van december liggen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Disentomb: brutal death, technisch/complex, snel en hard. Black Breath: thrash metal met nogal unholy feeling. Burial Invocation: old school death metal met hier en daar alsnog veel tempo. Ze hebben allemaal een plaat uitgebracht dit jaar. |
|
Ok, eens even proberen hè. 1. Akelei - De Zwaarte van het Doorstane 2. 65daysofstatic - We Were Exploding Anyway 3. Alcest - Écailles de lune 4. God is an Astronaut - Age of the Fifth Sun 5. Arckanum - Sviga Læ 6. Lantlos - .neon 7. EF - Mourning Golden Morning 8. Enthroned - Pentagrammaton 9. Anathema - We're Here Because We're Here 10. The Secret - Solve Et Coagula 11. Nails - Unsilent Death 12. Urfaust - Der freiwillige Bettler 13. Misery Index - Hiers to Thievery 14. Cradle of Filth - Darkly Darkly Venus Aversa 15. Peter Pan Speedrock - We Want Blood 16. Motörhead - The Wörld is Ours 17. Krieg - The Isolasionist 18. Nachtmystium - Addicts Black Meddle Pt II 19. Dekadent Aesthetix - Dekadent Aesthetix 20. Abigor - Time Is The Sulphur In The Veins Of The Saint Moet er wel nog een paar kanshebbers beluisteren. |
|
Fans van Converge, Underoath of Misery Signals checken nu The Long Procession van Amia Venera Landscape Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
1349 – Demonoir Akelei - De Zwaarte van het Doorstane Alcest – Écailles de Lune Anathema – We’re here because we’re here Ankhagram – Were are you now Burzum - Belus Celeste - Morte(s) Nee(s) Deathspell Omega – Paracletus Dødsengel - Mirium Occultum Ef - Mourning Golden Morning Howling Void – Shadows over the Cosmos Lantlôs - .neon Les Discrets - Septembre Et Ses Dernières Pensées Misery Index - Heirs To Thievery Slow Six - Tomorrow Becomes You Svarti Loghin – Drifting To The Void Year of No Light – Ausserwelt Zo, de kanshebber op een rijtje, alfabetisch. Ik weet dit jaar echt niet wat de volgorde gaat worden. Er schiet niet een plaat écht bovenuit voor mij. Er zijn er te veel die erg dicht bij elkaar liggen. Ach, we hebben nog een week of 2/3. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-12-2010 21:28] |
|
quote:Is dat niet Where Are You Now? Of is dat een andere band met dezelfde naam? |
|
Ja, per ongeluk scheef geweest. |
|
Gothic/funeral doom, die laat ik mooi schieten. Ik vind het lastig dit jaar, er zit niet echt een duidelijke nummer 1 bij. En er zijn teveel leuke platen van de laatste paar maanden, die de releases van eerder dit jaar onder dreigen te sneeuwen. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |