|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
And So I Watch You From Afar... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
o signature |
|
Vandaag een aantal knopen doorgehakt: Deathspell omega, anathema, the ocean, akelei, after the burial, agalloch, volumes, throats, structures, oceansize, deerhunter, neaera, sodom, within the ruins, ion dissonance, circa survive, immolation, hail of bullets, cephalic carnage, bleed from within, burning the masses, 65daysofstatic, underoath, lcd soundsystem en the tallest man on earth zijn geen jaarlijst materiaal. Huidige kanshebbers: the national, the dillinger escape plan, deftones, heaven shall burn, as i lay dying, counterparts, the ghost inside, a day to remember, de jeugd van tegenwoordig, black breath, the sword, suffokate, the contortionist, the tony danza tapdance extravaganza, alcest, arcade fire, journals, the chariot, this or the apocalypse, clinging to the trees of a forest fire, cloudkicker, rotting christ, kylesa, rosetta, kvelertak. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
smaken verschillen natuurlijk, maar ... akelei en anathema geen jaarlijst materiaal noemen? en dan de jeugd van tegenwoordig wel? |
|
quote: Anathema ligt niet zo in mijn straatje, akelei is zeker goed maar de vocalen verpesten mijn plezier. Hoe hard ik het ook probeer om erlangs te kijken. En tja, de jeugd van tegenwoordig is natuurlijk niet te overtreffen... Genialiteit ten top. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: mijn grootvader zoekt nog muziek voor zijn euthansie... wat een geneuzel tegenwoordig. Metal? more like waspoedermuziek escapisme signature |
|
quote: dat snap ik dan weer niet, wat er aan hun geniaal is... al 2x live gezien, naar mijn mening gewoon een bende marginalen die wat lullen op het podium (er ontgaat mij blijkbaar wat) akelei heeft een apparte zang, maar net dat maakt het zo sterk imo anathema, nja ... ogen dicht en puur genieten |
|
quote: het heeft niets meer met metal te maken maar dit maakt het niet minder geniaal imo, in tegendeel zelfs een nummer als dreaming light, zo prachtig maar je moet er durven voor open staan |
|
ik luister miever Eels dan ANathema heeft imo weinig inhoud nog steeds dezelfde inhoud als dit As the candle of life, that burned in your heart Is doused by the grip of death's hand muzikaal geniaal (one last wish, fragile Dreams, ...) maar tegenwoordig doet het me niks. Liever Riverside, inspireert nog signature |
|
quote: Dat is toch juist het fijne eraan? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Riverside is muzikaal sterker, maar dan ook anders imo kun je moeilijk met elkaar gaan vergelijken teksten zijn op momenten mss wat té zoet, maar blijft zalige muziek om even bij te gaan zweven enja, eels ... zeker ook goed, maar grijpt me minder |
|
Weet je wat ik fijn vind? |
|
Doe ff wat aan je punctuatie plz tool-fan. |
|
Is gewoon Hypnos II of ProgTon II, dat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: quote: |
|
als het dan toch om inhoudelijke stuff gaat heb ik graag dat er wat te beleven valt dan heb ik liever dat er geschoten wordt bij Anathema blijft het imo te vaag als het niet muzikaal ondersteunt wordt bvb Fragile dreams was wel .. simpel maar wow maar die laatste cds... waar gaat het over? die mini van Riverside (Ghosts?) dat is non metal maar zo ontroerend. En Eels kan dat ook, al is dat net de bedoeling bij hen... jammer, maar als het uitgewerkt is mag het van mij signature |
|
quote: mijn excuses ik was even vergeten dat vorm primeert |
|
quote: http://volatile.parigot.free.fr/images/specimen-cumulus.jpg ? signature |
|
quote: THIS IS ZMMMM300MMMMMM signature |
|
quote: Begrijpelijkheid primeert. Waar denk je dat interpunctie voor bedoeld is? Zodat de taalnazi's wat te doen hebben? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Interpunctie. |
|
quote: ik zie geen release van Riverside met een titel die op "ghosts" lijkt ik heb enkel hun full-lenghts |
|
quote: bedoelde deze ghosts voices in mn hoofd... jajaj signature |
|
quote: semantiek signature |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |