|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmm, bij 3rd and the Mortal komt ze niet helemaal tot haar recht. Op Storm heeft ze maar een kleine bijdrage... Spindelsinn is een erg goed album, evenals Demorecordings (vooral het eerste nummer The Homecoming Song). Maar persoonlijk vind ik haar stem het beste op Mesmerized. Ookal is dat meer een "popi" album. De nummers die daar op staan zijn machtig emotioneel... |
|
quote: Als ze bij 3rd & the mortal al niet tot haar recht kwam....de nummers op Sorrow raken mij wel ondanks de vrij zwakke muziek, omdat ik haar daarop al enorm goed vindt. Demorecordings & Mesmerized ken ik niet. Zou ik zeeeerrrr graag willen horen. (Vooral het "machtig emotioneel" in je mening maakt erg nieuwsgierig.) Heb je die? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik kan Mesmerized wel rippen en op Rhodium zetten vanavond... |
|
Maar let dan ook op de teksten die ze zingt! Zitten echt prachtige dingen tussen (simpel, maar heel ontroerend...) |
|
quote: Doe ik zeker! Ik heb die 3rd & the mortal cd's dus origineel en de nummers Sorrow Silently I surrender van de mini cd zijn idd supergevoelig!!!!! "Silently I surrender The lack of hope is dragging me under I walk away To seek comfort in the dark" Machtig!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Zou jij die mini CD kunnen uploaden? Ik ben Mesmerized nu aan het rippen. |
|
quote: 'sgoed! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en nu weer over Nightwish en Tarja aub... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Valt weinig over Nightwish te melden; Tarja was de spil van de band, samen met de songschrijver die erg achteruit is gegaan op Wishmaster. Zo'n zangeres van een band als Trail of tears is makkelijk te vervangen, maar Tarja drukte zo'n stempel op Nightwish dat ik een goeie vervangster zich niet zo 1-2-3 zie aanmelden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Jij heb after forever nog nooit live gehoord, dan zeg je zoiets niet... Ik vindt het wel klote dat ze weg gaat |
|
mmm ik kwam het op de nightwish site dit artikel tegen: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 08-04-2002 19:21] |
|
quote: Kheb AF wel degelijk live gezien en het was volop genieten, Nightwish heb ik echter nooit live mogen aanschouwen. P.S. vindt moet zonder 't' als er 'ik' achter staat Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zonde hoor!!! Misschien gaat ze verder met een andere band!?!?!??!? |
|
WooHoo!!!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
en de meningen zijn duidelijk weer verdeeld... |
|
Hoe betrouwbaar is Blabbermouth trouwens? Op de officiele site is er niets over te vinden!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Blabbermouth is in de regel vrij betrouwbaar... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
nou is het afgelopen met die band. Jammer, ze waren een tijd geleden erg goed in Biebob. |
|
*baal* |
|
quote: Check in godsnaam mijn post hierboven, op de officiele site is er genoeg te vinden ... tsss |
|
Iemand die Fins kan lezen? Kan dan maar eens op Spinefarm.fi Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Jouw quote is duidelijk van een niet serieus antwoord op geruchten. (tsss ) Tot zover is dit hele topic gebaseerd op een gerucht. Doe maar een link naar het officiele bericht dan als er zo veel op die site te vinden is. Ik ben benieuwd... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kvind de band een te hoog power metal gehalte hebben dus ik hoop dat ie sterft |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |