IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Tarja gaat weg bij Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2005 20:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 20:07 schreef M. het volgende:
Ja, ik zit op het forum van taalpuristen.nl (ook wel het TP-forum genoemd). En af en toe spreken we met alle TP-ers af, op een TP-meeting. En dan gaat iedereen praten over topics. Oh nee, over "onderwerpen". Jay!

Oh ja mijn naam daar is Lord Mond- en Klauwzeer.

oh nee, toch niet

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2005 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 19:00 schreef Tormented soul het volgende:
Waarom niet? Kan erg goed en sfeervol zingen, alhoewel jij er het liefst geen powermetal onder hoord natuurlijk

Moeilijk he al die verschillende stijlen ...

Fire
Usericon van Fire
Posted 25-10-2005 21:03 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 8 april 2002 14:19 schreef Paul het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/343.html

Gelukkig maakt ze nog wel de komende tour af. (En daar heb ik kaartjes voor )
Was dan nog een flink lange tour

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-10-2005 21:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 20:44 schreef Jenje het volgende:

Moeilijk he al die verschillende stijlen ...

nee hoor, waar zie jij de fout?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2005 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 21:10 schreef Tormented soul het volgende:
nee hoor, waar zie jij de fout?

Bij de fabrikant van kapotjes flink wat jaren terug ...

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2005 21:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2005 21:12 schreef Jenje het volgende:
Bij de fabrikant van kapotjes flink wat jaren terug ...

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2005 21:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 oktober 2005 19:45 schreef M. het volgende:
Ja, Zenial, als je gaat zeiken moet je het goed doen. De derde persoon enkelvoud in de tegenwoordige tijd (oftewel, "hij", dan wel, "zij") krijgt altijd een t.
"Jij" niet, nl. in een vragende zin niet.

Heb jij het verkeerd? Ja, jij hebT het verkeerd.

Correct? Ja.
Relevant? Nee.

Je reageerde op deze post:
quote:
Op 25 oktober 2005 19:00 schreef Tormented soul het volgende:
Waarom niet? Kan erg goed en sfeervol zingen, alhoewel jij er het liefst geen powermetal onder hoord natuurlijk

waarin TS de fout "jij hoord" maakt.

Dan is het natuurlijk erg boeiend om te horen dat er in de hij-vorm altijd een 't' achter moet, maar dat heeft met de gemaakte fout verder niks te maken...

Zenial

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 25-10-2005 21:48 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 20:12 schreef Chantalie het volgende:
Hahaha, zat ik ook al aan te denken.
Hoort trouwens meer in 't Caption This Photo-topic.

sterker nog, het stond er al

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 25-10-2005 21:49 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Tsja, als ik dan dit weer lees...
http://www.vampire-magazine.com/news/nightwish/39936_nightwish_tarja_turunen_responds_on_nightwishs_letter.html
En de brief stond iig ook op de Nightwish-site.. Hoe noemen ze dit ook al weer in het bedrijfsleven? Een onherstelbare breuk in het vertrouwen? Zal ongetwijfeld de komende tijd nog wel verder aandacht krijgen, haha

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 25-10-2005 23:25 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Achja, vond het niet zo boeiend.. maar vind het een behoorlijke ingreep als de zanger(es) weg gaat uit een band.. dan klopt meteen het hele plaatje niet meer lijkt het wel

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-10-2005 23:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

slotje dan maar

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 8:08 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Mooi, weer een zaadband minder.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-10-2005 8:13 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 oktober 2005 8:08 schreef Razor Jack het volgende:
Mooi, weer een zaadband minder.

Dat dus weer niet. De band gaat gewoon verder

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 8:17 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 8:13 schreef Jebes het volgende:
Dat dus weer niet. De band gaat gewoon verder

Als Tarja weg is bij deze band, vermoed ik dat de band toch minder succes zal gaan boeken in de toekomst.
Dus, geef het de tijd.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2005 9:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 21:45 schreef Zenial het volgende:
Correct? Ja.
Relevant? Nee.

Je reageerde op deze post:

waarin TS de fout "jij hoord" maakt.

Dan is het natuurlijk erg boeiend om te horen dat er in de hij-vorm altijd een 't' achter moet, maar dat heeft met de gemaakte fout verder niks te maken...

Klopt! Hoe gay.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-10-2005 9:55 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Neemt niet weg dat vervoegingsfouten bijzonder des homoosch zijn. Dat valt m.i. niet te kwalificeren als voortvloeisel van het gebruik van BrEeZaH-taal.
Gewoon FOUT.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 10:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 9:23 schreef M. het volgende:
Klopt! Hoe gay.

Dat een taalpurist zo een "trendy", buitenlands leenwoord als "gay" gebruikt is natuurlijk onvergeeflijk. Ik vermoed dat een een fikse ban op dat taalpuristenmessageboard onvermijdelijk is!!

en Nightwish zonder die zangeres?? nou het zal mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. Ik gok: van die zangeres horen we niks meer totdat er eventueel weer een hereniging komt. En nightwish vindt een even getalenteerde zangeres en gaat gewoon door op waar ze zijn gebleven.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 26-10-2005 12:01 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

ik vermoed eerder andersom. Zij is en blijft een goede zangeres. de 'rest' van de band vind ik al enkele jaren in een creatief slop vertoeven. De flair van Oceanborn en Wishmaster is volledig verdwenen en Nightwish is gedevolueerd tot een formule. Ik geloof het verhaal van de kant van de band eerder dan haar verhaal edoch vermoed dat juist zij succes zal blijven boeken

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 12:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 10:34 schreef attila_de_hun het volgende:
en Nightwish zonder die zangeres?? nou het zal mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. Ik gok: van die zangeres horen we niks meer totdat er eventueel weer een hereniging komt. En nightwish vindt een even getalenteerde zangeres en gaat gewoon door op waar ze zijn gebleven.

Ik gok dat ze haar succesvolle carriere binnen de opera wereld gaat vervolgen en dat men nog wel degelijk wat van haar gaat horen, alleen niet in de metalwereld.

quote:

In December of 2005, she will be performing several Christmas concerts in Finland, Germany, Spain and Romania. 2006 will not be a break year for Turunen, who will be recording a Christmas album and vocals for her brother, Timo Turunen's debut album. She will also be making an appearance at the Savonlinna Opera Festival.

Tsja en dit:

quote:

Turunen was asked to leave Nightwish in an open letter by the other members of Nightwish , over a dispute that involved "a changed attitude" and greed.

Tsja...zij wilde waarschijnlijk verder en zij wilden blijven steken in het metalwereldje.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 26-10-2005 12:44 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

zij hield zowieso helemaal niet van metal..

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-10-2005 12:45 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

En ze had een rooie microfoon...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 13:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

En twee tieten...

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-10-2005 13:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 12:44 schreef ILOVEMETAL het volgende:
zij hield zowieso helemaal niet van metal..

Inderdaad ja. Ze heeft in interviews altijd gezegd dat ze vroeger helemaal niet van metal hield en er eigenlijk nog steeds helemaal niet naar luistert.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attila_de_hun
Posted 26-10-2005 13:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 12:35 schreef Chelman het volgende:
Ik gok dat ze haar succesvolle carriere binnen de opera wereld gaat vervolgen en dat men nog wel degelijk wat van haar gaat horen, alleen niet in de metalwereld.

Ik weet niet of dat zo verstandig is. "In het land der blinden is een-oog koning". Oftewel in het "metalwereldje" (wat dat dan ook moge zijn), sprong zij er echt uit. In de opera wereld zullen er waarschijnlijk wel wat meer van haar caliber rondlopen en zal ze iets minder opvallen vermoed ik. En waar men toch te veel aan voorbij gaat is de kwaliteit van de muziek, die toch hoog is (en ook al hou emn niet van die stijl, toch is het zo!!! Ik denk dat nightwish het echt zonder haar kan redden. alleen een juiste opvolger zien te vinden.

quote:

Tsja...zij wilde waarschijnlijk verder en zij wilden blijven steken in het metalwereldje.

Ik denk dat het meer een "aardse" kwestie is (slappe was) dan de ideologische reden die jij er aan toekent. En dan nog, ik vermoed dat er met Nightwish meer te verdienen valt dan in het opera-circuit.(gezien het feit dat de band regelmatig in de top 10(ofzoiest) van scandinavische landen staat).

attila_de_hun
Posted 26-10-2005 13:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 13:04 schreef Chelman het volgende:
En twee tieten...

die hebben de muzikanten van crowbar ook. vraag maar aan jenje.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com