|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moeilijk he al die verschillende stijlen ... |
|
quote:Was dan nog een flink lange tour |
|
quote: nee hoor, waar zie jij de fout? |
|
quote: Bij de fabrikant van kapotjes flink wat jaren terug ... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Correct? Ja. Relevant? Nee. Je reageerde op deze post: quote: waarin TS de fout "jij hoord" maakt. Dan is het natuurlijk erg boeiend om te horen dat er in de hij-vorm altijd een 't' achter moet, maar dat heeft met de gemaakte fout verder niks te maken... Zenial |
|
quote: sterker nog, het stond er al |
|
Tsja, als ik dan dit weer lees... http://www.vampire-magazine.com/news/nightwish/39936_nightwish_tarja_turunen_responds_on_nightwishs_letter.html En de brief stond iig ook op de Nightwish-site.. Hoe noemen ze dit ook al weer in het bedrijfsleven? Een onherstelbare breuk in het vertrouwen? Zal ongetwijfeld de komende tijd nog wel verder aandacht krijgen, haha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Achja, vond het niet zo boeiend.. maar vind het een behoorlijke ingreep als de zanger(es) weg gaat uit een band.. dan klopt meteen het hele plaatje niet meer lijkt het wel |
|
slotje dan maar |
|
Mooi, weer een zaadband minder. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Dat dus weer niet. De band gaat gewoon verder Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Als Tarja weg is bij deze band, vermoed ik dat de band toch minder succes zal gaan boeken in de toekomst. Dus, geef het de tijd. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Klopt! Hoe gay. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Neemt niet weg dat vervoegingsfouten bijzonder des homoosch zijn. Dat valt m.i. niet te kwalificeren als voortvloeisel van het gebruik van BrEeZaH-taal. Gewoon FOUT. |
|
quote: Dat een taalpurist zo een "trendy", buitenlands leenwoord als "gay" gebruikt is natuurlijk onvergeeflijk. Ik vermoed dat een een fikse ban op dat taalpuristenmessageboard onvermijdelijk is!! en Nightwish zonder die zangeres?? nou het zal mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. Ik gok: van die zangeres horen we niks meer totdat er eventueel weer een hereniging komt. En nightwish vindt een even getalenteerde zangeres en gaat gewoon door op waar ze zijn gebleven. |
|
ik vermoed eerder andersom. Zij is en blijft een goede zangeres. de 'rest' van de band vind ik al enkele jaren in een creatief slop vertoeven. De flair van Oceanborn en Wishmaster is volledig verdwenen en Nightwish is gedevolueerd tot een formule. Ik geloof het verhaal van de kant van de band eerder dan haar verhaal edoch vermoed dat juist zij succes zal blijven boeken |
|
quote: Ik gok dat ze haar succesvolle carriere binnen de opera wereld gaat vervolgen en dat men nog wel degelijk wat van haar gaat horen, alleen niet in de metalwereld. quote: Tsja en dit: quote: Tsja...zij wilde waarschijnlijk verder en zij wilden blijven steken in het metalwereldje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zij hield zowieso helemaal niet van metal.. |
|
En ze had een rooie microfoon... |
|
En twee tieten... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Inderdaad ja. Ze heeft in interviews altijd gezegd dat ze vroeger helemaal niet van metal hield en er eigenlijk nog steeds helemaal niet naar luistert. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik weet niet of dat zo verstandig is. "In het land der blinden is een-oog koning". Oftewel in het "metalwereldje" (wat dat dan ook moge zijn), sprong zij er echt uit. In de opera wereld zullen er waarschijnlijk wel wat meer van haar caliber rondlopen en zal ze iets minder opvallen vermoed ik. En waar men toch te veel aan voorbij gaat is de kwaliteit van de muziek, die toch hoog is (en ook al hou emn niet van die stijl, toch is het zo!!! Ik denk dat nightwish het echt zonder haar kan redden. alleen een juiste opvolger zien te vinden. quote: Ik denk dat het meer een "aardse" kwestie is (slappe was) dan de ideologische reden die jij er aan toekent. En dan nog, ik vermoed dat er met Nightwish meer te verdienen valt dan in het opera-circuit.(gezien het feit dat de band regelmatig in de top 10(ofzoiest) van scandinavische landen staat). |
|
quote: die hebben de muzikanten van crowbar ook. vraag maar aan jenje. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |