|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahahahaha cher bij nightwish? Gaan ze dan ook I Got You Babe spelen? Zenial |
|
Vrouwkje van Octavia mag haar wel opvolgen |
|
Ja die past er ook lekker bij .... |
|
Waarom niet? Kan erg goed en sfeervol zingen, alhoewel jij er het liefst geen powermetal onder hoord natuurlijk |
|
quote: "HIJ" KRIJGT ALTIJD EEN T!!!! T!!!!! T!!!!! TTTTT!@!!1!1!!1Q242Q$@ afsgagasdgfdhd Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Darja? Of Tarja? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dat is in beide gevallen geen "hij," maar dan nog een "T." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Euhm... "JIJ" bedoel je Als je gaat zeiken moet je het ook goed doen Zenial |
|
ging het trouwens ook niet over tarja, ipv D/T fouten? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Voor wie het wil weten Tarja haar reactie staat op www.tarjaturunen.com if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote: Ze begint mij haar zinnen iets te vaak met 'I'... |
|
ach, ik kan dr echt niet mee zitten |
|
quote: grr niet spotten met lysdexi |
|
quote: Ja, hij inderdaad ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ja, Zenial, als je gaat zeiken moet je het goed doen. De derde persoon enkelvoud in de tegenwoordige tijd (oftewel, "hij", dan wel, "zij") krijgt altijd een t. "Jij" niet, nl. in een vragende zin niet. Heb jij het verkeerd? Ja, jij hebT het verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 25-10-2005 19:45] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
dít is spelfout, ik maakte slechts een basisschoolfoutje. Dat is immers al lang geleden [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 25-10-2005 20:01] |
|
quote: Denk om je hard. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
Ja, ik zit op het forum van taalpuristen.nl (ook wel het TP-forum genoemd). En af en toe spreken we met alle TP-ers af, op een TP-meeting. En dan gaat iedereen praten over topics. Oh nee, over "onderwerpen". Jay! Oh ja mijn naam daar is Lord Mond- en Klauwzeer. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 25-10-2005 20:08] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
You need TP for your bunghole? |
|
Eerste zelfmoordpoging fan een feit. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Hahaha, zat ik ook al aan te denken. Hoort trouwens meer in 't Caption This Photo-topic. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |