IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Tarja gaat weg bij Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-10-2005 14:37 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 oktober 2005 12:35 schreef Chelman het volgende:
Ik gok dat ze haar succesvolle carriere binnen de opera wereld gaat vervolgen en dat men nog wel degelijk wat van haar gaat horen, alleen niet in de metalwereld.

Hahahahaha dat kaliber heeft ze echt niet. Vergeleken met andere vrouwtjes in metalbands kon ze wel zingen ja, maar zo goed is ze echt niet

Zenial

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2005 14:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 13:13 schreef attila_de_hun het volgende:
die hebben de muzikanten van crowbar ook. vraag maar aan jenje.

Zou ik niet doen... ik bedoel maar...

signature

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 14:40 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 14:37 schreef Zenial het volgende:
Hahahahaha dat kaliber heeft ze echt niet. Vergeleken met andere vrouwtjes in metalbands kon ze wel zingen ja, maar zo goed is ze echt niet

Mja, lijkt me ook. Ik ken de geschiedenis niet goed genoeg van haar en de band, maar zou het zo kunnen zijn dat het haar toen al niet lukte en dus maar in een metalband ging zingen. Iets wat haar dus eigenlijk niet zo boeide, maar toch deed omdat ze niet beter kon?

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-10-2005 14:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ze gaat er vast een paar kinders uitpoepen en dat is t laatste wat we van dr horen...

Zenial

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 14:47 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 14:41 schreef Zenial het volgende:
Ze gaat er vast een paar kinders uitpoepen en dat is t laatste wat we van dr horen...

Jep, over 16 jaar gaat haar dochter zingen bij een project van de inmiddels wat oudere Arjen Lucassen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2005 14:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

quote:

Turunen sang solo in Waltari's rock-themed 1999 ballet Evankeliumi (also known as Evangelicum) in several sold-out performances at the Finnish National Opera. She continued to tour and record with Nightwish through 2000 and 2001, after which she enrolled in the Music University in Karlsruhe, Germany. While there, she recorded vocals for Nightwish's 2002 album Century Child and Argentinian bassist Beto Vazquez's internationally successful album Infinity.

In 2002, Turunen toured South America, performing in the classical Lied concert Noche Escandinava (Scandinavian Night), again to sold-out houses.

(...)

and embarked on a second Noche Escandinava tour in the spring of 2004. For Christmas 2004, she released the single Yhden Enkelin Unelma (One Angel's Dream), which sold gold in her native country, Finland. For the spring of 2005, she prepared a collaboration with Germany's Martin Kesici, the duet Leaving You for Me, also accompanied by a video.

Dit vind ik toch een aardige lijst aan activitetien NAAST haar werk in Nightwish.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-10-2005 14:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 14:40 schreef Razor Jack het volgende:
Mja, lijkt me ook. Ik ken de geschiedenis niet goed genoeg van haar en de band, (...)

Inderdaad. Hou dus maar gewoon op met onzin blaten.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

altx
Usericon van altx
Posted 26-10-2005 14:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Ik wist niet dat jij verstand van opera had.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2005 14:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 14:56 schreef altx het volgende:

Zenial? maja... hij is een goeie vriend van Lain!

signature

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 15:02 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 14:55 schreef altx het volgende:
Inderdaad. Hou dus maar gewoon op met onzin blaten.

Slim antwoord, ik had een speculatie in de vorm van een vraag zelfs. Dus als jij vind dat ik het niet bij het juiste eind heb kun je natuurlijk beargumenteren waarom niet.
Het antwoord wat je nu gaf voegt natuurlijk niets toe.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 15:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

naja, whatever, de gehele discussie is verder academisch en de uitkomst zal vanzelf wel duidelijk worden. Ik hoop wel dat die zangeres zo nu en dan nog eens op een metalrelease te horen zal zijn want ik vnd dat ze een schitterende stem had (heeft). Opera trek ik niet dus daar zal haar niet al teveel horen.

en Nightwish redt het verder wel.

altx
Usericon van altx
Posted 26-10-2005 15:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 15:02 schreef Razor Jack het volgende:
Slim antwoord, ik had een speculatie in de vorm van een vraag zelfs. Dus als jij vind dat ik het niet bij het juiste eind heb kun je natuurlijk beargumenteren waarom niet.
Het antwoord wat je nu gaf voegt natuurlijk niets toe.

Ze woonden in hetzelfde dorp, gingen regelmatig met elkaar om en kwamen op het idee om een band te beginnen.

Helemaal in het begin met alleen akoestische gitaar en daarna kwamen ze pas op het idee om metal te gaan spelen.

Da's in grove lijnen de ontstaansgeschiedenis van Nightwish. Maar ik begrijp dat speculeren veel leuker is...

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 26-10-2005 15:25 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 15:16 schreef altx het volgende:
Ze woonden in hetzelfde dorp, gingen regelmatig met elkaar om en kwamen op het idee om een band te beginnen.

Helemaal in het begin met alleen akoestische gitaar en daarna kwamen ze pas op het idee om metal te gaan spelen.

Da's in grove lijnen de ontstaansgeschiedenis van Nightwish. Maar ik begrijp dat speculeren veel leuker is...

Kijk, dat is informatief. Dank u!

Nou goed, ik ben dus ook geen groot fan, maar sommige nummers zijn wel leuk.
Ik hoop voor haar dat haar toekomst rooskleurig is hoor, maar de muziek van de band vond ik al een stuk minder. (voornamelijk het laatste album)
Hopelijk gaat dat met een nieuwe zangeres weer mooier worden.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2005 15:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 15:25 schreef Razor Jack het volgende:
Hopelijk gaat dat met een nieuwe zangeres weer mooier worden.

de zangeres van holy moses ofzo??

altx
Usericon van altx
Posted 26-10-2005 16:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2005 15:28 schreef attila_de_hun het volgende:
de zangeres van holy moses ofzo??

Rachel van Sinister

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 26-10-2005 16:41 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Je Moeder

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-10-2005 17:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 oktober 2005 14:56 schreef altx het volgende:

Ik niet nee, maar mijn ex deed aan operazingen en verder heb ik genoeg commentaar van mensen die er meer van weten op de niet zo uitzonderlijke zangkunsten van Tarja gehoord. Maar misschien dat ze op dr verworven bekendheid nog best ver kan komen hoor...

Zenial

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-10-2005 17:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 oktober 2005 16:41 schreef neefherbert het volgende:
Je Moeder

Kan Jaap ook zingen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-10-2005 17:08]

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-10-2005 17:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:

Ik moet zeggen dat haar solo gebeuren toch best overtuigend klinkt hoor.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-11-2007 0:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik zag die nieuwe zangeres van de week op TMF, ze zal wel liever zijn voor de andere bandleden, maar ik vond het echt geen doen.

Argh
Usericon van Argh
Posted 21-11-2007 2:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

die hele band is geen doen

rotzooi voor homo's die graag lopen in te grote XL t hemden met lelijke plakaten als opdruk en lekker metal zijn

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

altx
Usericon van altx
Posted 21-01-2008 21:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Heeft iemand Dark Passion Play ondertussen al gehoord?

Ik zit 'm nu te luisteren, maar ik vind 'm sowieso beter dan Century Child en Once. Ben nu aan het twijfelen of-ie het ook wint van Wishmaster.

edit: Angels Fall First en Oceanborn blijven voorlopig nog wel onbetwist de twee beste Nightwish albums.

edit 2: En dat solo album van Tarja is ook zo slecht nog niet, dus ik kan er eigenlijk niet mee zitten dat Tarja uit Nightwish is.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-01-2008 21:59]

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-01-2008 22:10 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 oktober 2005 14:48 schreef Chelman het volgende:
Dit vind ik toch een aardige lijst aan activitetien NAAST haar werk in Nightwish.

Daarnaast is talent/kwaliteit maar één van de vele factoren in het succes van een artiest natuurlijk. Een zangeres die zo bekend is trekt natuurlijk al volle zalen op basis van haar verleden.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-01-2008 19:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 21:57 schreef altx het volgende:

Ik zit 'm nu te luisteren, maar ik vind 'm sowieso beter dan Century Child en Once. Ben nu aan het twijfelen of-ie het ook wint van Wishmaster.

edit: Angels Fall First en Oceanborn blijven voorlopig nog wel onbetwist de twee beste Nightwish albums.

edit 2: En dat solo album van Tarja is ook zo slecht nog niet, dus ik kan er eigenlijk niet mee zitten dat Tarja uit Nightwish is.

Ik ben erg onder de indruk van het nieuwe album van Nightwish, zoals ik hier ook wel vaker heb laten weten. Ik schat 'em ongeveer even hoog in als Oceanborn. Angels Fall First ken ik niet echt, dus daar kan ik 'em ook niet mee vergelijken. Ik vind de stem van de nieuwe zangeres eigenlijk een stuk prettiger om naar te luisteren.

Van Tarja heb ik alleen de single gehoord en dat deed me bijzonder weinig. Ik ben sowieso niet echt gecharmeerd van Tarja, maar de muzikale omlijsting van Nightwish maakte altijd een hoop goed.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 23-01-2008 8:36 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2008 21:57 schreef altx het volgende:
...

Dark Passion Play is door de Dark Passion Plee gespoeld....wat een troep! Niet zozeer muzikaal, maar wel die zang, die trok ik echt niet. Net of je Idol Jim hoort kermen...brrr eDat het mokkel een leuk koppie heeft, wil nog neit zeggen dat ze kan zingen. (what else is new?)

Het solo album van Tarja is niet altijd even sterk ('Poison' ) maar een nummer als The Reign laat haar toonvastheid horen. Een heerlijke plaat voor 's avonds en voor in de auto.

10.10.1942 - 20.11.2011

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com