|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zou ik niet doen... ik bedoel maar... signature |
|
quote: Mja, lijkt me ook. Ik ken de geschiedenis niet goed genoeg van haar en de band, maar zou het zo kunnen zijn dat het haar toen al niet lukte en dus maar in een metalband ging zingen. Iets wat haar dus eigenlijk niet zo boeide, maar toch deed omdat ze niet beter kon? ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Ze gaat er vast een paar kinders uitpoepen en dat is t laatste wat we van dr horen... Zenial |
|
quote: Jep, over 16 jaar gaat haar dochter zingen bij een project van de inmiddels wat oudere Arjen Lucassen. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: quote: Dit vind ik toch een aardige lijst aan activitetien NAAST haar werk in Nightwish. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Inderdaad. Hou dus maar gewoon op met onzin blaten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik wist niet dat jij verstand van opera had. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zenial? maja... hij is een goeie vriend van Lain! signature |
|
quote: Slim antwoord, ik had een speculatie in de vorm van een vraag zelfs. Dus als jij vind dat ik het niet bij het juiste eind heb kun je natuurlijk beargumenteren waarom niet. Het antwoord wat je nu gaf voegt natuurlijk niets toe. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
naja, whatever, de gehele discussie is verder academisch en de uitkomst zal vanzelf wel duidelijk worden. Ik hoop wel dat die zangeres zo nu en dan nog eens op een metalrelease te horen zal zijn want ik vnd dat ze een schitterende stem had (heeft). Opera trek ik niet dus daar zal haar niet al teveel horen. en Nightwish redt het verder wel. |
|
quote: Ze woonden in hetzelfde dorp, gingen regelmatig met elkaar om en kwamen op het idee om een band te beginnen. Helemaal in het begin met alleen akoestische gitaar en daarna kwamen ze pas op het idee om metal te gaan spelen. Da's in grove lijnen de ontstaansgeschiedenis van Nightwish. Maar ik begrijp dat speculeren veel leuker is... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Kijk, dat is informatief. Dank u! Nou goed, ik ben dus ook geen groot fan, maar sommige nummers zijn wel leuk. Ik hoop voor haar dat haar toekomst rooskleurig is hoor, maar de muziek van de band vond ik al een stuk minder. (voornamelijk het laatste album) Hopelijk gaat dat met een nieuwe zangeres weer mooier worden. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: de zangeres van holy moses ofzo?? |
|
quote: Rachel van Sinister Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Je Moeder |
|
quote: Ik niet nee, maar mijn ex deed aan operazingen en verder heb ik genoeg commentaar van mensen die er meer van weten op de niet zo uitzonderlijke zangkunsten van Tarja gehoord. Maar misschien dat ze op dr verworven bekendheid nog best ver kan komen hoor... Zenial |
|
quote: Kan Jaap ook zingen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-10-2005 17:08] |
|
quote: Ik moet zeggen dat haar solo gebeuren toch best overtuigend klinkt hoor. |
|
Ik zag die nieuwe zangeres van de week op TMF, ze zal wel liever zijn voor de andere bandleden, maar ik vond het echt geen doen. |
|
die hele band is geen doen rotzooi voor homo's die graag lopen in te grote XL t hemden met lelijke plakaten als opdruk en lekker metal zijn Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heeft iemand Dark Passion Play ondertussen al gehoord? Ik zit 'm nu te luisteren, maar ik vind 'm sowieso beter dan Century Child en Once. Ben nu aan het twijfelen of-ie het ook wint van Wishmaster. edit: Angels Fall First en Oceanborn blijven voorlopig nog wel onbetwist de twee beste Nightwish albums. edit 2: En dat solo album van Tarja is ook zo slecht nog niet, dus ik kan er eigenlijk niet mee zitten dat Tarja uit Nightwish is. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-01-2008 21:59] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Daarnaast is talent/kwaliteit maar één van de vele factoren in het succes van een artiest natuurlijk. Een zangeres die zo bekend is trekt natuurlijk al volle zalen op basis van haar verleden. |
|
quote: Ik ben erg onder de indruk van het nieuwe album van Nightwish, zoals ik hier ook wel vaker heb laten weten. Ik schat 'em ongeveer even hoog in als Oceanborn. Angels Fall First ken ik niet echt, dus daar kan ik 'em ook niet mee vergelijken. Ik vind de stem van de nieuwe zangeres eigenlijk een stuk prettiger om naar te luisteren. Van Tarja heb ik alleen de single gehoord en dat deed me bijzonder weinig. Ik ben sowieso niet echt gecharmeerd van Tarja, maar de muzikale omlijsting van Nightwish maakte altijd een hoop goed. |
|
quote: Dark Passion Play is door de Dark Passion Plee gespoeld....wat een troep! Niet zozeer muzikaal, maar wel die zang, die trok ik echt niet. Net of je Idol Jim hoort kermen...brrr eDat het mokkel een leuk koppie heeft, wil nog neit zeggen dat ze kan zingen. (what else is new?) Het solo album van Tarja is niet altijd even sterk ('Poison' ) maar een nummer als The Reign laat haar toonvastheid horen. Een heerlijke plaat voor 's avonds en voor in de auto. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |