IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Tarja gaat weg bij Nightwish Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 09-04-2002 2:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

En allemaal te vroeg gehuild want,

Tarja blijft gewoon

NIGHTWISH Deny Band Split, Announce Upcoming Hiatus - Apr. 8, 2002

Despite rumors to the contrary, NIGHTWISH vocalist Tarja Turunen will not leave the band in order to focus on her classical singing studies in Germany in the fall, according to band manager Ewo Rytkönen, who spoke to www.soneraplaza.fi earlier today. Instead, NIGHTWISH will take a long break following the completion of the band's upcoming Century Child three-month world tour, and will not reunite before the end of 2003 or the beginning of 2004, at the earliest. The break will allow Tarja to complete her studies before rejoining forces with the rest of the band for the recording of the group's follow-up to Century Child.

“A touring break is not that unusual nowadays, especially when you consider some of the bigger bands like STRATOVARIUS, so there's no fear of NIGHTWISH splitting up,” stated Rytkönen. “However, the news of this extended break from the touring front will hopefully give all of the band's fans the incentive to attend NIGHTWISH's summer dates, since it may be quite some time before they get a chance to see the group play out again.”

NIGHTWISH's fourth full-length studio album, the aforementioned Century Child, is due to be released on July 1st.

(Thanks: Tuomas Toivonen)

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2002 3:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zie je wel! Ik vond het al vreemd.

Roddels, roddels...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 8:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 17:02 schreef Blancaflor het volgende:
- maar een opera-stem is juist de meest vrije, ongecontroleerde stem die er is.

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik heb 3 jaar lang opera les gehad op proffesioneel niveau en opera is geen ongecontroleerde stem Het vergt een goede conditie en veel beheersing van de stembanden.. En het is ontzettend moeilijk om het te kunnen en te kunnen onderhouden.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Blubber
Usericon van Blubber
Posted 09-04-2002 9:06 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 8:59 schreef Cadaveria het volgende:
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik heb 3 jaar lang opera les gehad op proffesioneel niveau en opera is geen ongecontroleerde stem Het vergt een goede conditie en veel beheersing van de stembanden.. En het is ontzettend moeilijk om het te kunnen en te kunnen onderhouden.

Ik wou net zeggen, lijkt me vrij duidelijk dat opera veel moeite kost... .

Maar, ik zei toch dat het onzin was !

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 9:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

idd.. Ik dacht misschien komt het van een ex-prof beter over.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Blancaflor
Usericon van Blancaflor
Posted 09-04-2002 12:47 by Blancaflor Wijzig reactieProfiel van BlancaflorQuote dit berichthttp://www.evershadow.cjb.net

Ik zeg niet dat er geen training nodig is als je opera wilt zingen. 'Ongecontroleerd' was misschien verkeerd gekozen: in ieder geval moet je geen spieren gebruiken. Ik weet dat het jaren duurt voordat zoiets kan en voordat je een volledige beheersing van je stem hebt. Volgens mij kan je er een levenswerk van maken.

Ik zeg niet dat het makkelijk is!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 12:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 12:47 schreef Blancaflor het volgende:
in ieder geval moet je geen spieren gebruiken. !
Volgens mij doe je het zelf niet! JE hebt keihard je buikspieren nodig! Ik loop nu nog (na 5 jaar ) met blokjes rond.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 09-04-2002 13:00 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 13:26 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 12:47 schreef Blancaflor het volgende:
Ik zeg niet dat er geen training nodig is als je opera wilt zingen. 'Ongecontroleerd' was misschien verkeerd gekozen: in ieder geval moet je geen spieren gebruiken. Ik weet dat het jaren duurt voordat zoiets kan en voordat je een volledige beheersing van je stem hebt. Volgens mij kan je er een levenswerk van maken.

Ik zeg niet dat het makkelijk is!

Euhm, geen spieren gebruiken om te zingen????? Buikspieren en gezichtsspieren zien af, als je op de juiste manier zingt tenminste... En voor operazang geldt dit dubbel.

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 13:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 13:26 schreef Sharteel het volgende:
Euhm, geen spieren gebruiken om te zingen????? Buikspieren en gezichtsspieren zien af, als je op de juiste manier zingt tenminste... En voor operazang geldt dit dubbel.
Ik kreeg een half uur in de week buikspier oefeningen om meer kracht te kunnen zetten en die spieren moest je wel degelijk gebruiken.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 13:31 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Heb in de zomervakantie een week zangles gehad.. Zes uur per dag.. Ik kwam thuis met een prachtig strak buikje moet ik zeggen... In het begin kon ik er niks van, maar eens je de klik maakt raak je die buikademhaling techniek nooit meer kwijt..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 09-04-2002 13:31]

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 13:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ZIngen kost zoveel tijd.. ik heb het 3 jaar lang gedaan in het begin had ik 5 uur les in de week en moest ik een uur per dag oefenen.. en later op een hoog niveau moest ik elke dag afreizen naar het muziekgebouw en zat daar 2 uur lang te oefenen. En thuis 3 uur per dag.. Ik mocht niet uit gaan, niet drinken, niet roken, dingen zoals koffie en chocolade mocht ik niet eten/ drinken.
Het was enorm afzien dus.. Maar ik heb wel eens in het concertgebouw van Amersterdam gestaan en dat neemt niemand mij meer af.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-04-2002 13:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 april 2002 13:35 schreef Cadaveria het volgende:
ZIngen kost zoveel tijd.. ik heb het 3 jaar lang gedaan in het begin had ik 5 uur les in de week en moest ik een uur per dag oefenen.. en later op een hoog niveau moest ik elke dag afreizen naar het muziekgebouw en zat daar 2 uur lang te oefenen. En thuis 3 uur per dag.. Ik mocht niet uit gaan, niet drinken, niet roken, dingen zoals koffie en chocolade mocht ik niet eten/ drinken.
Het was enorm afzien dus.. Maar ik heb wel eens in het concertgebouw van Amersterdam gestaan en dat neemt niemand mij meer af.

Cool
Voor mij is het gewoon een hobby. Ik zou er zoveel niet voor kunnen overhebben...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 13:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik ook niet meer hoor.. Geeft mij maar een lekker pilsie en een peukie.. In de muziek wereld zit toch niet veel toekomst. Tenzij je van musicals houd.

Blancaflor
Usericon van Blancaflor
Posted 09-04-2002 16:20 by Blancaflor Wijzig reactieProfiel van BlancaflorQuote dit berichthttp://www.evershadow.cjb.net

Ok, sorry, zo ver ben ik nog niet met zingen.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-04-2002 16:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

veel suc6 gewenst in je carriere.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-04-2002 16:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 13:31 schreef Sharteel het volgende:
'k Heb in de zomervakantie een week zangles gehad.. Zes uur per dag.. Ik kwam thuis met een prachtig strak buikje moet ik zeggen... In het begin kon ik er niks van, maar eens je de klik maakt raak je die buikademhaling techniek nooit meer kwijt..

hmmm, moet ik ook maar eens zangles gaan nemen

Bazzio Attacks!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2002 17:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 april 2002 16:39 schreef bazzio het volgende:
hmmm, moet ik ook maar eens zangles gaan nemen

Je kan ook van het bier af en aan de sterke drank...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

freedomfighter
Usericon van freedomfighter
Posted 16-04-2002 21:07 by freedomfighter Wijzig reactieProfiel van freedomfighterQuote dit bericht

Ik heb al weer gelezen dat ze er even voor ene jaar mee stoppen en dus niet dat Tarja uit de band stapt

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 16-04-2002 22:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Tip, lees eerst eens een topic door.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 16-04-2002 22:13]

Bazzio Attacks!!!

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 16-04-2002 22:24 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind het maar een raar statement. Juist als ze klaar is met haar studie heeft ze des te meer reden om te stoppen bij Nightwish. Dan kan ze zich namelijk fulltime gaan richten op een carriere in de operawereld.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-04-2002 23:26 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2002 22:24 schreef Paul het volgende:
Ik vind het maar een raar statement. Juist als ze klaar is met haar studie heeft ze des te meer reden om te stoppen bij Nightwish. Dan kan ze zich namelijk fulltime gaan richten op een carriere in de operawereld.

Doom-denken is slecht voor je gezongheid, paul.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 25-10-2005 16:42 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-10-2005 16:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Oh my goth.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-10-2005 16:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Mijn wereld stort inelkaar....

Boeiend...zijn we ook weer van een bende nepgoffiks af...

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com