|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Graspop Misschien DOA ... do you think we're forever? ... |
|
Waldrock, vrijdag lekker zuipen op de camping en zaterdag een beetje als een zombie over het festival terrein dwalen. Trieste gast |
|
wacken |
|
Ik wil naar Waldrock en Wacken, maar dan moet ik eerst die kaarten zien te scoren! DOA zuigt dit jaar weer eens ( 1 dag als een wormvormig aanhangsel van Bospop en kut-bands voor zo ver ik heb gezien)anders zou ik daar ook zeker van de partij zijn! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Graspop!! This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Graspop Werchter Wacken Dynamo Axion Geel (als dat niet samenvalt met Wacken tenminste) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
8 en 9 juni in Monza: Gods of Metal festival. Slayer Rammstein Halford My Dying Bride Kreator Sodom Ill Nino soil anti-product Node Manowar Blind Guardian Running WIld Symphony X Virgin Steele Domine Doro Blaze Metalium Time Machine (meer info: www.godsofmetal.it) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 15-04-2002 10:46] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dagje Werchter Eurorock En wil eigenlijk ook naar WGT En de gratis dag dingetjes Waterpop Parkpop en Metropolis (lekker in de buurt) [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-04-2002 11:05] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Verder word het voor mij denk ik alleen Waldrock, Bospop+dynamo, Gods of Metal (Italë), Wacken en heel misschien wel Progpower USA. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Maar morgodje toch, toch geen geld over hoe kan dat nou??? Let´s bring back the METAL |
|
Nee kerel, dat heet nou toewijding Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Trance Energy sebinsagoil |
|
ik gaat naar het FUCK THE COMMERCE festival, lekker drie dagen grindcore tot het je neus uitkomt, en wacken zal ik ook aan mijn aanwezigheid helpen. |
|
Zomerfestivals zijn GAY |
|
DOA. 'k wil Pain of Salvation graag nog es zien na aanschaf van hun nieuwe album. BROODJE POEP! |
|
quote: O? En welke "hard-rock"-festivals heb jij dan al bezocht? |
|
quote: Fijn voor je kerel... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:pinkpop Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Eigenlijk moeten de ZM-ers iets herkenbaars hebben op de festivals.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ik weet het! Laten we ons helemaal in het zwart kleden! Kan jij trouwens geen rechtopstaande tekst typen?? |
|
quote: Ja, een wollen trui ofzo. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ga lekker D.O.A (Opeth en Children of Bodom en Finntroll ) en naar Graspop! (best vette line up, niets verrassends maar wel vet) Lowlands sucks cock's in hell!!!!!!!!!! |
|
Ik ben voor een rode clownsneus. Of een aapje op je schouder. BROODJE POEP! |
|
ach wij zijn zooo populair op wacken dat je alleen maar hoeft te vragen aan een willekeurige voorbijganger waar de crazy dutch people zich ophouden. (mensen hebben zelfs gehuilt toen we weg gingen) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |