|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker: 29-31 – 5: Rock Hard - Gelsenkirchen 26-28 – 6: Graspop - Dessel 11-7: FortaRock - Nijmegen 24-26 – 7: Zwarte Cross - Lichtenvoorde 30-7 – 1-8: Wacken 8-8: Alcatraz Metalfest - Deinze 16-8: Booch? - Heerlen Mogelijk: 21-5: Urpop - Urmond 20-6: Sonisphere - Nijmegen 19-21 – 6: Hellfest - Clisson 2-7 – 7-7: Metalcamp - Tolmin 4-7: Conincxpop - Elsloo 12–7: Bospop - Weert 19-7: De Affaire - Nijmegen 13-15 – 8: Summer Breeze - Dinkelsbühl 14-15-16 – 8: Bloodstock - Derby 20-22 – 8: Rock Area - Loreley 20-22 – 8: Pukkelpop - Hasselt 21-23 – 8: Lowlands - Biddinghuizen 29-8: Elsrock - Rijssen 11&12-9: Appelpop - Tiel De eerste komen al hard dichterbij, dus moet maar eens wat beslissingen gaan nemen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 24-04-2009 11:19] |
|
quote: Heb je het tegen mij? |
|
quote: Euh, Miraskatje, je haalt 2 personen door elkaar heen nark en snark, hehehe. En allebei zijn ze al lang van gierende hormonen af. Boeiender |
|
quote: Ja. |
|
quote: Jou vroeg ik niet lieverd |
|
Antwoord blijft onveranderd. |
|
|
|
quote: ik vond het geen nuttige opmerking! |
|
quote: Jouw mening interesseert me verder weinig. Ik wens alleen niet zo toegesproken te worden. Het mag dan wel een forum zijn, dat houdt niet in dat je je als een lompe hufter hoeft te dragen. Dat geldt overigens wel voor meer mensen hier. Zo, dat was het wel weer. Kunnen we het nou weer over de zomer hebben? |
|
quote: Als je op de foto wil buiten het concertgedeelte moet je bijna altijd wel poseren van mrugly, vet gemeen van hem [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-04-2009 15:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het ging toch over zomerfestivals en niet over de zomer zelf, toch? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 23-04-2009 17:36] |
|
Rock Hard Metalcamp Fortarock Dong WAcken Partysan Occultfest tenminste.. dat is de planning |
|
quote: Voor mij is dat hetzelfde.. |
|
Hoor net dat er weer wat bijkomt. Black Troll Fest Metal Camp Stonehenge Wacken Party San OccultFest W00t and such, ik reken de fests waarbij je geen tent meehoeft niet mee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: + Summer Breeze |
|
moderaters zijn apen [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2009 5:59] |
|
Greycloak, blijf van mn posts af als ze niet offtopic zijn, of niemand afzeiken. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2009 19:04] |
|
In overweging: Wâldrock Fortarock + een hoop techno/drum n bass feesten Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het r n beetje op te lijken dat het ergens op lijkt Waldrock Graspop Zwarte Cross Bospop Sziget Occultfest One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Dit jaar voor het eerst maar een festival denk ik. Na jaren er mijn vakantie van te maken werd het al langzaam minder, vorig jaar nog Waldrock en Occultfest. Dit jaar hou ik het wel alleen bij de laatste. Life doesn't get much better than this! |
|
Graspop en lowlands Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Paaspop te Schijndel was al aardig, Graspop en Pukkelpop staan in de agenda. Waldrock wegens tegenvallende line up voor een iets te dikke prijs maar overslaan. |
|
Planning (onder voorbehoud) May 29-30 Neurotic Deathfest ipv Rockhard Festival Jun 05-07 Sauna Open Air Tampere (Finland) Jun 12-14 Provinssi Rock Seinäjoki (Finland) Jun 18-20 Nummirock Nummijärvi (Finland) Jun 26-28 Tuska Open Air Helsinki (Finland) Jul 3-5 Ruisrock Turku (Finland) maar zit ook wel te denken aan WFF het zelfde weekend (bovendien op de route terug) Jul 17-18 Dong open Air Dong (Germany) Jul 25 Stonehenge Festival Steenwijk (Holland) Jul 30-Aug 1 Wacken Open Air Wacken (Germany) Aug 6-8 Party San Open Air Bad Berka (Germany) Aug 13-15 Summerbreeze Dinkelsbühl (Germany) Aug 29 Elsrock Rijssen (Holland) Sep 5 Occultfest Hoogeveen (Holland) nog in beraad: Aug 20-22 Rock Area Open Air 2009 (met Bolt Thrower) Losheim (Germany) offtopic quote: Als je ergens een passie voor hebt ...komt de drive vanzelf. Het mooiste vind ik dat je in metalshots in de loop van de jaren progressie ziet en dat maakt het steeds leuker. Ik wist ook niet dat fotograferen zo verslavend zou werken. Het is leuk om iets op te bouwen van scratch en het ook te zien werken. Ik denk dat Mira en Ik in een paar jaar tijd met Metalshots wel wat neer hebben gezet, wat alleen met "drive" lukt. Ik zie het als een voorrecht om zoveel concerten en festivals te mogen bijwonen en ook van de bands foto's te mogen maken. Er zijn veel hobby fotografen die dat zouden willen. Ik koester dat Het leuke van mensen fotograferen is dat je er ook een heleboel mensen plezier mee doet. Het zijn de best bekeken foto's op Metalshots en kunnen niet tegen band foto's op. En daar hoeft niet altijd "Nut" aan ten grondslag te liggen. Als je maar plezier hebt. Ben eigenlijk wel benieuwd of jij er op staat. En of je het dan ook leuk vond? quote: Bedankt! Ik vertrek over een kleine maand voor 5 weken naar Finland ... lijkt me toch ook een leuke vakantie. Daarnaast weet je niet wat ik nog meer prive doe of gedaan heb (bv afgelopen 5 jaar, 2 keer rondreis door Amerika een maand Thailand en een maand Finland). Dit jaar is de 5 keer dat ik met een Camper de festivals langs ga, maar ik kan me voorstellen dat als je in een doorweekte tent moet liggen, je inderdaad na 1 of 2 festivals een vlucht naar spanje neemt. Vind ik het nog steeds beter om voor de 1000ste keer een metal band te kijken dan het smartlappen gelal van Nederlanders op een franse of spaanse camping aan te moeten horen |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |