|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen hebben "gehuilt" ? vertel! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ze vonden het heel jammer dat we weg gingen.. Het ging zelf zo ver dat mensen s 'ochtends de troep die wij hadden gemaakt voor onze voeten gingen opruimen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:zie sms- je. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
diegenen die naar wacken gaan,hoe gaan jullie er heen? met de bus ofzow? |
|
trein (wochenende ticket) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wil daar ondertussen ook wel wat info over want ik moet ook een keer een kaartje gaan halen. |
|
quote:Ik had je een mailtje gestuurd met een messageboard over wacken. http://wacken.flappie.nl Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Met de auto. (en volgens mij zit die al vol geboekt ook) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ja, ik moet ook nog een kaartje halen, maar als het goed is staat er genoeg info op die site van wacken, alleen niet over de bussen vanuit nederland of belgie. |
|
|
|
Ik ga iig naar Wâldrock (kheb vandaag mn kaartjte gekregen voor mn verjaardag ), verder zie ik wel wat ik doe. 11.45: restate my assumptions |
|
Misschien ga ik ook wel naar Stonehenge. Maar dan hangt dan even van de tijd enzo af want waarschijnlijk heb ik dan met Intestterror een optreden (da's ook niet verkeerd natuurlijk )... 11.45: restate my assumptions |
|
zulle we dan maar een waldrock lijstje maken dan? Let´s bring back the METAL |
|
hmm ik hoor net dat ik zowiezo naar Waldrock ga Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik zal aanwezig zijn op DOA. Wil daarnaast ook graag een bezoekje brengen aan Graspop maar de financien zullen een kink in de kabel vormen vrees ik. |
|
DOA lijkt me echt niks dit jaar, ben voor het laatst in '99 geweest en toen heb ik me vermaakt. sindsdien is het ook 3x niks daar. voor mij wordt het dit jaar Stonehendge en WOA |
|
Graspop en Wacken Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Traditiegetrouw : Werchter Misschien,als het niet smoorheet is zoals 3 jaar terug : Dour Graspop (moet kunnen) Metalfests tijdens Gentse Feesten Heel misschien : Eurorock Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
t'is niet echt on-topic, maar kom... Dit jaar is Graspop 3 dagen. Meestal als ik meerdere dagen ga, eet ik de eerste dag boterhammen, en de rest van de dagen de zooi die ze op de weide verkopen. Resultaat is natuurlijk dat m'n maag na dag twee ram naar de kloten is. Wat vreten jullie hele dagen op die festivals ? |
|
quote:Vorig jaar op graspop avond 1 een wegwerpbarbecue opgebruikt en daar diepvrieshamburgers en frikadellen op gemikt (remember, Dzouwe? ). Avond 2 op een gasbrandertje een pan met tomatensoep uit een paar blikken opgeward met wat brood er bij. Aan de blikken knakworst zijn we niet eens toegekomen... da's dit jaar voor dag 3 dus Resultaat: erg goedkoop festival gehad (ik had op dat moment gewoon ook echt geen geld over) en eerlijk gezegd beter (meer, steviger) gegeten dan wanner ik op het terrein eet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
-gooik (als het dit jaar weer is) -Dranouter (non-metal ) -Graspop -mischien gentse feesten. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Hadden jullie knakworsten over? Had dat nou even gezegd dan was het gonzkamp jullie komen overvallen. |
|
quote: Dat is toch dat folk-festival, niet? Komen daar alleen echte europese folk -groepen? Ik heb gehoord dat de meeste groepen die daar komen van die reggae-achtige tam-tam zeik is. (met een evenredig aantal whiggers als publiek natuurlij) |
|
quote: Nee, absoluut niet. Internationale folkbands (of nationala zoals Laïs). er zijn wel reggae bandjes maar die mijd ik gewoon. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |