IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : zomer festivals Vorige pagina | Volgende pagina
the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 07-04-2009 12:56 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Dit jaar alleen Occultfest ivm zwangerschap.


see you at occultfest!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-04-2009 13:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ribs & Blues
Dong Open Air
Wâldrock
Fortarock
Stonehenge
Wacken
Occultfest
Elsrock
Dynamo Outdoor
Progpower


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 07-04-2009 20:13 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Planning (onder voorbehoud)
May 29-31 Rockhard Festival 2009 Gelsenkirchen (Germany)
Jun 05-07 Sauna Open Air Tampere (Finland)
Jun 12-14 Provinssi Rock Seinäjoki (Finland)
Jun 18-20 Nummirock Nummijärvi (Finland)
Jun 26-28 Tuska Open Air Helsinki (Finland)
Jul 3-5 Ruisrock Turku (Finland)
Jul 17-18 Dong open Air Dong (Germany)
Jul 25 Stonehenge Festival Steenwijk (Holland)
Jul 30-Aug 1 Wacken Open Air Wacken (Germany)
Aug 6-8 Party San Open Air Bad Berka (Germany)
Aug 13-15 Summerbreeze Dinkelsbühl (Germany)
Aug 29 Elsrock Rijssen (Holland)
Sep 5 Occultfest Hoogeveen (Holland)


nog in beraad:
Aug 20-22 Rock Area Open Air 2009 (met Bolt Thrower) Losheim (Germany)




Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-04-2009 20:35 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Godsallemachtig, waar betaal je dat allemaal van?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-04-2009 20:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Oja, zeer waarschijnlijk Death Feast en Party San


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-04-2009 20:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 20:35 schreef Metalhead22 het volgende:
Godsallemachtig, waar betaal je dat allemaal van?


Zijn fotopas voor Metalshots


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 07-04-2009 21:11 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 20:52 schreef 6sic6 het volgende:
Zijn fotopas voor Metalshots


Dan nog zijn de kosten niet mals.
Ondanks dat we niet altijd voor een kaartje betalen, ben ik gemiddeld toch tussen de 250 en 400 euro per festival kwijt. Reiskosten (benzine, overtochten) en Drank zijn hierbij de hoofdmoot.
Dit is exclusief de investeringen als Camperkosten, Camera kosten (in 3,5 jaar tijd 3x EOS 350D, 4 x EOS 400D, 1 x EOS 5D mark II en de nodige lensen)

Maar daar werk ik de rest van het jaar hard voor.
Fulltime (40 uur) baan naast Metalshots.





Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-04-2009 21:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ah ok, just wondering


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2009 21:46 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Houten Deathfest
Neurotic Deathfest
Wantijpop of Waldrock
Tuinfeest
Graspop
Metropolis Festival
Fortarock (optie)
Stonehenge (optie)
Baroeg Open Air


Festivalbus
Usericon van Festivalbus
Posted 21-04-2009 20:24 by Festivalbus Wijzig reactieProfiel van FestivalbusQuote dit bericht

Voor degenen die toch kiezen voor
WACKEN
SUMMER BREEZE
Er gaat dit jaar een busreis naar beide!
Voor info kan je me mailen.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 21-04-2009 20:36 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Nog mensen die naar het Black Troll festival gaan en twee plekjes over hebben in de auto?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2009 1:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 april 2009 20:13 schreef mrugly het volgende:
Jul 17-18 Dong open Air Dong (Germany)
Mooi! Kunnen we weer doen bij jou 's ochtends



Snark
Usericon van Snark
Posted 22-04-2009 7:08 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2009 21:11 schreef mrugly het volgende:
Dan nog zijn de kosten niet mals.
Ondanks dat we niet altijd voor een kaartje betalen, ben ik gemiddeld toch tussen de 250 en 400 euro per festival kwijt. Reiskosten (benzine, overtochten) en Drank zijn hierbij de hoofdmoot.
Dit is exclusief de investeringen als Camperkosten, Camera kosten (in 3,5 jaar tijd 3x EOS 350D, 4 x EOS 400D, 1 x EOS 5D mark II en de nodige lensen)

Maar daar werk ik de rest van het jaar hard voor.
Fulltime (40 uur) baan naast Metalshots.





tering, zou je dan onderhand niet even wakker worden en iets nuttigs met je leven en je geld gaan doen.




Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 22-04-2009 8:50 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 22 april 2009 7:08 schreef Snark het volgende:
tering, zou je dan onderhand niet even wakker worden en iets nuttigs met je leven en je geld gaan doen.





Defineer 'nuttig'


Snark
Usericon van Snark
Posted 22-04-2009 10:26 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

hou je bek


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 22-04-2009 10:52 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 7:08 schreef Snark het volgende:
tering, zou je dan onderhand niet even wakker worden en iets nuttigs met je leven en je geld gaan doen.


Als in joun perceptie 'nuttig' is; niet genieten van het leven, niets doen met je leven en stil in een hoekje van de bank met een biertje wegrotten betekent. Dan heb je inderdaad gelijk.

WHATTHEFUCK?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2009 11:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zorgen dat ik kan rondkomen, leuke dingen doen en vrienden maken is voor mij nuttig. Nuttig is een begrip dat iedereen voor zichzelf een definitie mag geven.

Maar anders happen we allemaal even ofzo.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 22-04-2009 22:27 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ach, Snark is gewoon een domme veel te jonge sukkel die denkt dat een beetje fokken hier wel een nuttige levensbesteding is... Razende hormonen in combinatie met een beetje jaloezie op mensen die veel leuke dingen doen.

MrUgly geniet van zijn werk en de festivals en Snarkje is gewoon minder fortuinlijk.
ik kan me nog een topic herinneren waarin Snark probeerde Metallica tickets te bestellen en niet snapte hoe de website werkte. Toen het eindelijk duidelijk werd was de boel al uitverkocht. Zielig!
En Snarkje vroeg ons ooit om hulp toen ie een belachelijk afzetterig mobiel abbonementje had afgesloten maar de factuur niet begreep. Ahgossiegossie!


Bla


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2009 22:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 april 2009 11:12 schreef Greycloak het volgende:
Zorgen dat ik kan rondkomen, leuke dingen doen en vrienden maken is voor mij nuttig. Nuttig is een begrip dat iedereen voor zichzelf een definitie mag geven.

Maar anders happen we allemaal even ofzo.


Idd even happen ja want je hebt het nu over het leven van Rukly en niet over je eigen leven



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2009 22:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 22:33 schreef Judge M. het volgende:
Idd even happen ja want je hebt het nu over het leven van Rukly en niet over je eigen leven
Neh, ik ga niet happen maar qua onzin uitkramen pot ketel zwart.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2009 22:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dat kun je idd als de beste ja

Zelfs op festivals! [/on-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-04-2009 22:36]



Snark
Usericon van Snark
Posted 22-04-2009 22:38 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 22:27 schreef MischiefMira het volgende:
Ach, Snark is gewoon een domme veel te jonge sukkel die denkt dat een beetje fokken hier wel een nuttige levensbesteding is... Razende hormonen in combinatie met een beetje jaloezie op mensen die veel leuke dingen doen.

MrUgly geniet van zijn werk en de festivals en Snarkje is gewoon minder fortuinlijk.
ik kan me nog een topic herinneren waarin Snark probeerde Metallica tickets te bestellen en niet snapte hoe de website werkte. Toen het eindelijk duidelijk werd was de boel al uitverkocht. Zielig!
En Snarkje vroeg ons ooit om hulp toen ie een belachelijk afzetterig mobiel abbonementje had afgesloten maar de factuur niet begreep. Ahgossiegossie!


hahaha.. yeah right!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2009 22:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 22:36 schreef Judge M. het volgende:
Dat kun je idd als de beste ja

Zelfs op festivals! [/on-topic]
Even off topic; waarom speel je zo op de man? En wat de neuk weet jij nou helemaal van mijn privéleven, behalve wat ik hier post?
Kan je daarmee ophouden of gewoon de stoute schoenen aantrekken en me verkering vragen ofzo? Het begint een beetje vervelend te worden al die speculaas omtrent die 99% van mijn leven die zich niet op ZM afspeelt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snark
Usericon van Snark
Posted 22-04-2009 22:52 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 7:08 schreef Snark het volgende:
tering, zou je dan onderhand niet even wakker worden en iets nuttigs met je leven en je geld gaan doen.





Dat je festivals etc leuk vind oke... ik heb alleen dat metalshots gewoon nooit begrepen (vooral al die poserende lamballen) en snap ook totaal niet waar de drive vandaan komt en wat t nut er verder van is.

maar goed het was verder in het geheel niet bedoeld om iemand (te hard) af te zeiken en misschien was nuttig niet t goede woord want als je het zeikerig gaat bekijken is niets echt nuttig blablabla.

De keren dat ik met meneer lelijk heb gesproken kwam hij over als een aardige vent en ik gun m z'n hobby best wel. Ik zou alleen voor die duizenden euro's per jaar eerder een leuke vakantie boeken ipv al die zompige grasveldjes, brakke tentjes en 100.000 keer dezelfde bands over and over again.

Maar goed iedereen z'n hobby en ik weet.. hobbies kosten nou eenmaal geld. Ik had geen idee dat de trutjes hier zo over de zeik zouden gaan.





Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-04-2009 22:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 april 2009 22:38 schreef Greycloak het volgende:
Even off topic; waarom speel je zo op de man? En wat de neuk weet jij nou helemaal van mijn privéleven, behalve wat ik hier post?
Kan je daarmee ophouden of gewoon de stoute schoenen aantrekken en me verkering vragen ofzo? Het begint een beetje vervelend te worden al die speculaas omtrent die 99% van mijn leven die zich niet op ZM afspeelt.


Hahaha, wie hapt er nu ?



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen